0

افت سختی استخراج بیت کوین

افت سختی استخراج بیت کوین
بازدید 844

بر اساس داده های ارائه شده توسط BTC.com، که بزرگترین کاهش سختی استخراج سال را تا کنون نشان می دهد، سختی استخراج بیت کوین 5.01 درصد کاهش یافته است. در این پست به بررسی افت سختی استخراج بیت کوین می پردازیم.

افت سختی استخراج بیت کوین

بزرگترین ارز رمزنگاری شده اکنون سه تغییر سختی منفی را پشت سر هم ثبت کرده است. آخرین باری که این اتفاق افتاد، صنعت استخراج از ممنوعیت چین که یک سال پیش استخراج کنندگان محلی را مجبور به مهاجرت به جاهای دیگر کرد، متحول شد. طی یک دوره تعدیل واحد در جولای 2021، سختی بیت کوین 27.94 درصد کاهش یافت که بزرگترین کاهش تا به امروز است. با این حال، این شبکه توانست در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه بهبود یابد و ایالات متحده جایگاه چین را به عنوان برترین مکان جهان برای ماینرهای بیت کوین تصاحب کرد. آخرین افت احتمالاً به موج گرمایی مرتبط است که اخیراً تگزاس، یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های استخراج در ایالات متحده را درنوردیده است، همانطور که U.Today گزارش داده است، معدن‌چیان Lone Star State مجبور به توقف فعالیت‌های خود برای جلوگیری از خاموشی‌های ناگهانی شدند.

این شاخص بیت‌کوین که معمولاً هر دو هفته یکبار به‌روزرسانی می‌شود، نشان می‌دهد که تولید سکه‌های جدید برای ماینرها چقدر پیچیده است. با کمک تنظیمات مداوم سختی که منعکس کننده تقاضای بازار است، می توان از عرضه بیش از حد یا کمبود ارز دیجیتال جلوگیری کرد. در 20 جولای، هش ریت بیت کوین، که کل قدرت محاسباتی شبکه را نشان می دهد، به 189.8 EH/s کاهش یافت که پایین ترین سطح از اواخر فوریه است. در اوایل این ماه، تحلیلگران جی پی مورگان تخمین زدند که هزینه تولید یک بیت کوین به 13000 دلار کاهش یافته است. علیرغم این واقعیت که قیمت بیت کوین در سال جاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، هیچ تسلیمی از طرف ماینرها وجود ندارد.

منبع:utoday

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *