0

خرید ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS)

خرید ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS)
بازدید 693

اکسی اینفینیتی یک بازی کلکسیونی مبتنی بر اتریوم است که از سال ۲۰۱۸ در حال رشد است. این بازی زاییده فکر یک استارت‌آپ مستقر در ویتنام به نام Sky Mavis است که قبل از تبدیل شدن به یک بازی محبوب اتریوم به عنوان یک پروژه پرشور و هیجان انگیز شروع شد. برای خرید ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS) از لینک زیر اقدام نمایید:

Axie Infinity Shard (AXS) توکن اکوسیستم اکسی اینتفینیتی است. AXS یک توکن حاکمیتی ERC-20 است که در نوامبر ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد. توکن‌های AXS را می‌توان خرید، معامله کرد یا از طریق بازی به دست آورد. پس از هر فصل، پاداش‌هایی به صورت توکن AXS به بازیکنان با رتبه برتر داده می‌شود.

خرید ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS)

دیگر توکن‌های Axie Infinity شامل دارایی‌های بازی (اکسی‌های شما) به شکل توکن‌های ERC-721 و Smooth Love Potion (SLP)، به صورت توکن ERC-20 هستند. SLP معروف است که بخشی از جنبش بازی برای کسب درآمد شده است و به گیمرها اجازه می‌دهد تا با بازی اکسی اینفینیتی درآمد نسبتاً ثابتی کسب کنند.

در اکوسیستم اکسی اینفینیتی، شخصیت‌های بازی اکسی‌ها (Axie) نامیده می‌شوند. آنها توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) هستند که شما مالک آنها هستید. می‌توانید آنها را در کیف پول ارز دیجیتال خود ذخیره کنید، آنها را به آدرس‌های دیگر اتریوم منتقل کرده یا با استفاده از یک مارکت پلیس مبتنی بر بلاکچین با سایر بازیکنان معامله کنید. این بازی به غیر از اکسی‌ها دارای زمین و آیتم‌های مجازی است که توکن‌های ERC-721 هستند.

در داخل این اکوسیستم، بازیکنان می‌توانند از تیم‌های اکسی در حالت ماجراجویی (PvE – Player  در مقابل Environment) برای مبارزه با هیولاها در Lunacia – قلمروی پادشاهی اکسی اینفینیتی استفاده کنند. همچنین، آنها می‌توانند حالت (PvP – Player در مقابل Player) Arena را برای مبارزه با سایر مربیان واقعی Axie انتخاب کنند. هنگامی که برنده می‌شوید، یک دارایی به نام معجون صاف و بی‌آلایش عشق (SLP) به دست می‌آورید که برای پرورش اکسی‌ها استفاده می‌شود. SLP نیز یک توکن ERC-20 است و می‌تواند در صرافی‌ها معامله شود.

به دلیل قیمت‌های نسبتاً بالای اکسی و گهگاه قیمت بالای گس اتریوم، این امر می‌تواند مانعی برای ورود بازیکنان جدید وجود داشته باشد. زنجیره جانبی Ronin Ethereum به کاهش این مشکل کمک می‌کند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *