0

خرید ارز دیجیتال استورج (STORJ)

خرید ارز دیجیتال استورج (STORJ)
بازدید 603

ارز دیجیتال Storj (استورج) توکن اختصاصی شبکه استورج است که اخیرا به فهرست رمز ارزها در صرافی بایننس اضافه شده و مورد توجه تریدرها قرار گرفته است. برای خرید ارز دیجیتال استورج (STORJ) می توانید از لینک زیر نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید :

خرید ارز دیجیتال استورج (STORJ)

ارز دیجیتال استورج با نام لاتین Storj و علامت انحصاری STORJ یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1396-04-11 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1401-01-20 به روز رسانی شده است . این ارز ر رتبه 143 بازار قرار دارد و ارزش کل بازار آن حدود 436,850,267 است. هر واحد استورج در این لحظه با قیمت 0 دلار و با احتساب نرخ تتر 33,380.00000000 تومان مبلغ ریالی آن معادل 14,247 تومان می باشد. حجم معاملات روزانه استورج میزان 38,669,929 است.
قیمت استورج در 7روز اخیر % -20.8 و در ۲۴ ساعت اخیر % -4.65 و در 1 ساعت اخیر % 0.08 تغییر کرده است.
تعداد واحدهای عرضه شده استورج 388,837,293 و تعداد کل واحدهای آن 424,999,998 است. همچنین می توانید وب سایت استورج را از اینجا https://storj.io/ مشاهده کنید.

ارز دیجیتال Storj چیست؟

یکی از چندین پلتفرم رقابتی ذخیره ابری قدرت‌گرفته با ارزهای دیجیتال، پروژه Storj است که این امکان را فراهم می‌کند هر کامپیوتری بتواند فضای بلااستفاده هارد درایو کامپیوترهایی که از نرم‌افزار آن استفاده می‌کنند را به کاربرانی که به دنبال فضایی برای ذخیره فایل‌های خود هستند اجاره دهد. در حقیقت Storj جایگزین پلتفرم‌های ابری مانند آمازون و گوگل است اما به جای آنکه یک کمپانی صاحب یک نرم‌افزار باشد، Storj از یک نرم‌افزار و شبکه‌ای از کامپیوترها برای مدیریت ذخیره داده‌ها استفاده می‌کند. نکته کلیدی طراحی این شبکه ارز دیجیتال Storj است که به کاربران این امکان را می‌دهد که بابت ذخیره فایل‌های خود، به کاربران دیگر درون شبکه، پول پرداخت کنند. همچنین افرادی که به دنبال فروش فضای اضافی حافظه کامپیوتر خود هستند می‌توانند با قبول کردن ارز دیجیتال Storj، درآمد بیشتری کسب کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *