0

واکنش بیت کوین بعد از هاوینگ

واکنش بیت کوین بعد از هاوینگ
بازدید 107

اعضای جامعه کریپتو انتظار دارند که رویداد هاوینگ بیت کوین، به عنوان یکی از مهم‌ترین اتفاقات سال ۲۰۲۴، به طور قابل‌توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. در این پست به واکنش بیت کوین بعد از هاوینگ می پردازیم.

در این میان، تحلیلگران پلتفرم استنو ریسرچ (Steno Research) پیش‌بینی می‌کنند که رویداد آتی هاوینگ یک رویداد «فروش اخبار» خواهد بود.

واکنش بیت کوین بعد از هاوینگ

تحلیلگران معتقدند که طی هاوینگ آتی مانند هاوینگ سال ۲۰۱۶، فشار فروش تا ۴ ماه ادامه خواهد داشت. آن‌ها انتظار دارند که قیمت بیت کوین تا پیش از رویداد هاوینگ افزایش یابد، با این حال به مدت ۹۰ روز پس از آن، زیر قیمت روز هاوینگ قرار بگیرد.

از طرفی، طبق داده‌های کریپتو‌کوانت (CryptoQuant)، پاداش استخراج روزانه بیت‌کوین در بالاترین حد خود قرار دارد؛ زیرا قیمت این دارایی دیجیتال به سقف تاریخی خود نزدیک شده است.

این موضوع نشان می‌دهد که حتی اگر تعداد بیت‌کوین‌های صادرشده پس از هاوینگ کاهش یابد، ارزش دلاری آن‌ها افزایش خواهد یافت. با توجه به قیمت فعلی، پس از رویداد هاوینگ، ارزش هر کوین به حدود ۲۲۴۵۱۲ دلار خواهد رسید.

به این ترتیب، ماینرها احتمالاً تمام بیت کوین خود را در طول زمان می‌فروشند تا هزینه‌های مربوط به عملیات استخراج خود را پوشش دهند.

این موضوع به فشار سمت فروش کمک خواهد کرد که باعث می‌شود قیمت بیت کوین تا ماه‌ها پس از هاوینگ نزولی باشد. پس از کاهش فشار فروش‌ ماینرها، قیمت دوباره شروع به افزایش خواهد کرد.

مدیرعامل بیت‌گت ولت (Bitget Wallet) هم انتظار دارد که پس از رویداد هاوینگ، نوسانات کوتاه‌مدتی به وجود بیاید، اما پس از این نوسانات، افزایش قیمت قابل‌توجهی رخ خواهد داد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با رشدی ۲.۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۷۱۲۲۸ دلار رسیده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *