0

پرداخت با دوج کوین در شرکت Boring ایلان ماسک

پرداخت با دوج کوین
بازدید 828

به گزارش وبسایت خبری U.Today و به نقل از خبرگزاری CNN، شرکت خدمات زیرساختی و ترابری زیرزمینی بورینگ (Boring) متعلق به ایلان ماسک، پشتیبانی از پرداخت با دوج کوین را آغاز کرده است.

پرداخت با دوج کوین در Boring

خودروها برای خرید بلیط فقط باید به سادگی یک کد QR را اسکن کنند. در حال حاضر، مردم می توانند به صورت رایگان به این تونل ها وارد شوند اما این شرکت قصد دارد در آینده هزینه هایی را برای ارئه این خدمات دریافت نماید. این شرکت یادآور شده است که کسانی که به دوج کوین علاقه ندارند می توانند روش های پرداخت جایگزین را انتخاب کنند.

انتظار می رود در راستای تکمیل این طرح، بیش از 50 ایستگاه در شبکه تونل عظیمی که زیر لاس وگاس ساخته شده است، مستقر گردد. کمیسیون شهرستان کلارک سال گذشته این طرح توسعه بلندپروازانه را با هدف کاهش ترافیک خیابان‌های لاس وگاس تصویب کرد.   

لازم به ذکر است که در ماه می (اردیبهشت)، این میلیاردر اعلام کرد که اسپیس ایکس به همراه تسلا پذیرش DOGE را از سر می گیرند. با وجود رکود شدید قیمت، بزرگترین میم کوین بازار، همچنان شاهد پذیرش رو به رشد در کسب و کارهای مختلف است. طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko، این میم کوین اکنون حدود 90.69 درصد از بالاترین رکورد خود فاصله گرفته است.

علی رغم اینکه ماه گذشته حمایت دوباره ایلان ماسک از دوج کوین موجب یک جهش موقت در قیمت آن شد، خبرهای اخیر مربوط به شرکت Boring حتی برای مدت کوتاهی نتوانست از حرکات قیمت این ارز پشتیبانی کند. داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که بزرگترین ارز میم کوین بازار در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۲ درصد رشد داشته و اکنون با قیمت 0.068 دلار ترید می شود.

منبع: u.today

(12 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *