0

ثبت بهترین کندل سود هفتگی بیت کوین | بیت کوین در مسیر سود

کندل سود هفتگی بیت کوین
بازدید 630

بیت کوین در مسیر ثبت بهترین کندل سود هفتگی خود از ماه مارس(اسفند-فروردین) قرار دارد که به موجب افزایش ریسک پذیری در بازارهای حهانی ، چنین مسیری برای این رمزارز هموار شده است. در این خبر به کندل سود هفتگی بیت کوین می پردازیم.

کندل سود هفتگی بیت کوین

بزرگترین رمزارز جهان بر اساس ارزش بازاری تا ساعت 10:18 AM به وقت نیویورک ، بالغ بر 10 درصد در هفته افزایش یافت. این رمزارز پس از مدت کوتاهی که در بالای سطح 22000 دلاری معامله شد ، همگام با افت سهام ایالات متحده ، بخشی از سود های خود را از دست داد. این رمزارز درحال حاضر در حدود سطح 21700 دلاری معامله می شود.

کندل سود هفتگی بیت کوین

گزارش اشتغال ایالات متحده حاکی از آن بود که میزان رشد نرخ اشتغال اندکی عقب نشینی کرده است اما همچنان به قوت خود باقیست. در اثر این گزارش ،هر دو شاخص S&P 500 و Nasdaq 100 برای نخستین بار در پنج روز گذشته سقوط کردند. همچنین ، در پی این گزارش ، مسیر فدرال رزرو برای تداوم تشدید سیاست های سختگیرانه هموار ماند. بازده اوراق قرضه خزانه داری افزایش یافت و منحنی بازده اوراق 2 و 10 ساله برای چهارمین روز وارونه شد.

گری کروگلیاکوف(Garry Krugljakow)، بنیانگذار پروتکل GOGO، یک پروتکل حوزه DeFi برای مدیریت دارایی، عنوان کرد:
“در حال حاضر، بیت کوین و اکثر دارایی های دیگر بیش از حد ، زیر بار عوامل گسترده ای از قبیل محیط سختگیرانه ماکرو و رفتار تندرو فدرال رزرو قرار گرفته اند. میزان بلاتکلیفی بسیار بالا است. با این حال، من فکر می کنم که بیت کوین در مقایسه با بسیاری از دارایی های دیگر نسبتاً خوب عمل می کند. “

مقامات فدرال رررو در نشست ماه گذشته برای مهار بالاترین نرخ تورم در 40 سال گذشته ،  نرخ بهره را به میزان 75 واحد افزایش  دادند. بر اساس داده های اشتغال روز جمعه، برخی از مقامات از جمله رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، معتقدند که این کمیته بدون آسیب رسانی به اقتصاد ،می تواند در نشست بعدی ، نرخ بهره را به میزان 75 واحد افزایش دهد.

مارکوس سوتیریو(Marcus Sotiriou)، تحلیلگر شرکت خدمات رمزارزی ، گلوبال بلاک عنوان کرد: ” به نظر من ، تنها سیگنالی که می تواند به کف قیمتی بیت کوین اشاره کند ، کاهش نرخ تورم است. این امر باید باعث شود که فدرال رزرو نسبت به سیاست های مالی خود ملایمتر عمل کند. “

کندل سود هفتگی بیت کوین

با توجه به اینکه بانک‌های مرکزی تصمیم به اعمال سیاست های مالی سختگیرانه کرده اند و مجموعه ای از شرکت های سرشناس رمزارزی با وورکشتگی مواجه شده اند ، بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تا به امروز ، 60 درصد سقوط کرده است.

منبع: bnnbloomberg

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *