0

کوین بیس برزیل به زودی افتتاح می شود! کوین بیس اعلام کرد: سلام از برزیل 

کوین بیس برزیل
بازدید 875

کوین بیس در وبلاگ رسمی خود خبر از ایجاد پروژه راه اندازی شعبه برزیل خود داد.

در کنار اینکه ما برای راه اندازی در برزیل آماده می شویم، یک مدیر ناظر استخدام کرده ایم، در حال ایجاد یک تیم مهندسی هستیم، و با تنظیم کننده ها، موسسات مالی و بنیانگذاران استارتاپ ارتباط برقرار کرده ایم. 

در Coinbase، هدف ما ارتقای آزادی اقتصادی است و ما معتقدیم بهترین راه برای انجام این کار این است که افراد بیشتری از کریپتو استفاده کنند.

به همین دلیل است که برای ما بسیار مهم است که در سطح بین المللی گسترش پیدا کنیم، و پیوستن افراد در سراسر جهان به جامعه کریپتو را آسان تر کنیم. 

همانطور که در Lighting Up The Map: How Coinbase Plans to Scale Globally توضیح دادیم، ما یک رویکرد گسترده و عمیق را برای پیشبرد ماموریت خود در سراسر جهان اتخاذ کرده ایم.

برزیل یک بازار اولویت جدی و بسیار مهم برای ما است، به همین دلیل است که ما در کنار اینکه در حال آماده سازی برای راه اندازی در برزیل هستیم، مدیر ناظر جدید خود یعنی Fabio Plein را برای رهبری کارهایمان استخدام کرده ایم. 

در اوایل این هفته، Fabio  و من این افتخار را داشتیم که در کنفرانس کریپتوی Valor Capital درباره فرصت های کریپتو در برزیل و همچنین اهمیت مقررات هوشمند و تعهدمان به بازار برزیل صحبت کنیم.

Valor Capital یک شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر فرامرزی (ایالات متحده و برزیل) است که توسط سفیر سابق ایالات متحده در برزیل، Clifford Sobel و Scott Sobel تأسیس شده است. Clifford و Scott  سرمایه گذاران اولیه کوین بیس بودند و در زمینه به اشتراک گذاشتن ارتباطات و تخصص خود بسیار مفید بوده اند. 

ما معتقدیم که پتانسیل کریپتو در برزیل بسیار زیاد است. شبکه های کریپتو باز هستند و به همه اجازه می دهند در شبکه های مشترک تراکنش کنند، فارغ از اینکه در کجا زندگی می کنند.

به همین دلیل است که کریپتو و وب 3 این پتانسیل را دارند که روش تجارت جهان را تغییر دهند – از بهبود پرداخت ها گرفته، تا تقویت پروژه های سرمایه گذاری های خرد، ایجاد پوشش در برابر تورم و دسترسی به سرمایه. 

برزیل با رویکرد خود در مورد ارزهای دیجیتال، موقعیت خوبی برای رهبری آمریکای لاتین و فراتر از آن دارد. ما از دیدن اینکه Roberto Campos Neto، رئیس بانک مرکزی برزیل، ابتکارات و نوآوری های سیاستی اختصاصی مربوط به بلاکچین، دارایی های دیجیتال و سایر نوآوری هایی که آینده امور مالی را شکل می دهند، راه اندازی کرده است، بسیار هیجان زده شدیم. و می خواهیم از نوعی مقررات عملی، هوشمندانه و شفافی حمایت کنیم که بدون از بین بردن نوآوری و ابتکار، مردم را ایمن نگه می دارد.

به همین دلیل است که ما همچنان به اولویت ها و نگرانی های تنظیم کننده ها و سیاست گذاران گوش می دهیم و از آنها یاد می گیریم و در عین حال برای ساخت یک اکوسیستم کریپتو قابل اعتماد و انعطاف پذیر با آنها همکاری می کنیم. ما می خواهیم منبع سازنده ای برای دولت برزیل باشیم، زیرا آنها یک استراتژی بلند مدت برای چگونگی ایجاد اقتصاد کریپتو تدوین و تنظیم می کنند. 

ما از برزیل برای برزیل می سازیم. تاکنون بیش از 40 مهندس تمام وقت در برزیل استخدام کرده ایم. ما تمام دارایی های موجود در Coinbase Exchange را برای خرید از طریق پرداخت کارت اعتباری ارائه می دهیم.

برزیلی ها همچنین می توانند از مزایای استیکینگ (دریافت سود، در ازای گرو گذاشتن ارز دیجیتال) و کیف پول Coinbase نیز استفاده کنند. 

ما همچنین در حال سرمایه گذاری در اکوسیستم استارت آپی محلی نیز هستیم. از طریق Coinbase Ventures، ما در شرکت های محلی، از جمله Hashdex، که یک شرکت مدیریت دارایی های کریپتو برزیلی است و Bitso، که یک صرافی ارزهای دیجیتال در سراسر مکزیک، آرژانتین و برزیل است، سرمایه گذاری کرده ایم. 

برزیل همیشه پذیرای نوآوری های مالی بوده است و همچنین همیشه زمینه را برای مقررات شفاف و متناسب نیز فراهم کرده است. ما برزیل را بازاری کلیدی برای ورود کوین بیس به آمریکای لاتین می بینیم و برای ادامه سرمایه گذاری و ساخت و ساز در آنجا بسیار هیجان زده هستیم. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *