1

تحلیل الگو تکنیکال ارز ترا (LUNA)

ارز ترا (LUNA)
بازدید 1595

رمز ارز ترا (LUNA) از بالاترین قیمت خود در 119.55 دلار در صرافی بایننس کاهش یافت و به زیر منطقه 84 دلاری سقوط کرد، جایی که قیمت در اواسط مارس شاهد حرکت صعودی قوی بود. با این حال، تا زمانی که LUNA بتواند بالاتر از 70.7 دلار بماند، گاوها فرصتی برای آغاز رالی صعودی دیگر دارند.

مشخص نیست که آیا ارز ترا (LUNA) در حال اصلاح است یا اینکه فشار فروش به اندازه کافی شدید است که باعث کاهش بیشتر شود. بیت کوین کمی بالاتر از مرز 40 هزار دلار بود و اگر بیت کوین به زیر 39.2 هزار دلار سقوط کند، ترس در بازار می تواند تشدید شود و LUNA را مجبور به ثبت ضرر بیشتر کند.

نمودار 12 ساعته ارز لونا

در هفته گذشته، LUNA محدوده (سفید) را از 80.8 تا 89.2 دلار تعیین کرد. با این حال، منطقه 87-89 دلار را به عنوان مقاومت در چند روز گذشته دوباره آزمایش کرده است. این اشاره کرد که LUNA یک روند نزولی را در پیش گرفته است.

ارز ترا (LUNA)

سطوح فیبوناچی اصلاحی بر اساس حرکت LUNA از 47.29-104.83 دلار در ماه قبل ترسیم شد. سطوح اصلاحی 50% و 61.8% را در 76.06 دلار و 69.27 دلار نشان داد که تا حدی به سرنوشت این رمز ارز در بلند مدت اشاره دارد. 

حجم معاملات در چند روز گذشته با وجود تثبیت قیمت کاهش یافته است. این نشان می دهد که فعالان بازار قبل از ورود به معارضه منتظر انگیزه در جهتی بودند.

شاخص RSI

هر دو RSI و Awesome Oscillator حرکت نزولی قوی نشان دادند. RSI در نمودار 12 ساعته نتوانسته است از مرز 40 عبور کند، در حالی که اسیلاتور عالی نیز زیر خط صفر سقوط کرد.

ارز ترا (LUNA)

شاخص DMI نیز در هفته گذشته روند نزولی قوی را نشان داد، زیرا هر دو ADX و -DI (به ترتیب زرد و قرمز) بالای 20 بودند.

این تحولات در واکنش به سقوط شدید LUNA از 116 دلار رخ داده است. OBV نیز شاهد عقب نشینی بوده است. با این حال، این حرکت نزولی می تواند فقط یک عقب نشینی باشد. همچنین لازم به ذکر است OBV در بازه زمانی بالاتر همچنان در یک روند صعودی باقی مانده است.

جمع بندی

آیا LUNA در جستجوی تقاضا به سمت مرز 70 دلار عقب نشینی می کند؟ آیا این حرکت نزولی بیش از یک اصلاح قیمت است؟ به قول معروف وقتی شک دارید، بزرگنمایی کنید. تا زمانی که 70.6 دلار باقی بماند، سوگیری صعودی اعتبار دارد. از طرفی بیت کوین می تواند بر جهت توکن Terra نیز تأثیر بگذارد.

منبع: ای ام بی کریپتو

(6 امتیاز) - 3.8/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سینا گفت:

    وای این ارز که مرد همه سرمایه من رو نابود کرد