0

چگونگی خرید پولکادات Polkadot (DOT) 

خرید پولکادات
بازدید 577

Polkadot (DOT)  یکی از محبوب ترین پروژه ها در فضای بلاک چین است. پولکادات با هدف ایجاد یک شبکه جهانی از بلاک چین ها که همه بر روی یک پلتفرم ساخته شده اند، در جهت رشد اکوسیستم بلاک چین کار می کند. در ادامه آموزش خرید پولکادات و تهیه آن را بررسی میکنیم.

به کمک پروتکل این شبکه، داده ‌ها را می‌ توان از طریق بلاک چین‌ های مختلف منتقل کرد و آن‌ دسته از داده هایی را که از یک دیگر جدا هستند را به هم متصل کرد و قابلیت همکاری و تعامل بین آن‌ها را تسهیل نمود.

اگرچه انجام همه این فرآیندها با استفاده از بلاک چین های سنتی نیز ممکن خواهد بود، اما استفاده از شبکه قدیمی سرعت انجام این فعالیت ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. از سوی دیگر، پولکادات شبکه‌ ای از بلاک چین‌ های جداگانه و خرد شده ایجاد می ‌کند و حجم کار را بین آن‌ها توزیع می ‌کند.

رمز ارز DOT ​​چیزی است که کل اکوسیستم را نیرو می دهد. هر فردی که دارنده DOT ​باشد ​بخشی از مکانیسم حاکمیت خواهد بود، درواقع شما با در اختیار داشتن توکن های Polkadot می توانید عضو شورا شوید، به اعضای شورا رأی دهید، همه پرسی های عمومی را با تصویب سایرین راه اندازی کنید و … همچنین شما این فرصت را خواهید داشت تا با stake کردن رمز ارزهای پولکادات سود کسب کنید، برای این کار شما ابتدا باید در شبکه عضو شوید و از این طریق می توانید بازده مشخصی را به صورت تقریباً ثابت به دست بیاورید.

قبل از آن که اقدام به سرمایه گذاری در رمز ارزهای مختلف از جمله پولکادات نمایید، بهتر است اطلاعات کامل در مورد هر یک از آن‌ها را در اختیار داشته باشید و با اطمینان سرمایه گذاری کنید.

پولکادات یکی از رمز ارزهایی است که پیش بینی می شود رشد خوبی را تجربه کند، با این حال، این احتمال وجود دارد که فرآیند رشد این رمز ارز مدتی به طول بینجامد و سرمایه گذاری در آن به سرعت سودده نباشد.

بنابراین، قبل از اقدام به سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال، ریسک آن را در نظر بگیرید و با مبلغی سرمایه گذاری کنید که توان از دست دادنش را دارید. برای آشنایی با نحوه خرید ارز دیجیتال پولکادات و سرمایه گذاری در آن، در ادامه این راهنما همراه ما باشید.  

نحوه خرید پولکادات در سال 2022 

پولکادات در بین بسیاری از فعالان عرصه ارزهای دیجیتال از محبوبیت بسیاری برخوردار است و این بدان معنی است که یافتن یک صرافی که آن را فهرست می کند بسیار آسان خواهد بود.

با این حال، یافتن صرافی ‌های معتبر که دارای تجربه و سابقه مناسبی هستند و هزینه ‌های آن ها با بودجه شما سازگاری داشته باشد و همچنین در منطقه جغرافیایی شما ارائه ‌شود، می تواند کمی چالش بر انگیز باشد.

به همین دلیل است که ما در لیستی که در ادامه می آوریم پنج مورد از بهترین صرافی ها را برای خرید DOT را در اختیار شما قرار می دهیم تا با استفاده از این اطلاعات قادر به انتخاب بهترین صرافی با ویژگی های مورد نظر خود باشید.

به غیر از صرافی هایی که در ادامه می آوریم، صرافی های دیگری نیز اقدام به ارائه این رمز ارز می کنند، با این حال این 5 مورد، معتبرترین و شناخته شده ترین صرافی های ارائه دهنده پولکادات می باشند. برای آشنایی با این صرافی ها و نحوه خرید کوین های پولکادات از آن‌ها، در ادامه با ما باشید.  

خرید پولکادات از Gate.io 

این صرافی یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاران با تجربه است که می خواهد سبد سهام خود را با آلتکوین ها متنوع کنند. جدا از ارائه معاملات اسپات، لوریج و معاملات با مارجین، این صرافی تعداد بی شماری از فرصت های معاملاتی پیشرفته دیگر را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

Gate.io به جز تنها چند استثنا تقریباً در سطح جهانی در دسترس است، کارمزدهای این صرافی نیز در پایین ترین سطح قرار دارند، شما قادر هستید با کارمزد معاملاتی 0.2٪ و مقادیر متفاوت برای برداشت، در این صرافی به معامله بپردازید.

همچنین اگر می خواهید به صورت مداوم از این صرافی برای معامله و سرمایه گذاری استفاده نمایید، معاملات شما مشمول تخفیفات مناسبی نیز خواهند شد.

همچنین وقتی نوبت به معامله DOT ​​می ‌رسد، شما این فرصت را خواهید داشت تا این رمز ارزها با جفت‌ های معاملاتی USDT و BTC و همچنین یک جفت معاملات آتی USDT معامله نمایید. 

Bitfinex 

اگرچه صرافی Bitfinex بهترین خدمات را برای معامله گران با تجربه و حرفه ای ارائه می دهد، اما رابط کاربری آن حتی برای تازه واردان نیز به اندازه کافی بصری و ساده است.

با این حال، به غیر از معاملات اسپات که همه افراد می تواند به سادگی در آن شرکت کنند، سایر معاملات  بهتر است به کسانی واگذار شود که از ریسک های ذاتی معاملات و سرمایه گذاری آگاه هستند و مایل به پذیرش آن می باشند. کارمزدهای بیت فینکس نسبتاً کم است و هر میزانی که حجم معاملات شما افزایش یابد، کاهش می یابد.

صرافی بسیار  Bitfinex امن است و 99.5٪ از وجوه مشتریان در سردخانه این صرافی ذخیره می شود. اگر می‌ خواهید در رمز ارز DOT سرمایه گذاری کنید، بیت کوین و USDT ارزهای دیجیتالی هستند که می توانید از آن‌ها برای معاملات خود استفاده نمایید، اما این فرصت را نیز خواهید داشت تا با استفاده از ارزهای فیات مانند دلار آمریکا اقدام به معامله و سرمایه گذاری در این رمز ارز نمایید.  

خرید پولکادات: پولونیکس ( Poloniex ) 

 اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی بیشتر هستید، Poloniex به شما این امکان را می ‌دهد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید فرآیند KYC را طی کنید یا نه؛ در صورتی که علاقه‌مند به طی کردن این فرآیند نباشید، تنها چیزی که برای باز کردن یک حساب نیاز دارید یک آدرس ایمیل معتبر است.

این صرافی برای معامله گران در تمام سطوح تجربه به صورت یکسان قابل دسترسی است و فرقی نمی کند که مبتدی باشید یا حرفه ای، برای استفاده از خدمات آن می توانید به راحتی شروع به کار نمایید، بنابراین حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد تجارت ارزهای دیجیتال ندارید، Poloniex یک صرافی عالی برای شروع به شمار می آید.

کارمزدهای این صرافی از پایین ترین کارمزد های موجود در بازار هستند و به همراه ارائه قابلیت KYC اختیاری، شما قادر خواهید بود تا بلافاصله پس از ثبت نام در عرض چند دقیقه معامله را شروع کنید. همچنین، مانند صرافی هایی که تا به این جای لیست اشاره کردیم، در Poloniex  نیز می توانید DOT را با استفاده از USDT یا BTC خریداری کنید. 

بیت ترکس ( Bittrex ) 

اگرچه Bittrex ممکن است فرآیند KYC گسترده‌ ای را برای کاربران خود در نظر گرفته باشد، اما طیف گسترده‌ تری از ابزارهای معاملاتی حرفه ‌ای را نسبت به سایر صرافی‌ های ارزهای دیجیتال در اختیار علاقمندان و کاربران ارائه می دهد. حتی مجموعه API های صرافی Bittrex  به شما این امکان را می دهد که روبات معامله گر خود را برای خودکارسازی فرآیند معاملات خود راه اندازی کنید ( اگرچه ایجاد روبات معامله گر چیزی است که هم به دانش فنی زیادی نیاز دارد و هم به درک کامل از بازار). همچنین مشابه صرافی های قبلی که معرفی کردیم، کارمزدهای این صرافی نیز بسیار ایده آل هستند و بالاترین آن‌ها 0.2٪ است و زمانی که حجم معاملات شما افزایش می یابد به عنوان انگیزه ای برای سرمایه گذاران سازمانی و سایر سرمایه گذاران در مقیاس بزرگ، کارمزدها کاهش می یابند.

شما می توانید رمز ارز DOT را با استفاده از جفت های معاملاتی BTC، USDT و ETH و همچنین با ارزهای فیات مانند USD و EUR خریداری کنید. 

خرید پولکادات: کراکن (  Kraken) 

کراکن بسیار مبتدی پسند است و از رابط معاملاتی ایده آلی برخوردار است، اما حتی معامله گران با تجربه هم می توانند به راحتی در این صرافی به معامله بپردازند و از قابلیت های متنوع آن بهره‌مند شوند.

با طیف گسترده ای از گزینه های معاملاتی مختلف که در این صرافی ارائه می شود، همه می توانند روش های معاملاتی را پیدا کنند که با آن راحت هستند.

استفاده از صرافی بسیار آسان است، به علاوه در صورت نیاز راهنمایی هایی هم ارائه می شود. همچنین، کارمزدهای این صرافی جزو کمترین کارمزدها در صنعت ارزهای دیجیتال می باشد، بنابراین مجبور نخواهید بود برای لذت بردن از انجام معاملات هزینه ی زیادی را در این صرافی پرداخت کنید.

بزرگترین مزیت کراکن به نسبت سایر موارد موجود در لیست ما این است که جفت‌های معاملاتی DOT بیشتری در دسترس است، جدای از موارد معمول که می توانید در مقابل رمز ارز  DOT معامله کنید، این فرصت را دارید تا DOT را با KSM و نمونه‌ هایی از ارزهای فیات مانند EUR، AUD و GBP نیز معامله کنید. البته این موارد ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما می تواند در هزینه های تبدیل ارز صرفه جویی کند. 

کلام آخر درباره خرید پولکادات

زمانی که می دانید باید از کجا شروع کنید، خرید رمز ارز های پولکادات (DOT) می تواند بسیار آسان باشد. دانستن سطح تجربه خود و یادگیری کار با ابزارهای معاملاتی پیشرفته نیز می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد زیرا بر این اساس انتخاب های شما محدودتر و جزئی تر می شود. مهم‌تر از همه، باید توجه داشته باشید که هرگز نباید بیش از حدی که می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری کنید، زیرا ارزهای دیجیتال می توانند شاهد نوسانات قابل توجه قیمتی باشند. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *