1

تحلیل تکنیکال دوج کوین (DOGE)

تحلیل تکنیکال دوج کوین
بازدید 1525

دوج کوین طی دو هفته گذشته تقاضای زیادی نداشته است. در واقع، حجم فروش بیشتر از حجم خرید در آوریل است که شاهد افزایش قیمت از 0.134 دلار به 0.173 دلار بود. ایلان ماسک در آوریل 2021 توییت های زیادی درباره Dogecoin منتشر کرد و جهش های عظیمی در قیمت ها مشاهده شد. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین می پردازیم.

امسال، حتی زمانی که ماسک به ایده خرید اشتراک توییتر و پرداخت آن با دوج کوین را ارائه داد قیمت آن افزایش چندانی نداشت.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

ساختار تکنیکالی دوج کوین در بازه‌های زمانی طولانی‌ روند صعودی دارد و یک بار دیگر منطقه 0.132-0.138 دلار را از مقاومت به حمایت تغییر وضعیت داده است. محدوده قابل مشاهده نمایه حجم، نقطه مقاومت چهار ماه گذشته را 0.143 دلار نشان داد. پایین ترین منطقه ارزش در 0.13 دلار بود، که به این معنی است که خریدها می توانند در این منطقه وارد شوند.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

ساختار بازار در ماه گذشته در بازه های زمانی پایین تر صعودی بوده است. حتی در موارد کمی طولانی تر مانند 6 و 12 ساعت، تغییر منطقه 0.13 دلاری از مقاومت به منطقه تقاضا یک پیشرفت صعودی قابل توجه محسوب می شود. 

با این حال، آیا این پایدار بود؟ همانطور که به زودی خواهیم دید، کمبود تقاضا وجود دارد. علاوه بر این، قیمت دو بار در سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8٪ رد شد. سطح اصلاحی 23.6% در 0.132 دلار نشان می دهد که رمز ارز دوج کوین کمترین ارزش را داشته است و به عنوان یک حمایت قوی در بلند مدت عمل کرده است.

اندیکاتور RSI

RSI به زیر خط 50 سقوط کرده و به نظر می رسد که خط را به عنوان مقاومت دوباره آزمایش می کند. این می تواند نشانه اولیه تغییر حرکت روند نزولی و آغاز روند صعودی باشد اما افسوس که به خودی خود نشانه قابل اعتمادی نیست. CMF همچنین به زیر علامت -0.05 سقوط کرد که نشان دهنده جریان قابل توجه سرمایه از بازار بود.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

برای افزودن به این شواهد از فشار فروش، میتوانید OBV را دنبال کنید که تمامی دستاوردهای رمز ارز دوج کوین را نمایش می دهد و بیانگر کاهش قیمت است. این یک نشانه قوی از فشار فروش می باشد، و در زمان انتشار، OBV نیز به پایین‌ترین سطح ماه مارس سقوط کرده است.

جمع بندی

سطح 0.13 دلار احتمالاً در روزهای آینده یک سطح حمایتی قوی برای DOGE خواهد بود، اما حجم فروش در هفته گذشته قابل توجه بوده است. این می تواند نشان دهد که DOGE به زیر 0.13 دلار می رسد. شاخص های مومنتوم هنوز به فروش بیش از حد نزدیک نشده اند. اگر دوج کوین به زیر 0.13 دلار سقوط کند، قیمت می‌تواند در جستجوی نقدینگی به پایین ترین سطح 0.11 دلاری خود بازگردد.

منبع: ای ام بی کریپتو

(22 امتیاز) - 4.7/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ترید ویو گفت:

    ارز دیجیتال دوج کوین و ایلان ماسک رو عشق است