0

لیست شدن شیبا در Bittrex

لیست شدن شیبا در Bittrex
بازدید 927

شیبا اینو اکنون رسماً در برترین صرافی رمزارزی ایالات متحده، Bittrex فهرست شده و لیست شدن در یک صرافی بزرگ دیگر را به کارنامه خود اضافه کرده است. البته برای مقایسه با رقیب خود یعنی Dogecoin، بهتر است بدانیم که دوج در سپتامبر 2018 (شهریور 1397) در Bittrex لیست شده بود. در این خبر به لیست شدن شیبا در Bittrex می پردازیم.

لیست شدن شیبا در Bittrex

در نتیجه چندین لیست شدن از سال گذشته، شیبا در حال حاضر در چندین صرافی معروف رمزارزی از جمله بایننس، کوین بیس، جمینی و غیره قابل معامله است. طبق گزارش U.Today، شیبا در نهایت در ماه ژوئن (خرداد) در صرافی محبوب Bitstamp نیز فهرست شد، همچنین اپلیکیشن معاملات سهام Robinhood نیز در آوریل (فروردین) این کار را انجام داده بود.

صرافی Switchhere، اواخر این ماه، همچنین فهرست سه رمزارز شیبا شامل SHIB، LEASH و BONE را اعلام کرد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، در همان بازه زمانی، شرکت خدمات مالی آلمانی Vivid Money نیز از شیبا حمایت کرده است.

سوزاندن بیش از 43 میلیون شیبا

طبق اطلاعات پایگاه سوزاندن شیبا در توییتر، 14 تراکنش انجام شده و بیش از 43143474 توکن شیبا در 24 ساعت گذشته سوزانده شده است.

بر اساس داده های IntoTheBlock، نهنگ های شیبا اینو، یا دارندگان اصلی، در حال تحرک هستند. زیرا تراکنش های بزرگ در روز گذشته 30 درصد افزایش یافته است. یک تراکنش معمولی اغلب بیش از 100000 دلار است و افزایش قابل توجه حجم تراکنش گهگاه با افزایش فعالیت نهنگ هایی مرتبط است که در حال خرید یا فروش هستند.

شیبا اینو رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. طبق آمار WhaleStats، تعداد دارندگان شیبا اینو اکنون 1202755 نفر است. شیبا اینو در حال حاضر بزرگترین موقعیت را در بین 100 نهنگ برتر اتریوم دارد.

منبع: U.today

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *