0

تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) 20 آذر

تکنیکال چیلیز (CHZ) 20 آذر
بازدید 665

نهنگ CHZ پنج روز پیش فروش دارایی های خود را آغاز کرد! با هجوم فروشندگان بیشتر به بازار، ارزش CHZ بیشتر کاهش یافت! در این خبر به تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) 20 آذر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) 20 آذر

داده‌های کوین مارکت کپ نشان داد که به لطف توزیع عظیم سکه توسط بزرگترین آدرس خارجی (EOA)، ارزش [CHZ] چیلیز در هفت روز گذشته 10 درصد کاهش یافت.

شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Lookonchain دریافت که نهنگ با دارایی های CHZ به ارزش 102 میلیون دلار در 4 دسامبر شروع به فروش سکه های خود کرد. نهنگ شروع به انتقال 21 میلیون سکه به 9 آدرس مختلف قبل از انتقال به صرافی های ارز های دیجیتال مانند Binance، OKX، ByBit و Kucoin کرد.

در 8 دسامبر، نهنگ یک تراکنش انتقال 20 میلیون CHZ به همین 9 آدرس خارجی را پیش از واریز به Binance و OKX آغاز کرد.

این آدرس همچنان با داشتن 679 میلیون توکن CHZ در زمان انتشار (7.64٪ از کل عرضه)، به عنوان دارنده شماره یک در لیست EOA رتبه بندی شده، که برای خرید ارز چیلیز اقدام کرده است.

تکنیکال چیلیز (CHZ) 20 آذر
تکنیکال چیلیز (CHZ) 20 آذر

فشار فروش ارز CHZ

تا زمان نوشتن این مقاله، ارز CHZ با قیمت 0.1504 دلار معامله شد. قیمت آن در 24 ساعت گذشته 0.26 درصد افزایش یافته است. به همین ترتیب، حجم معاملات در مدت مشابه 26 درصد کاهش یافت.

در نمودار روزانه مشاهده می شود که تعداد بیشتری از دارندگان CHZ برای فروش توکن های خود اقدام کرده اند. این در حالی است که سایر توکن‌ها با افزایش تلاش بازار پس از سقوط غیرمنتظره FTX شاهد انباشت رو به رشد بودند، اما CHZ نتوانست رشد مشابهی را مشاهده کند.

از 7 نوامبر، فشار فروش به طور قابل توجهی افزایش یافت. هنگامی که سقوط FTX شروع شد، شاخص های حرکت کلیدی به زیر نقاط خنثی مربوطه سقوط کردند و به رالی نزولی خود ادامه دادند.

تکنیکال چیلیز (CHZ) 20 آذر
تکنیکال چیلیز (CHZ) 20 آذر

کاهش سریع انباشت CHZ به دنبال سقوط صرافی FTX با شروع یک چرخه خرسی جدید در 20 نوامبر به اوج خود رسید. خط واگرایی میانگین متحرک (MACD) (آبی) خط روند (نارنجی) را در یک روند نزولی قطع کرد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) که نشان می‌دهد CHZ در زمان نگارش مقاله به منطقه اشباع فروش رسیده است عدد 33.63 را نشان می دهد. به همین ترتیب، شاخص جریان پول (MFI) آن در 27.38 مشاهده شد.

علاوه بر این، شاخص جریان پول (CMF) در زمان انتشار 0.23- منفی شد. در رالی نزولی، خط سبز شاخص CMF نشان داد که فشار فروش از قدرت خرید فراتر رفته است.

ارزیابی شاخص حرکت جهت (DMI) تأیید کرد که فروشندگان کنترل بازار را در دست دارند و از آن زمان پس از سقوط FTX بر خریداران غالب شدند. در زمان نگارش این مقاله، قدرت فروشندگان (قرمز) در 29.29 کاملاً بالاتر از خریداران (سبز) در 13.01 قرار داشت.

منبع: ای ام بی کریپتو

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *