0

جدید ترین اخبار SEC صرافی کوین بیس

جدید ترین اخبار SEC
بازدید 814

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بعد از بررسی معاملات داخلی صرافی کوین بیس (Coinbase)، در یک شکایت تاریخی به صراحت اعلام کرده است تعدادی از توکن های لیست شده در این صرافی در حقیقت “اوراق بهادار رمزنگاری شده” هستند. قابل ذکر است که هیچ یک از توکن های نام برده در فهرست 50 دارایی برتر وبسایت CoinMarketCap قرار ندارند. در این پست به بررسی جدید ترین اخبار SEC می پردزایم.

جدید ترین اخبار SEC در زمینه صرافی کوین بیس

فهرست ارائه شده توسط SEC به شرح زیر است:

 Amp (#88), RLY (#161), POWR (#172), XYO (#272), RGT (#332), LCX (#386), DDX (#600), KROM (#1020). DFX (#3416)

کوین بیس با بیان اینکه توکن های مورد اشاره به هیچ وجه اوراق بهادار نیستند، علناً با SEC مخالفت کرده است. این صرافی اتهامات وارده را “یک تخطی تاسف بار” از “شراکت اقدام اجرای قانون” توصیف کرد.

کارولین دی فام (Caroline D. Pham)، کمیسیونر CFTC مدعی شده است که ادعاهای SEC می تواند “کاربردهای گسترده ای” فراتر از این پرونده داشته باشد. کوین بیس با تنظیم یک دادخواست از SEC خواسته است قوانین شفافی را برای تجارت کریپتو پیشنهاد کند.

گفتنی است که گری گنسلر، رئیس SEC یک بار دیگر اعلام کرد که اکثر ارزهای دیجیتال بیشتر از اینکه یک بازار فعال باشند، اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

این اولین پرونده از معاملات داخلی SEC و DOJ است که مختص اوراق بهادار ارزهای دیجیتال می باشد. نکته مهم این پرونده این است که صرافی کوین بیس مستقیماً موضوع تحقیق نیست، بلکه ایشان واهی (Ishan Wahi)، کارمند صرافی، به همراه دو مرد دیگر یعنی برادر او نیکیل واهی، و دوست هندی-آمریکایی اش، سامیر رامانی، توسط دادستان های فدرال به معاملات خودی (insider trading) متهم شده اند.

مدیر محصول سابق کوین بیس نیز متهم است اطلاعات داخلی شرکت را برای این دو مرد فاش کرده است. در واقع آن‌ها با دانستن زمان اعلامیه‌های آینده، توانستند رمزارز را از قبل خریداری کنند و سود قابل توجهی را به جیب بزنند. نکته مهم دیگر این است که تمام توکن های ذکر شده به طرح معاملاتی خودی این سه نفر مرتبط بوده اند. برادران واهی اوایل روز پنجشنبه در سیاتل دستگیر شدند.

منبع: u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *