0

جزئیات هک شدن ریپل

جزئیات هک شدن ریپل
بازدید 386

روز چهارشنبه ۳۱ ژانویه، ریپل (XRP) با یک هک بزرگ مواجه شد و بیش از ۱۱۲ میلیون دلار XRP در این حادثه از دست رفت. در این پست به بررسی جزئیات هک شدن ریپل می پردازیم.

جزئیات هک شدن ریپل

ارز دیجیتال ریپل تحت فشار فروش قرار گرفت و قیمت آن بیش از ۴ درصد کاهش یافت و برای اولین بار از ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳، به زیر ۰.۵۰ دلار رسید.

با این حال، داده‌های آن‌چین نشان می‌دهند که نهنگ‌های XRP علی‌رغم تغییرات اخیر بازار به حفظ دارایی‌های خود ادامه داده‌اند. به گزارش پلتفرم سنتیمنت (Santiment)، روز بعد از کاهش قیمت این ارز دیجیتال، شبکه ریپل شاهد بیشترین تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها به ارزش ۱ میلیون دلار یا بیشتر بوده است.

جزئیات هک شدن ریپل

در مجموع، ۲۱۷ تراکنش این چنینی ثبت شد که بیشترین رقم از زمان افزایش قیمت XRP پس از پیروزی بزرگ آن در دعوای حقوقی‌اش با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، است.
تحلیل سنتیمنت نشان می‌دهد که هیچ نشانه‌ای از وحشت در میان نهنگ‌ها وجود ندارد. کیف‌پول‌های دارای حداقل ۱۰ میلیون دلار توکن XRP، اکنون مجموعاً ۶۷.۲ درصد از موجودی ریپل را در اختیار دارند.

این درصد از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ مشاهده نشده بود. مسئولین ریپل، پس از انتشار اخبار هک به سرعت به ابعاد موضوع پرداختند و عنوان کردند که وجوه کاربران امن است.

coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *