0

دلایل رشد ریپل در سال ۲۰۲۴

دلایل رشد ریپل در سال ۲۰۲۴
بازدید 310

قیمت ریپل (XRP) در ماه ژانویه برای رشد با چالش‌هایی مواجه بود و در این پست به بررسی دلایل رشد ریپل در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

دلایل رشد ریپل در سال ۲۰۲۴

تمام اخبار مربوط به ریپل در ماه ژانویه خنثی یا مثبت بود. با این حال، کاهش قیمت بیت کوین در این ماه منجر به کاهش قیمت آلتکوین‌ها هم شد. بنابراین، اگر قیمت بیت کوین در سال جاری افزایش یابد که به گفته اکثر تحلیلگران، پس از هاوینگ این اتفاق خواهد افتاد، قیمت XRP در این سال می‌تواند به شدت افزایش پیدا کند. در ادامه به بررسی نشانه‌های صعود XRP می‌پردازیم.

پایان دعوی حقوقی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

این دعوی حقوقی از دسامبر ۲۰۲۰ آغاز شده و ریپل تاکنون سه پیروزی در این پرونده کسب کرده است. مرحله نهایی دادگاه از ۱۲ فوریه آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که این دعوی حقوقی به نفع ریپل به پایان برسد. مشخص شدن نتیجه این دادگاه می‌تواند یکی از عوامل اصلی رشد قیمت ریپل در سال جاری باشد.

گسترش همکاری‌های جهانی ریپل

شرکت ریپل ‌لبز در سال ۲۰۲۳ همکاری‌های کلیدی را در بریتانیا، آسیا و آفریقا شروع کرد. این همکاری‌ها منجر به افزایش حجم معاملات شبکه و تقاضا برای توکن‌ XRP شد. ریپل قصد دارد در سال جاری همکاری‌های بیشتری را نسبت به سال قبل آغاز کند که به افزایش قیمت این توکن منجر خواهد شد.

طراحی عرضه و قیمت XRP

مشابه بیت کوین و بر خلاف اتریوم و دوج کوین، ریپل دارای عرضه محدودی است که برابر با ۱۰ میلیارد توکن است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تمام توکن‌های ریپل تا می ۲۰۲۷ صادر خواهند شد. این کمبود موجودی، ریپل را به یک ارز ضد تورمی مانند بیت کوین تبدیل می‌کند و می‌تواند باعث افزایش قیمت آن شود. علاوه بر سقف موجودی، مکانیسم توکن‌سوزی این ارز دیجیتال هم عاملی مهم در رشد ارزش آن خواهد بود.

توسعه شبکه XRPL

دفترکل غیرمتمرکز ساخته شده پیرامون توکن‌های XRP یا همان XRPL، دارای قابلیت‌های دیفای (DeFi) و قراردادهای هوشمند است. این شبکه هنوز هم در مقایسه با رقبای ریپل بسیار توسعه‌نیافته است. این موضوع به این معنی است که در صورت توسعه بیشتر این شبکه، توجه کاربران به آن جلب خواهد شد و قیمت توکن XRP افزایش خواهد یافت.

میانگین کارمزد تراکنش پایین

متوسط کارمزد ۰.۰۰۱۴ دلاری برای انجام تراکنش‌های برون مرزی XRP یک مزیت بزرگ برای این پلتفرم است. این کارمزدهای کم در سال ۲۰۲۴ توجه سرمایه‌گذاران را جلب خواهد کرد و موجب افزایش تقاضا برای این توکن خواهد شد.

عرضه اولیه سهام ریپل در سال ۲۰۲۴

در صورت حل و فصل دعوای حقوقی این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، عرضه اولیه سهام آن طی سال جاری اتفاق خواهد افتاد. این موضوع هم می‌تواند کاتالیزوری برای افزایش قیمت باشد.

چرخه بازار ۴ ساله بیت کوین

هاوینگ بعدی بیت کوین در آوریل ۲۰۲۴ رخ خواهد داد. بر اساس روندهای تاریخی، رویداد هاوینگ منجر به افزایش قیمت بیت کوین و سایر آلتکوین‌ها طی یک و نیم تا دو سال خواهد شد.

cryptopotato

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *