0

خرید ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)

خرید ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)
بازدید 562

ارز Ape یک پروژه غیرمتمرکز است که از پروژه Bored Ape Yacht Club توسط Yuga Labs الهام گرفته شده است. توکن ایپ کوین برای استفاده در اکوسیستم در حال رشد APE، که توسط بنیاد APE پشتیبانی می شود، تأسیس شد. هدف ApeCoin DAO ایجاد و حفظ اکوسیستم APE به روشی منصفانه و فراگیر است و زیرساختی را برای دارندگان ApeCoin فراهم می کند تا از طریق فرآیندهای حاکمیتی باز و بدون مجوز با یکدیگر همکاری کنند. برای خرید ارز دیجیتال ایپ کوین (APE) از لینک زیر ثبت سفارش نمایید :

یک شورای اداری در بنیاد ارز APE (“هیئت مدیره”)، تصمیمات اعضای ApeCoin DAO را اجرا خواهد کرد. هیئت مدیره مسئول اداره روزانه، حسابداری، مدیریت پروژه و سایر وظایفی است که تضمین می‌کند ایده‌های جامعه از حمایت لازم برای تحقق بخشیدن برخوردار است. اعضای ApeCoin DAO به اعضای هیئت مدیره رأی می دهند.

چه چیزی ارز Ape را منحصر به فرد کرده است؟

ارز ایپ کوین توکن حاکمیتی اکوسیستم APE است که به دارندگان توکن اجازه می‌دهد در ApeCoin DAO شرکت کنند و به شرکت‌کنندگان آن یک ارز مشترک و آزاد می‌دهد که می‌تواند بدون واسطه‌های متمرکز استفاده شود. 62 درصد از کل ApeCoin به صندوق اکوسیستم تخصیص داده شد، که از ابتکارات جامعه محور که توسط اعضای ApeCoin DAO رأی داده شده است، حمایت می کند.

ارز Ape همچنین به بخش‌های خاصی از اکوسیستم دسترسی می‌دهد که در غیر این صورت در دسترس نیستند، مانند بازی‌ها و خدمات انحصاری. برای توسعه دهندگان شخص ثالث، ApeCoin ابزاری برای مشارکت در اکوسیستم با ترکیب ApeCoin در خدمات، بازی ها و پروژه های دیگر است.

Yuga Labs همه حقوق و امتیازات این NFT و آثار هنری زیربنایی آن را به بنیاد APE منتقل کرده است. اعضای ApeCoin DAO می توانند تصمیم بگیرند که چگونه از این مالکیت معنوی استفاده شود.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *