0

خرید ارز نکسو (NEXO) اتوماتیک

خرید ارز نکسو (NEXO)
بازدید 621

به طور کلی نکسو (NEXO) یک شبکه مبتنی بر بلاکچین است که بر وام دهی با پشتوانه رمزارز تمرکز دارد. کاربران با وثیقه گذاری ارزهای دیجیتالی که در این پلتفرم پشتیبانی می شوند، وام هایی به صورت ارزهای فیات دریافت می کنند. کاربرانی که قصد دریافت وام از این بستر را دارند، می توانند در ازای سپرده گذاری رمزارزها خود، وام را به صورت 45 ارز فیات متفاوت و یا استیبل کوین هایی مانند تتر دریافت کنند. برای خرید ارز نکسو (NEXO) با ارزی لند همراه باشید.

خرید ارز نکسو (NEXO)

پلتفرم نکسو همچنین از بیش از 20 رمزارز مانند، بیت کوین، اتریوم، کاردانو، مونرو، BNB و سایر ارزهای مطرح بازار حمایت کرده و پرداخت وام ها نیز با استفاده از همین ارزها و همچنین ارز دیجیتال NEXO صورت می گیرد.

نحوه کارکرد بلاکچین نکسو (NEXO)

به منظور دریافت وام از پلتفرم نکسو، کاربران در ابتدا باید در وبسایت nexo.io ثبت نام کرده و ارزهای دیجیتال سازگار با این پلت فرم را به کیف پول نکسو واریز نمایند. پلت فرم نکسو از ارزهای دیجیتالی چون بیت کوین، اتریوم، XRP، لایت کوین، تتر، استلار، BNB و NEXO پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند این ارزها را به کیف پول نکسو واریز نمایند.

پس از انجام مراحل بالا، کاربران در طی یک روند دقیق، احراز هویت شده و تایید می شوند.

پس از مراحل احراز هویت، رمزارزهایی که در کیف پول نکسو انتقال داده شده اند، توسط این بلاکچین تایید می شود. سپس اوراکل بلاکچین نکسو به صورت اتوماتیک جزییات وام را مورد بررسی قرار داده و میزان وام را تعیین می کند. کاربران می توانند به صفحه Withdraw Loan مراجعه نموده و میزان وام خود را مشاهده کنند. پس ازاین مرحله، کاربران با ارائه یک حساب بانکی و یا آدرس تتر، روش دریافت ارز خود را مشخص می کنند.

دریافت وام از نکسو (NEXO) به دلیل روند احراز هویت کاربران و بررسی های قانونی ممکن است تا 3 روز کاری به طول بی‌انجامد.

بازپرداخت وام در نکسو (NEXO) نیز بدین شکل است که کاربران می توانند در هر زمان، هر میزان مبلغی که می خواهند بازگردانند را با ارزهای فیات و یا استیبل کوین ها به شبکه تحویل دهند. ارزهای فیاتی را که پلتفرم نکسو به عنوان بازپرداخت می پذیرد شامل دلار، یورو، پوند، دلار استرالیا و نیوزلند است. ارزهای مورد قبول بازپرداخت نیز شامل بیت کوین، اتریوم، XRP، استیبل کوین ها و توکن NEXOاست.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *