0

انتقال ریپل به میزان 165 میلیون در عرض چند دقیقه

انتقال ریپل
بازدید 827

ردیاب نهنگهای کریپتو WhaleAlert بار دیگر از ظهور میلیون‌ها تراکنش XRP خبر داد. این عمل در سه مرحله انجام شد، اما این بار شامل کیف پول ریپل نبود. در این خبر به بررسی انتقال ریپل می پردازیم.

انتقال ریپل

ابتدا 60 میلیون XRP از یک کیف پول ناشناخته به Bitstamp منتقل شد، همان صرافی که توکن های Jed McCaleb در آن فروخته شد، و 40 میلیون به Bitso، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در مکزیک. این تراکنش ها از همان کیف پول ناشناخته انجام شده است. سپس 65.54 میلیون XRP از آدرس Bitstamp به کیف پول ناشناس دیگری منتقل شد. کل گردش مالی 165.54 میلیون XRP بود که در آن زمان معادل 55 میلیون دلار بود. این اعداد تقریباً با سایر تراکنش‌های عجیب XRP که در هفته گذشته اتفاق افتاد، مطابقت دارند.

آیا این تراکنش های XRP واقعا گیج کننده هستند؟

Bitstamp و Bitso برخی از شناخته‌شده‌ترین چرخ‌دنده‌های مکانیزم ODL ریپل هستند و به طور کلی، هیچ چیز عجیبی در مورد حضور آنها در این زنجیره تراکنش وجود ندارد. در مقابل، معاملات مشابهی قبلا با هر دوی این مکان ها دیده شده است. با این حال، تراکنش‌های بزرگ قبلی هرگز با چنین افزایش شدیدی در حجم معاملات XRP مواجه نشده‌اند.

الگوی جالب دیگر این است که ریپل یک همکاری عمده با FOMO Pay، یکی از سیستم های پرداخت پیشرو سنگاپور را اعلام کرد. به یاد بیاورید که یکی از دلایل احتمالی برای ظهور تراکنش ها، اعلام قریب الوقوع یک مشارکت بزرگ شامل XRP بود – که در واقع اتفاق افتاد. شاید اگر تراکنش ها ادامه پیدا کنند، بتوانیم در آینده نزدیک منتظر اعلامیه های ریپل یا XRPL باشیم و به نوعی سیگنال تبدیل شوند.

منبع:utoday

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *