0

تحلیل قیمت بلور (BLUR)

تحلیل قیمت بلور (BLUR)
بازدید 235

داده‌های اسپات آن چین (Spot On Chain) نشان می‌دهد که بلور (BLUR) دیروز ۴۸.۶۶ میلیون توکن به ارزش بیش از ۳۵ میلیون دلار را آزاد کرده است. این توکن‌ها متعاقباً برای توزیع به کوین‌بیس منتقل شدند. در این پست به تحلیل قیمت بلور (BLUR) می پردازیم.

تحلیل قیمت بلور (BLUR)

پس از این رویداد، در مجموع بیش از ۵۸۳ میلیون توکن BLUR، به ارزش بیش از ۴۳۷ میلیون دلار، عرضه شده است. از لحاظ تاریخی، قیمت توکن Blur در روزهای منتهی به آزادسازی توکن، افزایش می‌یابد و این موضوع در رویداد اخیر نیز تجربه شده است.

تجزیه و تحلیل تایم‌فریم روزانه نشان می‌دهد که قیمت بلور روند صعودی خود را از ۵ فوریه آغاز کرده است. مهم‌ترین افزایش‌ها در ۱۳ و ۱۴ فوریه رخ داد که طی آن قیمت بیش از ۱۵ درصد جهش کرد و به ۰.۷۴ دلار رسید.

تحلیل قیمت بلور (BLUR)

این اولین بار در نزدیک به یک سال گذشته است که قیمت به این سطح می‌رسد. با وجود کاهش جزئی ۱ درصدی در ۱۵ فوریه، همچنان سطح قیمت ۰.۷ دلار حفظ شده است.

همچنین، اندیکاتور RSI بالای سطح ۶۵ قرار دارد که نشان‌دهنده احتمال ادامه روند صعودی است. داده‌های به‌دست‌آمده از کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) نشان می‌دهد که حجم معاملات بلور طی ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۳۳ درصد کاهش داشته است.

تحلیل قیمت بلور (BLUR)

طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، حجم فعلی معاملات تقریباً ۷۴ میلیون دلار است. علاوه بر این، داده‌ها نشان می‌دهد که حجم معاملات طی چند هفته گذشته رو به کاهش بوده است.

ambcrypto

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *