0

8 شغل مرتبط با ارز دیجیتال که باید درباره آنها بدانید

شغل مرتبط با ارز دیجیتال
بازدید 2103

با افزایش تقاضا برای ارز های دیجیتال، تعداد مشاغل مرتبط با کریپتو نیز افزایش می یابد. در ادامه شغل مرتبط با ارز دیجیتال آینده خود را دراین مطلب پیدا کنید.

از آنجایی که صنعت کریپتو هنوز یک صنعت نوپا است، هزاران شغل برای انتخاب وجود دارد. این مشاغل فرصت های کاری از راه دور را با نمایه های کاری جدید و نمودارهای شغلی ناشناخته ای فراهم می کنند که می توانید در حین کار آن را بوجود بیاورید. 

خبر خوب این است که همه این مشاغل فنی نیستند. شما می توانید در صنعت کریپتو با مهارت یا تجربه در بازاریابی، ارتباطات، فروش، خدمات مشتری، هنرهای خلاقانه و غیره کار کنید. در این مقاله نگاهی به چند موقعیت شغلی غیر فنی مرتبط با ارز های دیجیتال  می‌اندازیم: 

 1. کارشناسان رسانه های اجتماعی ارز های دیجیتال 

کارشناسان رسانه های اجتماعی ارز های دیجیتال 
کارشناسان رسانه های اجتماعی ارز های دیجیتال 

علاقمندان به رسانه های اجتماعی که برند سازی، بازاریابی و تبلیغات محصولات را در پلتفرم های مختلف درک می کنند، می توانند مهارت خود را در این مشاغل امتحان کنند. به دنبال مشاغلی با عنوان متخصص رسانه اجتماعی، توئیت نویس، مدیر رسانه های اجتماعی و غیره باشید. 

این کار مستلزم تسلط بر بازاریابی ارز های دیجیتال خاص و کاربردهای آنهاست. ایجاد تعامل کاربر، پذیرش سکه و ارائه اطلاعات به روز به روش های خلاقانه در فواصل زمانی منظم کاری است که شما مسئول آن خواهید بود. مهارت ها و تجربه در کپی رایتینگ، درک مفاهیم فنی و دیجیتال مارکتینگ امتیاز مثبتی خواهد بود اگر بخواهید برای این موقعیت شغلی درخواست دهید. 

 2. نویسندگی محتوای رمزارز ها 

اگر مهارت های نوشتاری مناسبی دارید، اصطلاحات فنی را درک می‌کنید و در ابهام زدایی از مفاهیم پیچیده فنی مهارت دارید، به دنبال شغل نویسندگی محتوا در حوزه ارز دیجیتال باشید. 

تجربیات نوشتن می‌تواند از نمایه های ساده بلاگر کریپتو گرفته تا موارد تخصصی نوشتاری فنی متفاوت باشد. Copywriter Blockchain، Crypto Story Developer، Cryptocurrency Content Editor چند کلمه کلیدی هستند که می توانید برای پیوستن به صنعت کریپتو به عنوان نویسنده جستجو کنید. 

 3. مشاغل پشتیبانی/ خدمات مشتریان ارز های دیجیتال 

مشاغل پشتیبانی/ خدمات مشتریان ارز های دیجیتال 
مشاغل پشتیبانی/ خدمات مشتریان ارز های دیجیتال 

پلتفرم های تجارت ارز دیجیتال، برنامه های مبتنی بر بلاکچین، وبسایت های بازی و رسانه هایی که با NFT سروکار دارند، همگی دارای میلیون ها مشتری هستند. خرده فروشان آنلاینی که پرداخت با ارز های دیجیتال را می‌پذیرند هم در نظر بگیرید. در نتیجه، اکثر این اماکن دارای نمایه های شغلی مرتبط با خدمات مشتری برای عیب یابی مشکلات، کمک به مشتریان و کاربران با مشکلات حساب، اشکالات تراکنش ها، پرسش ها و غیره هستند. اگر در زمینه خدمات مشتری تجربه دارید، می‌توانید در یک شرکت مرتبط با رمزارز ها درخواست کار بدهید. 

شرکت های ارز دیجیتال آموزش های فنی لازم را برای درک اکوسیستم و تراکنش های مبتنی بر ارز دیجیتال به همه ارائه می دهند. تازه کارها می توانند برای موقعیت های شغلی پشتیبانی مشتری در بخش کریپتو درخواست دهند و انتظار یک پاسخ مثبت مناسب را داشته باشند. برای جستجوی این مشاغل، کلمات کریپتو یا بلاکچین را اضافه کنید. به عنوان مثال، متخصص پشتیبانی مشتری بلاکچین، مدیر امور مشتریان ارز دیجیتال و غیره. 

 4. شغل مرتبط با ارز دیجیتال: تولید و ویرایش ویدئو ارز دیجیتال 

تولید و ویرایش ویدئو ارز دیجیتال 
تولید و ویرایش ویدئو ارز دیجیتال 

اگر تجربه تولید ویدیو، اینفوگرافیک و گرافیک های جذاب و حرفه‌ای دارید، می‌توانید به دنبال شغلی در بخش تولید ویدیوی بلاکچین باشید. حتی اگر مهارت های فنی شما زیاد نیست، می‌توانید در بخش رسانه و بازاریابی دیجیتال کار کنید و با همکاری کارشناسان محتوای ویدیویی تولید کنید. 

به دنبال عناوینی مانند تولیدکننده ویدیوی رمزارز، روزنامه نگار ویدیوی رمزارز، طراح و گرافیست بلاکچین باشید. 

 5. مشاغل رمزارز بخش بانکی و مالی 

مشاغل رمزارز بخش بانکی و مالی
مشاغل رمزارز بخش بانکی و مالی

بخش بانکی یک کارفرمای اصلی در زمینه ارز های دیجیتال است. اگر می خواهید به دنیای مالی بلاکچین بپیوندید، تحصیلات و تجربه در بخش بانکداری و مالی از نکات مثبت مهم است. اکثر پروفایل های شغلی در این بخش شبیه به آنهایی هستند که با ارز های فیات سروکار دارند مانند حسابدار بلاکچین، تحلیلگر مالی ارز های دیجیتال، کارشناس داده های مالی ارز دیجیتال و غیره. 

حتی اگر مدرک مرتبطی ندارید، می توانید در این مشاغل تلاش کنید. شما باید در درک زیر و بم صنعت بلاکچین، کسب سود های چشمگیر، ارائه مشاوره سرمایه گذاری مناسب، به اشتراک گذاری تحلیل های تخصصی در مورد سکه های مختلف، پلتفرم های معاملاتی سکه، گاو نر bull، برنامه های رمزنگاری و موارد دیگر خود را عالی نشان دهید. 

 6. مشاغل مشاوره حقوقی ارز های دیجیتال 

مشاغل مشاوره حقوقی ارز های دیجیتال 
مشاغل مشاوره حقوقی ارز های دیجیتال 

وکلایی که به دنبال انتقال به بخش کریپتو هستند باید موقعیت های شغلی مانند مشاور حقوقی شرکت، متخصص دعاوی رمزنگاری، مشاور نظاری و غیره را جستجو کنند. اگر می خواهید یکی از این شغل ها را بگیرید، مدرک حقوق ضروری است، همانطور که درک کامل وب 3.0، NFT ها، سرمایه گذاری های بلاکچین، امور مالی کریپتو ضروری است. 

 7.شغل مرتبط با ارز دیجیتال: اوانجلیست توسعه دهنده بلاکچین 

Developer Evangelists مسئولیت هدایت فناوری بلاکچین را بر عهده دارند. مباشر ارز دیجیتال یک نقش بازاریابی B2B است که با توسعه دهندگان برنامه های بلاکچین کار می کند تا آنها را تشویق کند تا برنامه های بیشتری بسازند. شما به درک عمیقی از مکانیسم بلاکچین نیاز دارید تا بتوانید آن را به زبان ساده توضیح دهید و پذیرش گسترده تری داشته باشید. 

طراحی موارد استفاده برای توضیح مزایای استفاده از فناوری بلاکچین برای توسعه برنامه نمونه ای از ملزومات این شغل است. Developer Evangelist، Developer Relations Evangelist، Web3 Developer Evangelist، برخی از عناوین شغلی هستند که می توانید برای جزئیات بیشتر جستجو کنید. 

 8. شغل مرتبط با ارز دیجیتال: موقعیت های شغلی مرتبط با NFT 

موقعیت های شغلی مرتبط با NFT 
موقعیت های شغلی مرتبط با NFT 

NFT ها طیف گسترده ای از هنرها، سرگرمی ها و پروژه های رسانه ای دیگر را پوشش می دهند. اگر به روش صحیح بازاریابی شود، می توانید تقریباً هر چیزی را که ارزش دارد به NFT تبدیل کنید. این امکان را برای بسیاری از شغل های غیر فنی و غیر مالی در بخش NFT باز می کند. موقعیت های شغلی مرتبط با NFT به ویژه برای افراد در هنرهای خلاقانه و صنعت سرگرمی مناسب است. 

شما می توانید به عنوان یک طراح گرافیک، هنرمند NFT، تحلیلگر تحقیقاتی NFT و غیره کار کنید. تحقیق و توسعه آثار هنری برای تبدیل آنها به NFT یکی از پرطرفدارترین پروفایل های شغلی در این زمینه است. نقش ها و مسئولیت های شغلی پروفایل های مشابه را بخوانید تا بفهمید چگونه و کجا می توانید با تخصص خود مشغول به کار شوید. 

منابع آنلاین رایگان برای یافتن مشاغل ارز های دیجیتال 

چند پورتال شغلی اختصاصی برای یافتن مشاغل مرتبط با رمزنگاری وجود دارد، انجمن های شغلی معمولی نیز دارای زیرگروه ها و برچسب های اختصاصی برای نشان دادن مشاغل در این بخش هستند. در اینجا فهرستی از منابع آنلاینی که میتوانید از آنها کمک بگیرید را آوردیم: 

پورتال های اختصاصی برای مشاغل ارز های دیجیتال: 

  • Cryptocurrency Jobs 
  • Crypto Jobs List 
  • Crypto Jobs 
  • Pomp Crypto Jobs 
  • Crypto Careers 
  • Crypto Recruit 
  • Blockchain Headhunter 

پورتال های شغلی با زیرگروه ها و برچسب های مرتبط با ارز دیجیتال 

  • Crypto Jobs on Indeed 
  • Crypto Jobs on ZipRecruiter 

مشاغل رمزارز در پلتفرم های رسانه های اجتماعی 

  • Cryptocurrency Jobs on LinkedIn 
  • Cryptocurrency Jobs on Reddit 

ارز دیجیتال آزاد و کار های راه دور 

  • LaborX 
  • Ethlance 
  • Cryptocurrency Gigs on Upwork 

انتقال به مشاغل کریپتو 

کار در صنعت ارز دیجیتال به صلاحیت فنی نیاز ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک درک اولیه از فناوری بلاکچین و NFT است تا از مهارت ها و تجربه قبلی خود برای یافتن شغل مشابه در حوزه رمزارز استفاده کنید. 

(40 امتیاز) - 4.3/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *