0

آینده ریپل (XRP) از نظر طرفداران این ارز

آینده ریپل (XRP)
بازدید 763


علیرغم پرونده قضایی در جریان ریپل، جامعه XRP هنوز نسبت به آینده ریپل (XRP) بسیار خوشبین است. برخی از افراد شناخته شده در فضای کریپتو، مانند جیمی والی(Jimmy Vallee)، پیش بینی می کنند که قیمت XRP می تواند به 35000 دلار و برخی دیگر معتقدند که قیمت می تواند به 50000 دلار برسد.

آینده ریپل (XRP)

این پیش‌بینی‌ها با تردید برخی در صنعت مواجه شد، اما افرادی که به اکوسیستم پرداخت جدید اشاره می‌کنند، از آن‌ها دفاع کردند.

همچنین ایجاد نوعی خوش بینی در مورد XRP این واقعیت است که موارد استفاده از XRPL افزایش یافته است. Peersyst Technology راه اندازی اولین ثبت ملی کلمبیا را در بالای بلاک چین XRPL اعلام کرد.

توسعه دهندگان XRPL همچنین فاش کرده اند که XRP Ledger اکنون یک شبکه آزمایشی دارد که قراردادهای هوشمند را ارائه می دهد. این Hooks Testnet V2 چند ماه پیش راه اندازی شده است و همچنین می تواند دلیلی برای خوش بینی پیرامون XRP در حال حاضر باشد.

آینده ریپل (XRP)

Hooks Builder نیز اخیراً معرفی شده است و اساساً یک محیط مبتنی بر وب است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند لایه 1 را در XRPL بسازند، آزمایش، راه اندازی و اشکال(باگ) زدایی کنند.

هدف نهایی این توسعه جدید سازگار کردن XRP Ledger با قراردادهای هوشمند است.

با توجه به CoinMarketCap، ریپل پس از افت 5.79 درصدی قیمت در روز گذشته، در حال حاضر 0.319 دلار ارزش دارد. با این حال، این کریپتو در هفت روز گذشته همچنان حدود 0.52 درصد افزایش داشته است.

حجم معاملات 24 ساعته XRP در حال حاضر 75.82 درصد افزایش یافته و به 1,059,735,957 دلار رسیده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال 15,422,387,437 دلار است.

منبع:coinquora

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *