0

کوین بیس شاهد افزایش حجم محصولات آتی بیت کوین نانو خود است

بیت کوین نانو
بازدید 848

حجم معاملات اسپات کوین بیس از 200 میلیارد دلار در می 2021 به 59 میلیارد دلار در جولای کاهش یافته است. اما واحد مشتقات جدید آن شاهد ورود معامله‌گران خرد جدید به محصولات آتی بیت کوین نانو خود است که طی هفته گذشته سه روز متوالی رکورد زد.

بیت کوین نانو

کوین بیس محصول آتی نانو بیت کوین خود را در ماه ژوئن عرضه کرد. قرارداد آتی تسویه نقدی نشان دهنده 1/100 بیت کوین است و بین تعدادی از کارگزاران خرده فروشی از جمله Wedbush، EdgeClear و NinjaTrader معامله می شود.

بوریس ایلیسکی، رئیس صرافی مشتقات کوین بیس در زمان عرضه این محصول گفت: «این به سرمایه اولیه کمتری نسبت به محصولات آتی سنتی نیاز دارد و فرصتی واقعی برای گسترش قابل توجه مشارکت خرده‌فروشی در بازارهای آتی کریپتوهای تحت نظارت ایالات متحده ایجاد می‌کند.

حجم واقعی معاملات آتی نانو در 19 جولای پس از چند روز افزایش به 217,045 رسید، اما داده های بلومبرگ نشان می دهد که حجم قراردادها در 22 جولای به 117,493 کاهش یافته است. حجم معاملات در بیشتر ماه های ژوئن و ژوئیه زیر 50,000 قرارداد در روز بود. طبق ایمیل ارسال شده توسط تیم فروش کوین بیس، این شرکت از زمانی که شرکای کارگزاری خرد هفته گذشته تلاش‌های بازاریابی/تبلیغی را آغاز کردند، شاهد افزایش فعالیت‌ها بود.

کوین بیس امسال پس از تصاحب FairX، یک ارائه دهنده مشتقات که توسط کمیسیون معاملات آتی کالا تنظیم می‌شود، وارد بازار مشتقات کریپتو شد. این شرکت با رقابت شدیدی با شرکت هایی مانند FTX و CME Group مواجه است که ده ها میلیارد دلار در ماه معاملات آتی بیت کوین انجام می دهند.

منبع:theblock

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *