0

کامل ترین آموزش تصویری انتقال ارز دیجیتال در پی پال

انتقال ارز دیجیتال در پی پال
بازدید 1220

اگر بیت کوین یا اتریوم را در پی پال خریداری کرده اید، در نهایت می توانید آن را به کیف پول دیگری ارسال کنید. زمانش فرا رسیده است! در این مقاله به آموزش انتقال ارز دیجیتال در پی پال می پردازیم.

انتقال ارز دیجیتال در پی پال

مدتی است که پی پال به کاربران این امکان را می دهد تا ارزهای دیجیتال منتخب را در بستر پرداخت آنلاین «خرید و بفروشند». با این حال، در ژوئن 2022، این شرکت اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند ارزهای رمزنگاری شده خود را که در پی پال خریداری کرده اند، به کیف پول های دیجیتال دیگر – از جمله کیف پول های غیر پی پال خودشان – منتقل کنند.

بنابراین، این برای کاربران چه معنایی دارد؟ برای پی پال چه معنایی دارد؟ برای ارزهای دیجیتال چه معنایی دارد؟

ارسال کریپتو در پی پال

خوزه فرناندز داپونته، SVP و GM رمزارز و بلاک چین پی پال با اعلام این به روز رسانی گفت:

پی پال از انتقال ارزهای دیجیتال بین پی پال و سایر کیف پول ها و صرافی ها پشتیبانی می کند. از زمانی که ما خرید ارزهای دیجیتال را آغاز کردیم، این ویژگی به طور مداوم توسط کاربران به عنوان یکی از درخواست‌ترین بهبودها رتبه‌بندی شده است.

دادن انعطاف پذیری به مشتریان پی پال برای انتقال دارایی های رمزنگاری شده خود (بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش  Bitcoin Cash یا لایت کوین) به داخل، خارج از و درون پلتفرم پی پال ما، نشان دهنده تکامل مداوم بهترین پلتفرم در کلاس ما است و مشتریان را قادر می سازد تا با اکوسیستم رمزنگاری گسترده تر

نسخه منتشر شده در تاریخ 7 ژوئن 2022، گفت که این ویژگی از همان روز در دسترس است. از زمان نگارش این مقاله، دکمه‌هایی که در انتشار و در آموزش‌های ویدیویی ایجاد شده توسط PayPal توضیح داده شده‌اند، هنوز روی رابط دسکتاپ و برنامه تلفن همراه اجرا نشده‌اند. به احتمال زیاد این ویژگی هنوز در حال عرضه است و اگر قبلاً آن را ندارید، به زودی در دسترس خواهد بود.

نحوه انتقال ارز دیجیتال در پی پال

ابتدا به صفحه رمزنگاری خود در حساب پی پال خود بروید. بسته به اینکه از رابط دسکتاپ یا برنامه تلفن همراه استفاده می کنید، این می تواند کمی متفاوت به نظر برسد. هنگامی که بخش PayPal از حساب خود را پیدا کردید، بدون توجه به اینکه چگونه به پلتفرم دسترسی دارید، بقیه مراحل یکسان است.

نحوه یافتن کریپتو در پی پال

اگر در حالت دسکتاپ هستید، پس از ورود به سیستم، یک نماد کوچک Crypto در زیر نماد ارسال در صفحه اصلی وجود دارد. همچنین می توانید تب Finances را از نوار ابزار بالای صفحه انتخاب کنید.

انتقال ارز دیجیتال در پی پال

اگر از برنامه تلفن همراه استفاده می کنید، بخش رمزنگاری حساب شما یک دکمه بزرگ در بالای صفحه در کنار موجودی شما دریافت می کند. برای شروع روی آن دکمه کلیک کنید.

انتقال ارز دیجیتال در پی پال

نحوه انتقال رمز در پی پال

هر ارز دیجیتالی که پی پال از آن پشتیبانی می کند دکمه مخصوص به خود را دارد. روی دکمه ارز دیجیتالی که می‌خواهید با آن تعامل داشته باشید کلیک کنید تا صفحه جدیدی با اطلاعات مربوط به آن ارز دیجیتال، از جمله قیمت اخیر بازار و نموداری از فعالیت‌های اخیر باز شود.

در رابط اصلی رمزنگاری پی پال که در سال 2021 راه اندازی شد، تنها دکمه های خرید و فروش بودند. رابط جدید دارای یک دکمه انتقال با فلش های روی آن است. روی این دکمه ضربه بزنید تا گزینه های ارسال و دریافت باز شود.

دکمه دریافت یک کد QR در کیف پول آن ارز دیجیتال در پی پال ایجاد می کند. دکمه ارسال به شما امکان می دهد آدرس کیف پول را وارد یا اسکن کنید.

نکته واقعا جالب در مورد این این است که با کیف پول های غیر پی پال کار می کند. این شبکه را باز می کند و به کاربران امکان می دهد از PayPal برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنند و سپس رمزارز خود را به حساب دیگری که استفاده می کنند ارسال کنند.

چرا کسی باید این کار را انجام دهد؟ زیرا استفاده از PayPal نسبت به بسیاری از صرافی های دیگر آسان تر است. و آوردن کریپتو به پی پال ممکن است افراد بیشتری را به آن علاقه مند کند، اگرچه ممکن است اکنون بخواهند رمزارز خود را در جای دیگری نگه دارند.

آیا پی پال یک کیف پول رمزنگاری شده است؟

این یک سوال پیچیده است. رویکرد اولیه ارز دیجیتال پی پال بیشتر شبیه یک صرافی ارزهای دیجیتال بود تا یک کیف پول رمزنگاری.

یک کیف پول رمزنگاری به شما امکان می دهد یک ارز رمزنگاری شده را نگه دارید، جایی که پس از خرید ارز رمزنگاری شده در پی پال، پی پال آن را تا زمانی که آن را فروختید برای شما نگه داشت. بنابراین، می‌توانید روی رمزارز سرمایه‌گذاری کنید، اما در واقع مالک آن نبودید. اکنون که می‌توانید از ارز دیجیتالی که در پی پال می‌خرید برای پرداخت هزینه‌ها استفاده کنید، بیشتر شبیه یک کیف پول ارز دیجیتال واقعی عمل می‌کند.

چه نوع کیف پولی است؟

سوال حتی پیچیده تر می شود. اگر تصمیم بگیریم که PayPal اکنون یک کیف پول رمزنگاری شده است، چه نوع کیف پولی است؟

نسخه ای که اعلام می کند اکنون می توانید ارزهای دیجیتال را در پی پال انتقال دهید، چیزی در مورد واگذاری کلیدها بیان نکرد. این بدان معناست که PayPal (حداقل در حال حاضر) چیزی است که “کیف پول نگهداری” نامیده می شود. کیف پول‌های نگهبانی روی کلیدهای شما نگه می‌دارند، به این معنی که نگهبان کنترل بیشتری بر حساب شما دارد، اما همچنین نمی‌توانید خودتان را قفل کنید.

یک حرکت جالب از پی پال

برخی افراد از این حرکت هیجان زده خواهند شد. برخی از مردم شعار “نه کلیدهای شما، نه سکه های شما” را سر می دهند و همچنان از پیشنهادات رمزنگاری پی پال اجتناب می کنند. اما این در واقع فقط یک شکل تکامل یافته از رویکرد رمزنگاری اصلی این شرکت است: راهی جالب برای علاقه‌مند کردن افراد جدید به فناوری جدید از طریق فناوری که قبلاً می‌دانند و استفاده می‌کنند.

منبع : makeuseof

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *