0

تحقیقات پرونده Terra Probe

تحقیقات پرونده Terra Probe
بازدید 680

دادستان های کره جنوبی به عنوان بخشی از تحقیقات جاری خود در مورد “حادثه Terra (LUNAC)” به 15 مکان در سئول یورش برده اند و اسناد و داده های حداقل هفت صرافی ارز دیجیتال از جمله پلتفرم های پیشرو بازار Upbit و Bithumb را ضبط کرده اند. تحقیقات پرونده Terra Probe ادامه دارد.

چندین رسانه، از جمله Newsis، همچنین YTN و Munhwa Ilbo، توضیح دادند که افسران تیم تحقیقاتی جرایم مالی دفتر مشترک دادستانی ناحیه جنوبی سئول در ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت کره جنوبی در 20 ژوئیه برای انجام “جستجو” و “توقیف” داده ها وارد عمل شدند. 

به غیر از Upbit و Bithumb، هیچ پلتفرم تجاری دیگری با نام در گزارش ها ذکر نشده است. سومین و چهارمین صرافی بزرگ کشور از نظر حجم معاملات، Korbit و Coinone هستند. iNews24 گزارش داد که برخی از محل هایی که مورد حمله قرار گرفته‌اند ممکن است اقامتگاه های خصوصی بوده باشند. 

با این حال، برخی از رسانه ها گزارش دادند که دادستان ها به دفاتر شرکتی به نام Dunamu & Partners نیز یورش بردند. این شرکت، همانطور که قبلاً گزارش شده بود، در مارس 2018 به عنوان شاخه ای از دونامو، اپراتور Upbit تأسیس شد. 

Dunamu & Partners ۲۰ میلیون توکن LUNAC را “برای اهداف سرمایه گذاری” در آوریل 2018 با قیمت حدود 0.12 دلار برای هر سکه خریداری کرد. در 19 فوریه 2021، Dunamu & Partners دارایی های LUNA خود را به بیت کوین (BTC) فروخت که شرکت می‌گوید هنوز مالک آن است و با فیات معامله نکرده است. 

Dunamu & Partners ادعا کرد که هیچ اشتباهی انجام نداده است و شرکت مادر آن Dunamu از این موضوع فاصله گرفته است. 

دادستانی هنوز بیانیه رسمی در مورد این موضوع صادر نکرده است، اما به نظر می‌رسد تایید کرده است که جست و جو را انجام داده است. رسانه هایی مانند YTN ادعا کردند که مطلع شده‌اند که افسران در حال جستجوی «جزئیات» مربوط به تراکنش ‌های شبکه LUNAC و Terra از افراد مرتبط با پرونده – از جمله Do Kwon، مدیرعامل Terraform و Shin Hyun-seung، یکی از بنیان‌گذاران Terraform هستند. 

سایر رسانه ها اضافه کردند که افسران در طول جست و جوهای خود به دنبال “داده های تراکنش” مرتبط با Terra بودند. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *