0

دلایل عدم رشد کاردانو

دلایل عدم رشد کاردانو
بازدید 555

داده‌های موجود نشان می‌دهند که تقریباً 90 درصد از آدرس‌های کاردانو (ADA) هم‌اکنون در وضعیت ضرر قرار دارند. علاوه بر این، حجم معاملات کاردانو به شدت کاهش یافته و در کنار آن تعداد آدرس‌های فعال نیز کاهش یافته است. در این پست به بررسی دلایل عدم رشد کاردانو می پردازیم.

دلایل عدم رشد کاردانو

از این میزان کمتر از 7.11 درصد از آدرس‌ها می‌توانند با قیمت فعلی با سود دارایی خود را به فروش برسانند، در حالی که حدود 3.1 درصد از آدرس‌ها بدون سود یا ضرر می‌توانند اقدام به فروش کنند.

دلایل عدم رشد کاردانو

به گزارش سایت بی‌این‌کریپتو، درگذشته، تعداد آدرس‌هایی که در ضرر قرار داشتند، حدود 80 درصد بود. بنابراین، تعداد آدرس‌هایی که در وضعیت ضرر قرار دارند، به طور پیوسته در حال افزایش است.

همچنین، حجم معاملات کاردانو پس از افزایش قابل‌توجهی که قبلاً داشته است، به طور محسوسی کاهش یافته است.

دلایل عدم رشد کاردانو


تعداد سرمایه‌گذاران بزرگ نیز همچنان در حال کاهش است. تقریباً 22.35 درصد از عرضه کاردانو در دست 140 سرمایه‌گذار بزرگ قرار دارد که 9.4 درصد آن در آدرس‌های سه نهنگ (سرمایه‌گذاران بزرگ) واقع شده است، در حالی که اکثریت، تقریباً 68 درصد آن بین سرمایه‌گذاران کوچک توزیع شده است.

دلایل عدم رشد کاردانو

تعداد آدرس‌های فعال در شبکه کاردانو هم در هفته‌ گذشته به نصف رسیده است. براساس داده‌های IntoTheBlock، این کاهش به میزان ۱۰۰ درصد رخ داده است. آدرس‌های جدید و آدرس‌هایی که هیچ ارزی از نوع ADA در آنها وجود ندارد، نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

دلایل عدم رشد کاردانو


با این حال، تعداد کل آدرس‌های کاردانو همچنان در حال رشد است. در 30 روز گذشته، تعداد آدرس‌های کاردانو با موجودی ADA حدود 4.4 میلیون بود.

دلایل عدم رشد کاردانو


در همین حال، اخبار منفی در مورد کاردانو هم در تلگرام در حال افزایش است. در هفته گذشته، 199 پیام مثبت و 138 پیام منفی در مورد این ارز دیجیتال ارسال شده است. تعداد کاربران یا اعضای گروه کاردانو در تلگرام نیز در چند هفته اخیر در حال کاهش است.

دلایل عدم رشد کاردانو

در زمان نگارش این خبر، کاردانو در محدوده قیمت 0.289 دلار معامله می‌شود که در مقایسه با هفته گذشته، نزدیک به 5 درصد افت دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *