0

بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال ۱۵ اسفند

بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال ۱۵ اسفند
بازدید 404

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی صعودی را ثبت کرده‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۶۲ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۵۰.۱۶ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد. در این پست به معرفی بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال ۱۵ اسفند می پردازیم.

بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال ۱۵ اسفند

ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، افزایش قیمتی ۵.۸۳ درصدی را ثبت کرده و به رنگ سبز درآمده است. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۷ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین امروز روندی صعودی داشته است. اتریوم ارتقای دنکن (Dencun) اتریوم  در ۲۴ ساعت اخیر رشدی ۷.۱۸ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳۷۱۹ دلار معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال ای‌کش (XEC)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال eCash امروز با رشد قیمتی ۶۴.۹۸ درصدی، در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از eCash، نام رمزارزهای شیبا اینو (SHIB) با ۵۰.۰۷ درصد افزایش قیمت و بیت تورنت (BTT) با ۳۸.۰۳ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) با ۱۲.۳۹ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از FLOKI نیز، ارزهای دیجیتال ویف هت (WIF) با ۹.۷۸ درصد ریزش و جاسمی کوین (JASMY) با ۹.۵۹ درصد افت قیمت، به ترتیب دومین و سومین رمزارزهای پرضرر بازار هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *