0

نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین

سرمایه گذاری در بیت کوین
بازدید 765

پس از مشاهده اینکه چگونه قیمت ها می توانند در یک بازه زمانی کوتاه دو برابر و حتی سه برابر شوند، حتماً از خود می پرسید که چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنید. این کار روند دشواری ندارد – خرید، فروش و سرمایه گذاری در بیت کوین در سال 2019 به امری عادی و معمولی تبدیل شده است. 

به طور خلاصه، این ها کارهایی است که شما باید انجام دهید. 

  1. مقداری که می خواهید و می توانید سرمایه گذاری کنید را مشخص کنید. 
  1. در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید. 
  1. دستورالعمل های صرافی ها را برای خرید بیت کوین دنبال کنید. 
  1. اختیاری (اما به شدت توصیه می شود): یک کیف پول بیت کوین خصوصی راه اندازی کنید. 
  1. اختیاری (اما به شدت توصیه می شود): کوین های خود را از صرافی به کیف پول خصوصی خود منتقل کنید تا آن را ایمن نگه دارید. 

چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟ 

قبل از شروع این فرآیند، باید میزان سرمایه گذاری خود را مشخص کنید. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، بازارهای ارزهای دیجیتال کاملاً بی ثبات هستند. هرگز بیشتر از آنچه که می توانید از دست بدهید سرمایه گذاری نکنید، این یک توصیه فوق العاده و یک قانون است که آرامش شما تضمین می کند. 

در مرحله بعد، شما باید یک صرافی ارز دیجیتال مناسب پیدا کنید که خدماتی را در منطقه شما ارائه دهد. در دسترس ترین صرافی های فیات به کریپتو و پلتفرم های کارگزاری عبارتند از: 

این خدمات کاربرپسند هستند و خرید بیت کوین را در هر کجا که هستید آسان می کنند. آنها همچنین گزینه های خرید مختلفی دارند – شما می توانید بیت کوین را از طریق PayPal (فقط eToro)، کارت اعتباری یا نقدی، انتقال بانکی، مبادله آن با سایر ارزهای دیجیتال یا به سادگی خرید یک قرارداد CFD خریداری کنید. 

بهتر است قبل از سرمایه گذاری در بیت کوین بدانید که چگونه یک کیف پول ارز دیجیتال دریافت کنید. نگه داشتن ارز دیجیتال خود در کیف پول صرافی ناامن است زیرا می تواند به عواقب وحشتناکی منجر شود. برای شناخت کیف پول های بیت کوین وقت بگذارید و مناسب ترین گزینه را برای خود پیدا کنید. 

توصیه می شود پس از دریافت بیت کوین، آن را به کیف پول خصوصی خود انتقال دهید، تا بتوانید آن را تا زمانی که آماده استفاده از آن یا فروش آن شوید، ایمن نگه دارید. 

اگر می خواهید در مورد تجارت بیت کوین اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مقاله کامل و دقیق در مورد آن را بخوانید. همچنین، می توانید ده اشتباه در معاملات بیت کوین که مبتدیان باید از آنها اجتناب کنند را نیز مطالعه کنید. 

برای یافتن بهترین مکان‌ ها برای خرید و فروش بیت‌ کوین، بهتر است همیشه ردیاب قیمت ما را زیر نظر داشته باشید. با کمک آن، شما همیشه می ‌دانید که اگر بخواهید سودی کسب کنید چه زمانی بهتر است بخرید و چه زمانی لازم است بفروشید و کدام صرافی بهترین پیشنهادها را ارائه می دهد. 

چه بخواهید HODL کنید، چه تجارت روزانه یا سرمایه گذاری در صندوق های کریپتو انجام دهید، همیشه باید کوین های خود را ایمن نگه دارید! تحقیق خود را کامل انجام دهید، و راهی را پیدا کنید که برای شما بهترین است و همیشه باید حواستان به کلاهبرداری ها باشد.

اگر کسی به شما پول رایگانی ارائه می دهد و یا اگر کسی می خواهد مقداری از کوین های خود را برای او ارسال کنید، حواستان باشد که این یک کلاهبرداری است. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پنج نوع کلاهبرداری کریپتو پیدا کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *