0

آیا می‌شود به صورت ناشناس با کارت اعتباری بیت‌کوین بخرید؟ 

ناشناس با کارت اعتباری بیت‌کوین بخرید
بازدید 701

ارزهای دیجیتال قرار است خصوصی باشد، اما همیشه اینطور نیست. ناشناس با کارت اعتباری بیت‌کوین بخرید؟

نمیتوان انکار کرد که امروزه خرید بیت‌کوین آسان است، با مجموعه ای عظیم از صرافی ها برای انتخاب می‌توانید خرید انجام دهید. اما با توجه به اینکه این صنعت هنوز جدید است، طبیعی است که هنگام ورود به بازار نگران حریم خصوصی خود باشید. 

 این سؤال پیش می‌آید: آیا می‌توانید بدون تأیید هویت با استفاده از کارت اعتباری خود بیت‌کوین بخرید یا این کار غیرممکن است؟ 

بیت‌کوین و حریم خصوصی 

آنچه در اینجا مهم است این است که حریم خصوصی بخش بزرگی از صنعت ارزهای دیجیتال است و یکی از سنگ بنا های طراحی بیت‌کوین است. بلاکچین ها فوق العاده ایمن هستند و به شما امکان می‌دهند بدون نمایش نام واقعی، تراکنش ها را به شبکه اضافه کنید. بلاکچین ها همچنین از هش برای افزایش امنیت کاربر با رمزگذاری اطلاعات برای جلوگیری از جرائم تراکنش و ذخیره داده های خصوصی استفاده می‌کنند. 

 تمرکز بیت‌کوین بر امنیت و حفظ حریم خصوصی، باعث بوجود آمدن این تصور شده است که کاملا ناشناس است. در واقع، تراکنش های بیت‌کوین را می‌توان ردیابی کرد، که اغلب توسط سیاستمداران هنگام بررسی جرایم مربوط به رمزارز انجام می‌شود. 

 علاوه بر این، دفتر کل بلاکچین بیت‌کوین کاملاً عمومی است، به این معنی که هر کسی می‌تواند آن را همراه با تراکنش هایی که انجام داده‌اید مشاهده کند. نام و اطلاعات تماس شما در این دفتر کل نمایش داده نمی‌شود، اما آدرس کیف پول شما نشان داده می‌شود. 

 علاوه بر این، بسیاری از صرافی ها از شما می‌خواهند که قبل استفاده از حساب، هویت خود را ارائه و تأیید کنید. بنابراین، صرافی که استفاده می‌کنید دقیقاً می‌داند که شما چه کسی هستید. 

 آیا میتوان از این اجتناب کرد؟ نمی‌توانید از نمایش تراکنش خود در حافظه بلاکچین جلوگیری کنید، اما می‌توانید بدون تایید هویت خود، بیت‌کوین را با کارت اعتباری خود خریداری کنید. 

 نحوه خرید بیت‌کوین به صورت ناشناس با کارت اعتباری 

اگر می‌خواهید بیت‌کوین را بدون تایید شناسه بخرید، همچنان به یک کیف پول رمزارز نیاز دارید. قبل از خرید، مطمئن شوید که یک کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری تنظیم کرده‌اید که با بیت‌کوین سازگار است. نمونه هایی از کیف پول های مناسب برای بیت‌کوین Exodus، Mycelium و Ledger Nano X هستند. 

 راه های مختلفی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به صورت ناشناس بیت‌کوین بخرید. 

 1. بازارهای همتا به همتا (P2P). 

 بازارهای همتا به همتا (P2P) به شما این امکان را می‌دهند که بیت‌کوین را از یک فروشنده شخصی بخرید تا از یک صرافی یا سازمان بزرگ دیگر. این پلتفرم ها واسطه ها را حذف می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که BTC را مستقیماً بدون تأیید ID خریداری کنید. برخی از بازارهای همتا به همتا حتی به شما این امکان را می‌دهند که به صورت حضوری و نقدی به فروشنده پرداخت کنید. 

 برای مثال Paxful را در نظر بگیرید. این بازار P2P به شما امکان می‌دهد بیت‌کوین را از فروشندگان فردی با استفاده از طیف گسترده ای از روش های پرداخت مختلف مانند Payoneer، PayPal و البته کارت اعتباری خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید این کار را بدون پرداخت هزینه اضافی انجام دهید، زیرا Paxful هزینه ای برای خریداران صادر نمی‌کند. با این حال، فروشندگان برای هر تراکنش یک درصد کارمزد دریافت می‌کنند. 

 یکی دیگر از پلتفرم های محبوب همتا به همتا، LocalBitcoins است که برای خرید بیت‌کوین بدون تأیید شناسه عالی است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از کارت اعتباری خود و همچنین PayPal، Western Union و چندین پردازشگر دیگر، بیت‌کوین بخرید. 

 با این حال، در بازارهای همتا به همتا، ممکن است مجبور شوید به قیمت خرید بالاتری نسبت به یک صرافی معمولی رضایت دهید، بنابراین این نکته با در محاسبه بودجه خود در نظر داشته باشید. 

 2. کیف پول نرم افزاری 

 بسیاری از کیف پول های نرم افزاری نیاز به تأیید هویت دارند، اما همیشه اینطور نیست. به عنوان مثال، برخی از کیف پول ها به شما اجازه می‌دهند که بیت‌کوین را به صورت ناشناس خریداری کنید تا هویت خود را مخفی نگه دارید. 

 برای مثال کیف پول Lobstr را در نظر بگیرید. این کیف پول نرم افزاری به شما امکان می‌دهد بدون تأیید هویت، بیت‌کوین بخرید. Lobstr عمدتاً برای ذخیره Stellar یا XLM طراحی شده است، اما از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند و امکان خرید بیت‌کوین را فراهم می‌کند. این کیف پول همچنین از یک رمز عبور و احراز هویت دو مرحله ای برای افزایش سطح امنیت شما استفاده می‌کند. 

 3. مبادلات 

 فرآیندهای تأیید هر صرافی ارز دیجیتال متفاوت است. برخی تأیید هویت را اجباری کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر آن را اختیاری گذاشته‌اند. بنابراین، اگر می‌خواهید بیت‌کوین بخرید و در عین حال از تأیید هویت صرفنظر کنید، این نوع مبادله ممکن است برای شما مفید باشد. 

KuCoin نمونه ای از یک صرافی رمزارز است که تأیید هویت را به کاربر واگذار می‌کند. جوایزی برای تأیید هویت ارائه می‌شوند، اما می‌توانید بدون آنها معامله کنید. KuCoin از تجارت صدها ارز دیجیتال از جمله بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند. 

 همچنین شایان ذکر است که می‌توانید در برخی کشورها بدون تأیید هویت با استفاده از دستگاه های عابربانک رسمی بیتکوین، بیت‌کوین بخرید، اما اکثر این دستگاه ها فقط پرداخت های نقدی را می‌پذیرند. 

 خرید بیت‌کوین به صورت ناشناس 

 با استفاده از روش ها و پلتفرم های ذکر شده در بالا، می‌توانید بیت‌کوین را بدون تأیید هویت خریداری کنید. این کار به شما امکان می‌دهد هنگام خرید ارز دیجیتال حریم خصوصی خود را حفظ کنید، که اگر به هویت آنلاین خود اهمیت می دهید، یک مزیت بزرگ است. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *