0

معرفی ارز SSW و بررسی پروتکل Seesaw

ارز SSW
بازدید 941

در حال حاضر حوزه فناوری‌های فراگیر رشد سریعی داشته و هر روز شاهد ارائه پروژه های جدید در این بخش هستیم، اما متاسفانه دستگاه‌هایی که این فناوری ها را اجرا می‌کنند، به دلایل مختلف از استفاده گسترده از این بخش فاصله دارند. بزرگترین مانع در برابر پذیرش گسترده این فناوری های همه جانبه، فقدان طراحی خوب کاربرپسند است. علیرغم این واقعیت که به گفته برخی از کارشناسان، بلوغ برخی از این فناوری ها حدود یک دهه طول می کشد، شروع توسعه استراتژی های آموزشی پیشرفته از هم اکنون بسیار اهمیت دارد. به این دلیل که این فناوری ها به زودی به وضعیت بلوغ می رسند و افرادی که از این دستگاه ها استفاده می کنند نیاز به یک برنامه آموزشی سازمان یافته دارند که با خیال راحت از آن استفاده کنند. یکی از پلتفرم های جدیدی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال ارائه شده، Seesaw نام دارد. در این مقاله به معرفی ارز SSW و بررسی پروتکل Seesaw می پردازیم.

ارز SSW

پروتکل Seesaw، یک ارز دیجیتال پل مانند است و به دارندگان این امکان را می‌دهد تا دارایی خود را در چندین بلاک چین ارسال و دریافت کنند. ارز SSW نسبت به سایر رمز ارزها این مزیت را دارد که تراکنش بین زنجیره هوشمند بایننس (BNB)، پالی گان (MATIC) و اتریوم (ETH) را ممکن می کند.

این پروتکل، Seesaw را نیز قادر می‌سازد تا معاملات مقرون‌به‌صرفه‌تر و سریع‌تری را به دارندگان ارائه دهد زیرا می‌تواند از کارآمدترین بلاک چین در زمان مناسب (بسته به تراکم) برای یافتن سریع‌ترین و ارزان‌ترین تراکنش استفاده کند.

ارز SSW

پروتکل Seesaw از زمان راه اندازی در ژانویه 2022 عملکرد جالب توجهی داشته است. با توجه به اینکه هنوز در نیمه راه پیش فروش خود است، احتمالا سرمایه گذاری در این توکن می تواند به سود قابل توجهی منجر شود.

توجه داشته باشید که این مقاله به منزله توصیه ای برای سرمایه گذاری نیست و صرفا جهت افزایش آگاهی کاربران ارائه شده است.

بنیانگذاران ارز SSW

تیم پشت پروتکل Seesaw و ارز SSW ناشناس باقی مانده است. اما وبسایت Currency.com اطلاعات بیشتر را از طریق صفحه رسمی تلگرام پروژه درخواست کرده است. با اینکه این تیم ناشناس است اما در وبسایت رسمی این پروتکل اعلام کرده اند که تا آنجا که ممکن باشد پاسخگوی کاربران خواهند بود و از ایده های محترمانه برای جامعه این پروتکل استقبال می کنند. 

ما از دیدگاه‌های متنوع استقبال می‌کنیم تا Seesaw را در تبدیل به بهترین در جامعه ارزهای دیجیتال کنیم.

ارز SSW

آنها اعلام کرده اند که توکن Seesaw مبتنی بر استاندارد شبکه ERC-20 و کاملاً قابل ارتقا است و در آینده تنها با به‌روزرسانی قرارداد هوشمند، می‌تواند عملکردهای بیشتر و محصولات بیشتری را به مجموعه خود اضافه کند.

ویژگی های توکن SSW

وقتی نوبت به بخش فناوری خلاقانه و تکنولوژیکی می‌رسد، فناوری پروتکل Seesaw طیف گسترده‌ای از زمینه‌های مختلف و جالب را در بر می‌گیرد که سرمایه‌گذاری در آن را جذاب‌تر می کند. به خصوص برای نسل های جوانی که مشتاق تشکیل سبد ارزهای دیجیتال خود هستند. هوش مصنوعی، واقعیت سه بعدی، بازی و…  تنها نمونه هایی از این جذابیت ها هستند. 

ارز SSW ابزارهای دنیای واقعی را نیز ارائه می دهد و مانند پلی زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، پالی گان (MATIC) و اتریوم (ETH) را بهم متصل می کند و به دارندگان اجازه می دهد تا به سرعت و با قیمتی ارزان بین این زنجیره ها، مبادلات خود را انجام دهند.

تیم پروتکل Seesaw همچنین مایل است آموزش را از طریق متاورس در دسترس قرار دهد، حرکتی که در صورت موفقیت، می تواند به افزایش ارزش آن کمک کند. Seesaw با در نظر گرفتن آینده خود را متعهد به ایجاد دنیای مجازی متاورس کرده است. هدف این متاورس این است که به ویژه کودکان را جذب کند تا در یک دنیای مجازی جالب زندگی کنند، تجربه ای که در آن یادگیری نتیجه طبیعی لذت بردن از دنیای متاورس است.

این پروتکل نه تنها از ضرر برخی ارزهای دیجیتال جلوگیری می کند، بلکه با توجه به هدف از پل زدن بین شبکه های ذکر شده، مشکل قابلیت همکاری در صنعت کریپتو را حل خواهد کرد و به کاربران امکان می دهد روش سریعتر و مقرون به صرفه تری را برای انجام معاملات انتخاب کنند.

توکن SSW همچنین یک سیستم ارجاع جایزه ارائه می‌کند که در آن به ارجاع‌دهنده و داور بر اساس اولین سرمایه‌گذاری خود در توکن‌های SSW، حدود 5 درصد پاداش داده می‌شود. با ارز SSW، سرمایه‌گذاران می‌توانند از هزینه‌های پایین پلتفرم برای اهرم، ییلدفارمینگ و مبادله توکن‌ها و ارجاع و جوایز تشویقی فوق‌العاده بهره ببرند.

کاربردهای ارز SSW و پروتکل Seesaw

Seesaw Finance یک اکوسیستم چند زنجیره ای، غیرمتمرکز از محصولات دیفای، پروتکل ها و موارد استفاده متفاوت است. Seesaw Finance فهرست کاملی از خدمات مورد نیاز برای کاربرانی ارائه می‌کند که می‌خواهند دارایی‌های رمزنگاری شده را در محبوب‌ترین بلاک چین‌ها و سرویس‌های تبادل همتا به همتا (p2p) به صورت غیرمتمرکز و باز مدیریت کنند.

پروتکل Seesaw یک پروتکل نقدینگی کاملاً زنجیره‌ای است که می‌تواند بر روی هر بلاک چین فعال قرارداد هوشمند پیاده‌سازی شود و یک استاندارد منبع باز برای استخرهای نقدینگی است که به نوبه خود نقطه پایانی برای بازارسازی خودکار (مبادله توکن) در برابر یک قرارداد هوشمند ارائه می‌کند. سایر کاربردها در زیر فهرست شده اند.

منبع : seesawprotocol

(7 امتیاز) - 4.4/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *