0

به اعتقاد مایکل سیلور، کاردانو اوراق بهادار پر ریسک است

کاردانو اوراق بهادار پر ریسک
بازدید 625

مایکل سیلور (Michael Saylor)، بنیانگذار، مدیر عامل و رئیس شرکت سرمایه گذاری MicroStrategy، اظهار داشت که او معتقد است که ADA، رمزارز بومی بلاکچین اثبات سهام کاردانو، یک اوراق بهادار است. اما آیا کاردانو اوراق بهادار پر ریسک است ؟

کاردانو اوراق بهادار پر ریسک است ؟

مایکرواستراتژی خرید مقادیر زیادی بیت کوین را در اولویت قرار داده است. در آگوست 2020 (مرداد 1399)، این شرکت حدود 21454 بیت کوین به ارزش 250 میلیون دلار خریداری کرد تا از آن به عنوان “دارایی ذخیره اولیه خزانه داری” استفاده کند.

از آن زمان، مایکرواستراتژی به خرید بیت کوین بیشتری ادامه داده و خود مدیرعامل تا حدودی به یک طرفدار دو آتیشه بیت کوین تبدیل شده است. در حال حاضر مایکرواستراتژی حدود 129699 بیت کوین را در اختیار دارد.

علاوه بر این، سیلور از زمانی که اولین خرید بیت کوین خود را انجام داد، به عملکرد سهام شرکت می بالید. او همچنین اخیراً در YouTube نظر خود را در مورد شبکه های اثبات سهام بیان کرد. به گفته سیلور، شبکه های اثبات سهام اوراق بهادار هستند و بنابراین بسیار ریسک دار هستند.

وی در ادامه گفت: “نظر من این است که بیت کوین یک کالای دیجیتال است. من فکر می کنم که همه شبکه های اثبات سهام اوراق بهادار هستند و همه آنها بسیار پرخطر هستند. ناظران تصمیم خواهند گرفت که آیا به آنها اجازه ادامه کار را می دهند یا نه؟ “

چارلز هاسکینسون، مدیر عامل شرکتی که مسئول تحقیقات کاردانو است، از این اظهار نظرها اصلا خشنود نبوده و وی سیلور را «Tone Vays» دنیای رمزارزها نامید. او سپس توضیح داد که کاردانو چقدر بهتر از بیت کوین است.

بسیاری از مردم بر این باورند که تنها دلیلی که سیلور نسبت به بیت‌ کوین اینقدر خوش‌ بینانه است، این است که شرکت او سرمایه‌ گذاری زیادی روی این رمزارز انجام داده است.

منبع: Coinquora

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *