0

دیدگاه بنیانگذار کاردانو در مورد بلاک چین

بنیانگذار کاردانو
بازدید 726

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران IOG، استودیوی نرم‌افزاری پشتیبان راه‌حل‌ های بلاک‌چین کاردانو (ADA)، نظرات خود را در مورد چشم‌انداز ابزارهای مبتنی بر بلاک چین در سیستم‌های دولتی به اشتراک گذاشت. در این خبر به بررسی دیدگاه بنیانگذار کاردانو در مورد بلاک چین می پردازیم.

بنیانگذار کاردانو

آقای هاسکینسون با پادکست The Crypto Mile یاهو فاینانس به بحث در مورد موارد استفاده امیدوارکننده از سیستم های بلاک چین در راه حل های حاکمیتی پرداخت.

هاسکینسون می‌گوید که به عنوان سیستم‌های توزیع‌شده، دموکراتیک و بدون نیاز به کسب مجوز، سیستم‌ های بلاک چین می‌توانند خدمات عمومی را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار دهند:

حتی فقیرترین و آسیب‌پذیرترین افراد جامعه را نیز قادر می‌سازد تا با رئیس‌جمهور ایالات متحده هم دسترسی برابری داشته باشند، و هرگز هیچ زمانی در تاریخ بشر اینگونه نبوده است.

همچنین، بلاک چین می‌تواند مانع از به دست آوردن کنترل قاطع بر فرآیندهای سیاسی جهانی یک کشور (ایالات متحده آمریکا، چین) شود. این به نوبه خود کیفیت حکمرانی را افزایش خواهد داد:

بلاک چین روش بهتری برای انجام کارها با ناسازگاری کمتر، تقلب کمتر، اتلاف و سوء استفاده کمتر و شفافیت بیشتر و در نهایت تثبیت قدرت کمتر است.

در کنار آنها، سیستم‌های دولتی مبتنی بر بلاک چین به طور یکپارچه با سیستم‌های مشابه در سایر کشورها قابل تعامل خواهند بود.

کاردانو آزمایشگاهی را در دانشگاه ادینبورگ راه‌اندازی می‌کند

برای شروع، حوزه خدمات عمومی آن دارای موارد استفاده متعددی است که برای پذیرش فناوری بلاک چین حیاتی هستند، مانند قراردادهای زمین ها، رای‌گیری های تجاری و دولتی، اطلاعات بهداشتی، مدارک تحصیلی، اطلاعات مالیاتی و حقوقی و غیره.

برای مطالعه جنبه‌های مختلف تمرکززدایی و استفاده از آن برای موارد استفاده حاکمیتی، IOG در همکاری خود با دانشگاه ادینبورگ نهاد جدیدی را ایجاد می‌کند. آقای هاسکینسون تاکید کرد که تیم او تمام بلاک چین‌ها از جمله بیت‌کوین و اتریوم را مطالعه خواهد کرد تا مناسب‌ترین آنها را برای چنین موارد استفاده پیدا کنند.

منبع: u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *