0

5 مورد از بهترین پادکست ها ارزهای دیجیتال 

بهترین پادکست ها ارزهای دیجیتال
بازدید 430

اگر می خواهید از متخصصان بیاموزید، در این مقاله بهترین پادکست های رمزنگاری وجود دارد که باید به آنها گوش دهید.  بهترین پادکست ها ارزهای دیجیتال را در ادامه معرفی کرده ایم.

پادکست‌های ارزهای دیجیتال یک راه عالی برای نگه داشتن انگشت شما بر روی نبض جامعه رمزنگاری و مطلع ماندن از آخرین روندها، تغییرات و اخبار در فضا هستند. اگرچه تعداد زیادی پادکست ارزهای دیجیتال در iTunes، Google Play Music و Spotify وجود دارد، ما به پنج مورد از آنها که ارزش شنیدن دارند، نگاه خواهیم کرد. 

بهترین پادکست ارزهای دیجیتال 

پادکست ها این پتانسیل را دارند که ذهن شما را باز کنند و زندگی شما را از بسیاری جهات جالب تر کنند. شما می توانید پادکست ها را در هر گوشی هوشمند، کامپیوتر، تبلت یا حتی در ماشین خود گوش دهید. 

پادکست ها در دنیای رمزنگاری محبوب تر می شوند و به آموزش افراد در سراسر جهان در مورد فناوری بلاک چین و رمزارز به عنوان یک سرمایه گذاری کمک می کنند. آنها در گسترش انجیل کریپتو بسیار قدرتمند هستند زیرا یک پلتفرم عالی برای دسترسی به مخاطبان بسیار هدفمند – افرادی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال هستند – فراهم می کنند. 

اکنون به پنج پادکست ارزهای دیجیتالی که باید گوش کنید می پردازیم: 

  1. پادکست Pomp – آنتونی پمپلیانو 

آنتونی پمپلیانو با جالب ‌ترین افراد در حوزه رمزنگاری در پادکست Pomp گفتگو می‌کند. مهمانان او از متخصصان بلاک چین و کریپتو گرفته تا بنیانگذاران شرکت های موفق بلاک چین را شامل می شود. در این پادکست، پومپلیانو درباره نحوه استفاده از بلاک چین و ارزهای دیجیتال برای کسب درآمد، چگونگی تبدیل شدن به یک استخراج کننده بیت کوین و اتریوم و آینده ارزهای دیجیتال بحث می کند. هر هفته، قسمت جدیدی وجود دارد که در آن با رهبران فضای رمزنگاری مصاحبه می‌کند و افکار خود را در مورد آخرین روندهایی که بر سرمایه‌گذاران کریپتو تأثیر می‌گذارد به اشتراک می ‌گذارد. 

بهترین پادکست ها ارزهای دیجیتال

مزیت اصلی گوش دادن به پادکست Pomp این است که به شنوندگان کمک می کند تا روندهای فعلی رمزنگاری را بدون تحقیق گسترده درک کنند. به سختی می توان با تمام روندها و اتفاقات ارزهای دیجیتال همراهی کرد، اما این پادکست راهی عالی برای حفظ پیشرفت ها است. چه به تازگی شروع به کار در کریپتو کرده باشید و چه به دنبال یک دوره آموزشی تجدید نظر باشید، پادکست Pomp اطلاعات داخلی را در اختیار شما قرار می دهد. 

  1. Unchained – لورا شین 

لورا شین پادکست Unchained را ایجاد کرد تا خلایی را که در دنیای رمزنگاری متوجه شده بود پر کند. او می ‌خواست چیزی بسازد که به شنوندگان دید کلی بی ‌طرفانه از اتفاقات حوزه رمزنگاری بدون وارد شدن به جزئیات فنی هر کوین یا توکن بدهد. قالب پادکست شبیه به نسخه به روز شده نمایش رادیویی است که شین و مهمانانش نشسته اند و در مورد موضوعات مختلف رمزنگاری بحث می کنند. 

بهترین پادکست ها ارزهای دیجیتال

پادکست Unchained لورا شین با ارائه توضیحات آسان و قابل فهم در مورد موضوعات پیچیده رمزنگاری، نظرات متنوع از رهبران صنعت، و بینش ارزشمند از افراد خارج از حوزه رمزنگاری که خواهان اطلاعات بیشتر در مورد رمزنگاری هستند، به شنوندگان سود می رساند. 

شین با چهره‌های سرشناس مانند ویتالیک بوترین (بنیان‌گذار اتریوم)، آندره کرونژ (از بنیان‌گذاران Yearn.finance) و چانگ‌ پنگ ژائو (مدیر عامل بایننس) به عنوان مهمان در پادکست خود گفتگو کرده است. به غیر از مهمانان برجسته، شین همچنین از افراد عادی درگیر با رمزنگاری برای یک قسمت در هر فصل دعوت می‌ کند تا شنوندگان بتوانند داستان‌ های آن‌ها را درباره نحوه شروع کارشان در این فضا بشنوند. تنوع در نظرات دیدگاه های منحصر به فردی را برای هر کسی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز دیجیتال یا سرگرم شدن در طول رفت و آمد است، ارائه می دهد. 

  1. Tales From The Crypt -مارتی بنت 

پادکست The Tales from The Crypt توسط مارتی بنت در جامعه کریپتو محبوبیت و شنونده پیدا کرده است. این پادکست به صورت هفتگی با مهمانان مختلف از جمله کارآفرینان، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاران پخش می شود. معمولاً یک یا دو مهمان به مارتی ملحق می شوند که در مورد تجربیات خود با بیت کوین، ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک چین یا هر چیز دیگری صحبت می کنند. 

بهترین پادکست ها ارزهای دیجیتال

دانش و تجربه عمیق مارتی در بازارهای مالی به خوبی خود را نشان می دهد زیرا او به بحث در مورد سرمایه گذاری، تجارت، کارآفرینی و حتی شک و تردید می پردازد. او قصد دارد به شنوندگان درک دقیق تری از همه چیزهای رمزنگاری شده بدهد و در عین حال از اطلاعات نادرست یا احساساتی شدن اجتناب کند. هر قسمت معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد و زمان کافی برای بررسی کامل موضوعات را فراهم می کند. 

  1. What Bitcoin Did – پیتر مک کورمک 

این پادکست یکی دیگر از منابع عالی اطلاعات برای کسانی است که می خواهند درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتال بیشتر بدانند. مصاحبه‌های پادکست پیتر مک کورمک با کارشناسان رمزارز و رهبران فکری به شنوندگان درک بهتری از صنعت و چشم‌انداز آینده آن می‌دهد. او همچنین با افراد در صنایع دیگر مصاحبه می کند تا نحوه استفاده آنها از ارز دیجیتال را مقایسه و مقایسه کند. 

بهترین پادکست ها ارزهای دیجیتال

این پادکست به شنوندگان دیدگاه جدیدی در مورد آنچه مردم می توانند با بیت کوین انجام دهند می دهد و سازمان های مختلفی را که بیت کوین را به عنوان پرداخت می پذیرند روشن می کند. همانطور که شنوندگان در مورد رمزنگاری باهوش تر می شوند، تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه می تواند برای نیازهای فردی آنها بهترین استفاده را داشته باشد آسان تر خواهد بود. 

  1. پادکست a16z – Andreessen Horowitz 

پادکست a16z که توسط Andreessen Horowitz میزبانی می شود، یک شرکت سرمایه گذاری مخاطره آمیز مستقر در سیلیکون ولی است که گفتگو با رهبران صنعت، کارآفرینان و سرمایه گذاران را ارائه می دهد. از طریق این پادکست، شنوندگان با پیچیدگی‌های فناوری کریپتو آشنا می‌شوند. پادکست به دلیل کیفیت و گستردگی دانش مورد ستایش قرار گرفته است. 

بهترین پادکست ها ارزهای دیجیتال

این پادکست در دو فرمت صوتی و تصویری موجود است. قسمت ها به صورت هفتگی آپلود می شوند، بنابراین همیشه چیز جدیدی وجود خواهد داشت. برای استفاده کامل از این پادکست، می توانید شروع به گوش دادن به یک قسمت در روز در طول رفت و آمد خود کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که در مورد عملکرد بازار رمزنگاری اطلاعات کسب کنید و گوش های خود را در طول یک رانندگی صبحگاهی خسته کننده مشغول نگه دارید. 

با بیش از 200 قسمت، پادکست a16z همه چیز را از ICO ها و معاملات آتی بیت کوین گرفته تا روندهای بازار و مقررات ارزهای دیجیتال را پوشش داده است. این پادکست فرصت‌های آموزشی را برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند و بینش‌های مهمی را برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در شرکت‌های جدید مرتبط با رمزارز هستند، ارائه می‌دهد. اگر علاقه مند به سرمایه گذاری یا اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای ارزهای دیجیتال هستید، تنظیم پادکست a16z ارزش وقت شما را دارد. 

گوش کن و بیاموز 

حالا وقت آن است که هدفون خود را بگذارید و شروع به گوش دادن کنید. اطلاعات ارزشمند زیادی برای جمع آوری وجود خواهد داشت. 

از پیشرفت‌های مربوط به اخبار ارزهای دیجیتال مطلع باشید، آموزش ببینید و از رهبران و کارشناسان صنعت بشنوید، زیرا آنها بینش خود را با شما به اشتراک می‌گذارند. همچنین می‌توانید با گوش دادن به مصاحبه با توسعه ‌دهندگان و بنیان ‌گذارانی که پروژه‌های بلاک چین جدیدی ایجاد کرده‌اند، درباره فرصت‌های جدید سرمایه ‌گذاری اطلاعات کسب کنید. علاوه بر این، می‌ توانید از این پادکست‌ها به اطلاعات داخلی انحصاری برای استراتژی‌های معاملاتی، بررسی‌های ICO، تحلیل‌های فنی و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *