0

با اخبار DXY، قیمت بیت کوین 23 هزار دلار می شود

قیمت بیت کوین به 23 هزار دلار
بازدید 749

با حمایت و مقاومت نسبت به قیمت لحظه ای، بیت کوین/دلار آمریکا فضای کمی برای تثبیت دارد. آیا بیت کوین 23 هزار دلار می شود ؟

بیت کوین 23 هزار دلار

بیت کوین (BTC) با آغاز یک جنگ جدید بین حمایت و مقاومت، به افتتاحیه وال استریت 6 جولای نزدیک به 20000 دلار نزدیک شد.

بیت کوین 23 هزار دلار

سطوح نهنگ نزدیک

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیت کوین/دلار آمریکا در محدوده معاملاتی محدودی قرار دارد و نقدینگی نقطه به نقطه آن نزدیک تر شده است.

پس از بازیابی 6 درصد ضرر نسبت به روز قبل، داده های دفترچه سفارش تأیید کرد که حمایت و مقاومت اکنون تقریباً شانه به شانه هستند.

با توجه به منبع نظارت زنجیره ای Whalemap، مجموعه ای از موقعیت های نهنگ بین 20546 تا 21327 دلار به این معنی است که این منطقه بزرگ اکنون منطقه ای برای شکست است.

در همین حال، علاقه خریدار در حدود 19200 دلار باقی ماند. پس از اینکه بیت کوین/دلار آمریکا در سه ماهه دوم به 17600 دلار کاهش یافت، این قیمت پیشنهادهای نهنگ را نیز شکل داد.

بیت کوین 23 هزار دلار

دامنه بیت کوین از منظر نهنگ

در همین حال، تاجر محبوب، در به‌روزرسانی تازه ای در توییتر نوشت: «D1 بالای 20.5 هزار بسته می‌شود و شاید در نهایت ما دوباره روند D1 را دریافت کنیم».

“چند هفته پیش هشدار داده شد که مانند ماه مه برای کاهش قیمت زیاد در حال راه‌اندازی بود در حالی که روند D1 کاهش می یابد. تا اینجا این دقیقاً همان چیزی است که ما به دست آوردیم، من فقط یک آزمایش مجدد روند D1 مناسب را می خواهم، آخرین مورد در 32k بود…”

نمودار همراه میانگین های متحرک بین 10 روز تا 30 روز را نشان می دهد که در کنترل هستند.

بنابراین، BTC/USD در زمان نگارش این مقاله با 20200 دلار در بازه های زمانی پایین تر بلافاصله زیر یک خط مهم معامله شد. برای مایکل ون د پوپ، یکی از همکاران Cointelegraph، شکستن این امر می‌تواند راه را برای طرف مقابل مقاومت با قیمت 23000 دلار باز کند.

بیت کوین 23 هزار دلار

این یکی مقاومت را شکست و به سمت منطقه بعدی مقاومت با 20.3 هزار دلار حرکت کرد.

“من انتظار دارم که بیت‌کوین برای مدتی در اینجا تثبیت شود، اما شکستن منطقه مقاومت بعدی، محرکی برای ادامه مسیر به سوی ۲۳ هزار دلار و افزایش کمک های تابستانی است.” توییت Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) ۵ ژوئیه ۲۰۲۲

اخبار صنعت تاثیر چندانی بر قیمت بیتکوین نداشت، این امر به شکل صرافی ارز دیجیتال Voyager Digital برای ورشکستگی، آخرین دومینو در یک واکنش زنجیره‌ای است که توسط خرابی پلتفرم وام دهی سلسیوس آغاز شد.

دلار کمی نفس می کشد

در سطح کلان، بازارهای آسیایی با کاهش 1.2 درصدی سنگ هنگ کنگ و 1.4 درصدی شاخص کامپوزیت شانگهای در زمان نگارش این مقاله، کاهش یافتند.

در همین حال، شاخص دلار ایالات متحده (DXY) که از یک افزایش به بالاترین سطح بیست سال اخیر رسیده است، بلافاصله پس از اوج، همچنان بالای 106 تثبیت شد.

Van de Poppe اضافه کرد: “اولین بار است که پس از یک اصلاح شدید + قدرت در $DXY شاهد چنین بهبودی هستیم.”

“قدرت بر سهام نیز تاثیر می‌گذارد. اگر این وضعیت در آینده ادامه یابد، تعجب آور نیست، علیرغم اینکه وضعیت کلی بسیار نزولی است.”

بیت کوین 23 هزار دلار

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *