0

امروز بهترین زمان خرید بیت کوین است

بهترین زمان خرید بیت کوین
بازدید 545

به نظر می‌رسد دوره عدم قطعیت قیمت برای بخش بزرگتری از ارزهای دیجیتال به پایان خود رسیده است، با حرکت بیت کوین (BTC) در یک الگوی صعودی، برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال پیشنهاد کرده‌اند که این زمان می‌تواند بهترین زمان برای خرید بزرگترین دارایی بر اساس ارزش بازار باشد. قبل از اینکه قیمت به سمت بالا حرکتش را شروع کند. در این مطلب به بررسی بهترین زمان خرید بیت کوین می پردازیم.

بهترین زمان خرید بیت کوین

CryptoNoob تحلیلگر کریپتو امروز اشاره کرد که عبور از سقف بازار بیت‌کوین از سقف تحقق‌یافته «نشان دهنده یک فرصت تکرارنشدنی برای خرید بیت کوین است، زیرا کل بازار در مجموع وارد محدوده زیان‌های محقق نشده می‌شود، که بسیار به ندرت اتفاق می‌افتد».

علاوه بر این، CryptoNoob نموداری را منتشر کرد که نشان‌دهنده الگوی تاریخی حرکات ارزش بازار بیت‌کوین در رابطه با سقف تحقق‌یافته در طول سال‌ها است. این نمودار نشان می‌دهد که الگوهای مشابه در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ رخ داده است.

بهترین زمان خرید بیت کوین

در همین حال، چندین تحلیلگر معاملات کریپتو رشد قریب‌الوقوع بیت‌کوین را پیش‌بینی می‌کنند، از جمله Mags، که اشاره کرد «از نظر تاریخی، بیت کوین معمولاً ۵۵۰ تا ۵۰۰ روز قبل از هاوینگ به پایین‌ترین سطح خود می‌آید و به دنبال آن ادغام و یک دوره پیش از هالوینگ صعودی است!» ما در حال حاضر فقط ۵۳۹ روز تا هاوینگ بعدی بیت کوین فاصله دارد!»

بهترین زمان خرید بیت کوین
خرید بیت کوین

باید دید که تاریخ مجددا تکرار خواهد شد و بیت کوین مجددا به سقف جدید قیمتی خواهد رسید یا اینبار قصه فرق خواهد کرد. به نظر شما تحلیلگران کریپتو تا چه اندازه می‌توانند به درستی آینده بزرگترین رمز ارز دنیا را حدس بزنند

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *