0

تحلیل تکنیکال طلا 20 تیر

تکنیکال طلا 21 تیر
بازدید 763

قیمت طلا در محدوده ای آشنا در حدود 1740 دلار در نوسان است، این درحالی است که دلار آمریکا در ابتدای هفته شاهد فشار خرید جدیدی بوده است. سرمایه گذاران در حالی با گزارش حقوق و دستمزد بخش غیرکشاورزی ایالات متحده اعلام شده در روز جمعه کنار می آیند که انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره همچنان تحت بررسی قرار دارد. در این پست به تحلیل تکنیکال طلا 20 تیر می پردزایم.

تحلیل تکنیکال طلا 20 تیر

طبق این گزارش، اقتصاد ایالات متحده در ماه ژوئن (خرداد و تیر) حدود 372000 شغل ایجاد کرده است، در حالی که نرخ بیکاری روی 3.6 درصد ثابت مانده است. بازار کار مستحکم ایالات متحده باعث شد تا انتظار سیاست های تهاجمی فدرال رزرو کمی کاهش یابد و احساسات پیرامون دلار تقویت شود.

علاوه بر این، شرایط ریسک گریز ایجاد شده در معاملات آسیایی به علاوه نگرانی‌های مجدد در مورد قرنطینه‌های جدید کووید در چین و تأثیر آن بر رشد اقتصاد جهانی، بر قدرت دلار افزوده است.

اگرچه پولبک بازده خزانه داری 10 ساله ایالات متحده از بالاترین سطوح چند روزه آن به کاهش روند نزولی فلز زرد کمک می کند. در همین حال، بازارها در شوک ترور تکان دهنده شینزو آبه، نخست وزیر سابق ژاپن فرو رفته اند. علاوه بر این، قبل از انتشار آمار تورم ایالات متحده که اواخر این هفته منتشر می شود، احساس احتیاط بیشتری در بازار حاکم شده که گاوها را از هر حرکت هیجانی باز می دارد.

به لحاظ تکنیکال، در روند صعودی، تراز 1765 دلار به عنوان اولین مقاومت مهم در مسیر رسیدن به تراز 1790 دلار سر راه خریداران قرار می‌گیرد. به عقیده تحلیلگر ارشد FXStreet تراز 1730 دلار  که کف قیمت ثبت شده روز 8 جولای (17 تیر) است، به عنوان اولین حمایت مانع از سقوط قیمت می شود. پس از آن، سطوح 1720 دلار (سطح ایستا) و 1700 دلار (سطح روانی) به عنوان حمایت های بعدی وارد عمل می شوند.

منبع: fxstreet

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *