0

خرید ۳ هزار بیت کوین توسط مایکرواستراتژی

خرید ۳ هزار بیت کوین توسط مایکرواستراتژی
بازدید 269

غول هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) که چند روز پیش مورد حمله فیشینگ قرار گرفته بود، با خرید ۳۰۰۰ بیت کوین دیگر، ذخایر بیت کوینی خود را افزایش داده است. در این پست به بررسی خرید ۳ هزار بیت کوین توسط مایکرواستراتژی می پردازیم.

خرید ۳ هزار بیت کوین توسط مایکرواستراتژی

این خرید از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ فوریه ۲۰۲۴، با سرمایه‌گذاری قابل‌توجه ۱۵۵.۴ میلیارد دلاری انجام شده است. با احتساب کارمزد و دیگر هزینه‌های جانبی، میانگین قیمت خرید هر بیت کوین را می‌توان ۵۱۸۱۳ دلار تخمین زد.

همان‌طور که در پرونده‌های اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مشخص شده، این خریدهای استراتژیک از محل درآمد فروش سهام و ذخایر نقدی انجام شده است.

اکنون، مجموع دارایی‌های بیت کوین مایکرواستراتژی به عدد چشمگیر ۱۹۳۰۰۰ واحد رسیده است. هزینه کلی برای خرید این حجم بیت کوین ۶.۰۹ میلیارد دلار برآورد شده که با این حساب، میانگین قیمت خرید هر بیت کوین ۳۱۵۴۴ دلار است.

مایکرواستراتژی در ماه ژانویه هم ۸۵۰ بیت کوین به ارزش ۳۷.۲ میلیون دلار خریداری کرده بود. این خریدهای پی‌درپی، نشان از استراتژی مالی قوی این شرکت دارد که چشم‌انداز صعودی بیت کوین را نیز تایید می‌کند.

صرافی غیرمتمرکز RichQuack در این زمینه نوشت:

مایکرواستراتژی با بازی بیت کوین، خود را در سطح دیگری قرار داده است.

در میان این پیشرفت‌های مالی، مایکرواستراتژی در روز دوشنبه با یک حمله سایبری مواجه شد. در این حمله، حساب توییتر این شرکت هک شد و برای کاربران پیامی مبنی بر عرضه یک ارز دیجیتال جدید با نام MSTR ارسال شد. برخی از کاربران با دیدن این پیام جعلی، اطلاعات مهم خود را در اختیار هکرها قرار دادند.

آن‌ها، همچنین برای دریافت توکن‌های رایگان، کیف پول‌های خود را متصل کردند و در نتیجه، با یک ضرر مالی هنگفت مواجه شدند. کارآگاه حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین، ZachXBT، میزان ضرر مالی از این حمله فیشینگ را ۴۴۰,۰۰۰ دلار برآورد کرده است.

beincrypto

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *