0

دلیل پامپ قیمت توکن تلگرام

پامپ قیمت توکن تلگرام
بازدید 461

قیمت ارز TON از ابتدای دسامبر 54 درصد افزایش یافته است. تون کوین (TON) ماه را با قیمت 1.75 دلار شروع کرده و تا کنون به 3 دلار رسیده است. به نظر می رسد دلیل چنین پامپ قیمتی استفاده از ارز TON به عنوان یک راه حل ابتکاری با شماره تلفن های ناشناس برای تلگرام می باشد که توسط خود پاول دوروف، بنیانگذار و رئیس این پیام رسان محبوب ارائه شده است. در این پست به بررسی پامپ قیمت توکن تلگرام می پردازیم.

پامپ قیمت توکن تلگرام

به عنوان یادآوری، پروژه TON زاییده فکر تیم توسعه دهنده تلگرام است که پیام رسان مجبور شد به دلیل فشارهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) سال ها قبل آن را رها کند. از آن زمان، گزارش شده است که اکوسیستم TON فعالیت خود را داشته است و به طور منظم نوآوری های مختلف را در پیام رسان ادغام می کند.

ارز TON در حال حاضر در رتبه ۲۲ در لیست بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد که نشان دهنده توجه گسترده سرمایه گذاران است. وابستگی آن به تلگرام نیز حتی در صورت تغییر نام تجاری به محبوبیت این پروژه کمک کرده است.

اگرچه سکه TON هنوز تا حدودی از ارزش 5.84 دلاری خود فاصله دارد، اما هفته مثبتی را پشت سر گذاشته است و ممکن است سال 2022 را با قیمتی بالا ببندد.

چرا قیمت ارز TON افزایش یافته است؟

Toncoin یک بلاک چین غیرمتمرکز (لایه-1) است که توسط توسعه دهندگان اپلیکیشن پیام رسان اجتماعی محبوب تلگرام ساخته شده است.

تون کوین از مکانیزم اثبات سهام استفاده می کند که زمان انجام تراکنش ها را افزایش داده است. این مکانیسم سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا با قرار دادن توکن‌های خود برای پاداش به جای گذر از سختی‌های استخراج، سود ببرند.

به نظر می رسد که به دلیل افزایش علاقه سرمایه گذاران به این پروژه، قیمت تون کوین افزایش یافته است. این شبکه برای راه اندازی بلاک چین های خود از شاردینگ استفاده می کند که کارآمد و مقیاس پذیر است.

در حالی که زمستان کریپتو ادامه دارد و با کاهش بیت کوین، سرمایه گذاران به دنبال تنوع هستند. همچنین، علیرغم ترس سرمایه‌گذاران، بازار عمومی کریپتو در دو هفته گذشته شاهد رشد کمی بوده است.

آیا تن کوین رالی صعودی خود را حفظ می کند؟

سطوح پشتیبانی 1.123 و 1.572 در نمودار قیمت تن کوین حفظ شده است. TON از سطح مقاومت 1.835 با 2.998 عبور کرد و سطح بعدی احتمالاً از آن عبور خواهد کرد. سبقت گرفتن از سطح مقاومت بعدی، Toncoin را وارد یک روند صعودی کامل خواهد کرد.

پامپ قیمت توکن تلگرام
پامپ قیمت توکن تلگرام

تن کوین در حال حاضر بالاتر از SMA 50 روزه و 200 روزه خود معامله می شود. این نشان می دهد که حرکت قیمت دارایی های کوتاه مدت و بلندمدت مثبت است. شکل گیری کندل های سبز بلند در سمت راست نمودار نشان دهنده فشار صعودی است.

همچنین RSI به طور ثابت در منطقه اشباع خرید در 72.48 است، به این معنی که دارایی سیگنال خرید قوی برای سرمایه گذاران می دهد.

از طرفی MACD (میانگین متحرک همگرایی/واگرایی) بالای خط سیگنال خود است و حرکت مثبت قیمت را در نمودار نشان می دهد.

تن کوین احتمالاً این فشار را حفظ خواهد کرد و در صورت عدم عقب نشینی گاوها یا تسلیم بازار عمده، سال را قوی به پایان خواهد رساند. اکثر دارایی‌های رمزنگاری در هفته‌های گذشته نوسان داشته‌اند، اما به آرامی نشانه‌هایی از حیات را نشان می‌دهند.

قابلیت استفاده، مقیاس‌پذیری و زمان‌های سریع تراکنش Toncoin احتمالاً در ماه‌های آینده شاهد افزایش پذیرش آن خواهد بود.

مناقصه شماره های ناشناس تلگرام

بنابراین، در اوایل ماه دسامبر، پس از پست دوروف در مورد ایجاد راه حل های غیرمتمرکز کامل، پلتفرم Fragment مناقصه شماره تلفن های ناشناس تلگرام را آغاز کرد. شماره های فروخته شده با ارز TON دارای کد تلفن +888 هستند و توکن NFT آن بر اساس بلاک چین به همین نام هستند. هدف اصلی آنها این است که می توان از آنها برای ثبت یک حساب نسبتا ناشناس تلگرام استفاده کرد.

علاوه بر این، سازندگان پروژه مکانیزمی را به کار گرفته اند که به موجب آن قیمت تمام شماره هایی که پیشنهادی ندارند یا خریداری نمی شوند، هر سه ساعت یک تن افزایش می یابد تا در نهایت به یک حد معین برسد و از حراج محو شود.

منبع: نیوز بی تی سی

(5 امتیاز) - 4.2/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *