0

بهترین ارزهای دیجیتال تا ۲۰۲۵

بهترین ارزهای دیجیتال تا ۲۰۲۵
بازدید 421

آیا شما یک تازه وارد به بازار ارزهای دیجیتال هستید؟ آیا شما هم مانند بسیاری از افراد با بازار کریپتو آشنایی زیادی ندارید اما در مورد نوسانات و انفجار ناگهانی قیمت ارزهای دیجیتال شنیده اید و مایل هستید در این بازار سرمایه گذاری کنید تا به سود خوبی برسید؟ در این مطلب به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال تا ۲۰۲۵ می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال تا ۲۰۲۵

همچنین کسانی که با این بازار آشنایی کافی دارند باید بدانند که چه به توکن های لایه 1 علاقه‌ مند باشید یا توکن های NFT، ما سعی کردیم ارزهای آینده دار را معرفی کنیم. پس بنشینید و برای کشف بهترین سرمایه گذاری های رمزنگاری با پتانسیل رشد عظیم در چند سال آینده آماده شوید.

دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت توسعه یافته است و سرمایه گذاران و علاقه مندانی را که به دنبال سود بردن از این محیط مالی پیشرفته هستند، به خود جلب کرده است. صنعت کریپتوکارنسی همچنان فضایی پویا و در حال تغییر است زیرا هر چه به سمت سال 2025 پیش می رویم توکن هایی با پتانسیل سود دهی خیره کننده توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کنند. البته با نظر گرفتن خطرات ذاتی این بازار.

از آنجایی که تعداد زیادی پروژه و توکن جدید هر روز در بازار ارزهای دیجیتال راه اندازی می شوند، ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که 6 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 را به شما معرفی کنیم تا با بررسی و تحقیق شخصی دریابید که کدام یک برای سرمایه گذاری مناسب است.

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین، ارز دیجیتال بومی صرافی بایننس است. بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است و از BNB می توان برای پرداخت هزینه های معاملاتی در صرافی استفاده کرد. BNB همچنین برای تامین انرژی تعدادی دیگر از محصولات بایننس، مانند بایننس لانچ پد و زنجیره بایننس اسمارت چین استفاده می شود.

آینده ارز دیجیتال BNB به رشد پلتفرم صرافی بایننس بستگی دارد. و طبق سناریوی کنونی، آینده بایننس کوین روشن به نظر می رسد که می تواند قیمت ها را به بالاترین حد خود برساند. و از این رو، طبق پیش‌ بینی ها قیمت BNB ممکن است تا پایان سال 2023 از 610 دلار آمریکا عبور کند و تا سال 2025 به 1000 دلار و چه بسا بیشتر برسد. بنابراین، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید با هدف ثروتمند شدن است.

ریپل (XRP) : بهترین ارزهای دیجیتال تا ۲۰۲۵

ماه های پایانی سال 2023 برای این ارز دیجیتال چه چیزی را در بر می گیرد؟ مانند هر تلاشی برای پیش بینی آینده، پاسخ آنقدرها هم روشن نیست.

حل و فصل جزئی اختلاف با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) می تواند به طور بالقوه باعث رشد XRP در آینده نزدیک شود. این نبرد حقوقی عامل مهمی در عملکرد XRP بوده است، زیرا سرمایه‌گذاران و جامعه ارزهای دیجیتال از نزدیک شاهد پیشرفت‌ها هستند.

یکی از تحلیلگران معروف معتقد است:

این اختلاف هنوز به طور کامل حل نشده است. اگرچه پیشرفت‌های اخیر مطمئناً دلگرم‌کننده هستند، نمی‌توانیم در مورد مسیر آینده XRP کاملاً مطمئن باشیم.

درک ارتباط بین تصمیمات قانونی و عملکرد بازار بسیار مهم است. اگر اختلاف با SEC به نتیجه نهایی مطلوب برسد، منطقی است که پیش بینی شود که علاقه سرمایه گذاران به خرید ریپل می تواند افزایش یابد. این احتمالاً باعث رالی صعودی دیگری می شود و به طور بالقوه منجر به افزایش قیمت آن می شود. با این حال پیش بینی می شود که قیمت ریپل تا سال 2025 حداقل به 3 دلار برسد.

کاردانو (ADA)

در دنیای رقابتی و شلوغ ارزهای دیجیتال، کاردانو متمایز است و به عنوان یک بلاک چین نسل جدید شناخته شده که برای ایمن تر، مقیاس پذیرتر و پایدارتر طراحی شده است. این پروژه در سال 2014 تاسیس شد و توکن بومی خود ADA را در سال 2017 راه اندازی کرد. کاردانو پلتفرمی را برای ساخت قراردادهای هوشمند (مانند قراردادهای دیجیتال) و ایجاد برنامه های غیرمتمرکز ارائه می دهد در حالی که ادعا می کند از رقبا ایمن تر و کارآمدتر است.

چن می‌گوید که کاردانو با «135 پروژه راه‌اندازی شده و 1264 پروژه در مراحل مختلف توسعه» در زنجیره فعالیت دارد. با این حال، او همچنین می‌افزاید که همه چیز شفاف نیست، و خاطرنشان کرد: «معلوم است که همه پروژه‌ها به موفقیت رسیده اند یا خیر». بررسی دقیق نظارتی و پیشرفت های قابل توجه در فناوری بلاک چین لایه 2، پیشرفت پروژه های ساخت کاردانو را بیشتر تهدید می کند.

در حالی که Cardano برای رفع کمبودهای رقبای مانند اتریوم ساخته شده است، برای به دست آوردن سطح قابل توجهی از پذیرش تلاش کرده است. اکنون که راه‌ حل‌های بلاک چین لایه 2 روی اتریوم راه اندازی شده‌اند، به طور قابل توجهی هزینه‌های تراکنش را کاهش داده و سرعت تایید را افزایش می‌دهند، ویژگی‌ های زمانی منحصربه‌ فرد Cardano دیگر محرک قابل توجهی برای پذیرش نیستند.

با وجود این، چن خاطرنشان می‌کند که «تمرکز بنیاد بر آموزش توسعه، زیرساخت‌های جدید مانند استیبل کوین‌ها، زبان‌های برنامه‌ نویسی و کیف پول‌ها، و رشد راه‌ حل‌ های چند زنجیره‌ ای» نقشه راه بلند پروازانه آینده آن را تعیین می‌کند. تمرکز جدی بر فناوری نسل بعدی، سکه های دیجیتالی نوآورانه و راه حل های کاربر محور در خط مقدم این پروژه است. با این حال، اینکه آیا آنها می توانند به وعده های خود عمل کنند، هنوز مشخص نیست.

سال 2025 سالی است که در نهایت ممکن است سکه از مرز 1.4 دلار خود با حداکثر ارزش معاملاتی 1.43 دلار عبور کند، در حالی که انتظار می رود حداقل قیمت آتی 0.99 دلار باشد. در همان زمان، میانگین قیمت ADA ممکن است 1.21 دلار باشد.

سولانا (SOL) : بهترین ارزهای دیجیتال تا ۲۰۲۵

جالب ترین ویژگی سولانا که آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال سال 2025 تبدیل می کند: سولانا بسیار کم مصرف، سریع و مقرون به صرفه است و برای استفاده گسترده و رایج ساخته شده است.

بنیانگذار آناتولی یاکاونکو و درصد قابل توجهی از تیم اصلی Solana تجربه ساخت شبکه های تلفن همراه را دارند. این نشان می‌دهد که آن‌ها کاملاً روی ایجاد محصولاتی متمرکز هستند که کارآمد و مقیاس‌پذیر (قابل گسترش) باشند (توانایی دریافت بیشترین اطلاعات با کمترین مقدار منابع). آنها ادعا می‌کنند که با آسان‌تر کردن و بدون دردسر ساختن این فناوری تا حد امکان برای مصرف‌ کنندگان، مردم می‌توانند ابتکاراتی ایجاد کنند که آگاهی از فناوری بلاک چین را گسترش دهد.

برخی از پرکاربردترین فناوری‌های بلاک چین که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، برای اعتبارسنجی امنیت به هزینه‌های تراکنش‌هایی نیاز دارند که می‌تواند بیش از 100 دلار باشد و نیاز به استخراج انرژی بر و زمان‌بر یا حل پازل‌های ریاضی بسیار چالش برانگیز دارد. سولانا از روشی به نام اثبات سهام استفاده می کند که شامل ماینینگ نمی شود تا اطلاعات را تایید کند.

علاوه بر این، یک اختراع منحصر به فرد را اضافه می کند که به عنوان اثبات تاریخ شناخته می شود که آن را قادر می سازد تا با سرعت بیشتری اعتبار سنجی کند. به همین دلیل، انرژی بسیار کارآمدی دارد و تقریباً همان مقدار انرژی را مصرف می‌کند که چند جستجوی Google انجام می‌دهد و بسیار کمتر از سایر مصارف معمول خانگی مانند روشن کردن یخچال شما. در سولانا، کارمزد تراکنش – که از شبکه های بلاک چین پشتیبانی می کند و در جاهای دیگر منفجر شده است – یک دهم سنت است.

همه این‌ها به پروژه‌ها و ابزارهایی تبدیل می‌شوند که بر روی سولانا ساخته شده‌اند که می‌توانند به اندازه سایر اینترنت بدون اصطکاک و استفاده برای توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان ساده باشند.

با این حال، یکی از اشکالات عمده سولانا برخلاف اتریوم، متمرکز بودن، است. موارد متعددی از ازدحام و خاموش شدن شبکه وجود دارد. چنین حوادثی تاثیر بدی بر جای می گذارد، به همین دلیل است که سولانا باید راه زیادی را طی کند تا بتواند واقعاً قاتل اتریوم نامیده شود.

سولانا به شدت از قیمت 2016 تا 2020 اتریوم تقلید می کند. اگر رالی مشابه دیگری مانند اتریوم در سولانا دنبال شود، قیمت SOL تا سال 2025 می تواند به بیش از 1000 دلار در هر توکن نزدیک شود.

فانتوم (FTM)

در حالی که ارزهای فیات در حال از دست دادن درخشش خود در مرحله رکود اقتصادهای جهان هستند، ارزهای رمزنگاری شده در حال افزایش هستند. با تبدیل شدن به بحث مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای دارایی‌های دیجیتال، به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم هستند. به آن غول‌های مالی زیادی اضافه شده‌اند که شراکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های عظیم میلیاردی را اعلام می‌کنند.

فانتوم که در حال حاضر بر این صرافی حاکم است، به دلیل سرمایه‌ گذاری Hyper Chain Capital مستقر در سنگاپور که ارزش سرمایه‌ گذاری خود را 15 میلیون دلار اعلام کرده است، در حال افزایش است. فانتوم که بیشتر با توکن بومی خود FTM شناخته می شود، اخیراً در بازار ارزهای دیجیتال فعال بوده و بازدهی خوبی را ثبت کرده است.

از آنجایی که FTM بسیار امیدوارکننده است، از حمایت همه جانبه در صنعت برخوردار است که قاطعانه بر این باورند که با پشتوانه علم الگوریتمی قوی و عملکرد ثابت، قیمت فانتوم می‌تواند تا پایان سال 2025 تا 1.51 دلار افزایش یابد.

شیبا اینو (SHIB) : بهترین ارزهای دیجیتال تا ۲۰۲۵

با توجه به هاوینگ سال 2024 گمانه زنی های زیادی در مورد آینده قیمت شیبا اینو در میان کسانی که برای خرید شیبا اینو اقدام کرده اند وجود دارد و معتقدند رخ دادن یک پامپ عظیم مانند سال 2021 به عوامل مختلفی بستگی دارد.

با در نظر گرفتن نصف شدن آینده در سال 2024، که معمولاً نرخ تولید سکه های جدید را کاهش می دهد و در نتیجه به طور بالقوه کمیاب شدن را افزایش می دهد، قیمت شیبا می تواند رشد خوبی را تجربه کند و این رالی احتمالا تا سال 2025 ادامه خواهد داشت. اگر تقاضا برای SHIB قوی بماند یا افزایش یابد و عرضه به دلیل نصف شدن محدودتر شود، این می تواند منجر به افزایش قیمت شود. احساسات پیرامون SHIB در حال حاضر خنثی است، اما احساسات بازار می تواند به سرعت تغییر کند، تحت تاثیر روندهای گسترده تر بازار، درک سرمایه گذاران، و تحولات در اکوسیستم شیبا اینو.

شیبا اینو در روزهای اولیه معاملات خود قدرت زیادی نشان داده است، حتی زمانی که شرایط بازار مساعد نبوده است. این عملکرد قوی نشان می دهد که SHIB می تواند در سال 2025 نیز پس از هاوینگ، به عملکرد خوب خود ادامه دهد، حتی اگر ممکن است در این مسیر با چالش هایی روبرو شود، ارزش آن به طور پیوسته افزایش می یابد.

انتظار می رود قیمت SHIB به زودی افزایش یابد، زیرا به نظر می رسد روند صعودی قوی در انتظار این ارز دیجیتال است. در پایان سه ماه اول سال 2025، ممکن است به بالاترین حد خود در این روند صعودی برسد، احتمالاً بین 0.000165 تا 0.000195 دلار.
همچنین در نیمه دوم سال، قیمت همچنان ممکن است افزایش یابد، اما نه به این سرعت. ممکن است چند بار باشد که تلاش کند و نتواند بیش از 0.0002 دلار برود.
پس از آن، ممکن است بازار با اندکی رکود مواجه شود که منجر به کاهش قیمت شود. این می تواند به تثبیت قیمت کمک کند و آن را بین 0.000095 دلار و 0.000112 دلار برای بقیه سال حفظ کند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *