0

نظر جیم کرامر درباره ارزهای دیجیتال: کریپتو احتمال سقوط بیشتر را دارد!

نظر جیم کرامر درباره ارزهای دیجیتال
بازدید 713

سلب مسئولیت: نظر بیان شده در اینجا توصیه سرمایه گذاری نیست، فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است. لزوماً منعکس کننده نظر ما نیست. هر سرمایه گذاری و همه معاملات مستلزم ریسک است، بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید. ما سرمایه گذاری که احتمال دارد در آن پول خود را از دست بدهید، توصیه نمی کنیم. 

جیم کرامر میزبان قدیمی CNBC اوایل امروز به انتقاد از ارزهای دیجیتال پرداخت و ادعا کرد که دارایی های دیجیتال «هیچ ارزش واقعی» ندارد. 

این تحلیلگر معروف سهام همچنین پیشنهاد کرد که ارزهای دیجیتال پس از کاهش ارزش کل بازار به زیر 1 تریلیون دلار، فضای بسیار بیشتری برای سقوط دارد. او در جریان حضور اخیر خود در CNBC گفت: “ارزهای دیجیتال واقعاً در حال فروپاشی به نظر می رسد. از 3 تریلیون دلار به 1 تریلیون دلار رسید. چرا باید روی 1 تریلیون دلار متوقف شود؟” 

هفته گذشته، در «Mad Money» معتقد بود که ارزهای دیجیتال به عنوان محافظی در برابر تورم شکست خورده است. کرامر به این واقعیت اشاره کرد که دارایی های دیجیتال حتی بدتر از سهام بودند و آن را «آخرین سنگر سفته بازی» نامید. 

ستاره CNBC از فدرال رزرو ایالات متحده به دلیل پیشرفت قابل توجه در مهار تورم به قیمت دارایی های پرخطر مانند ارزهای دیجیتال استقبال کرد. به گفته کرامر، «سوختن» رمزارز بخشی از پیروزی فدرال رزرو در برابر تورم است. 

او بدون خرد کردن کلمات، سقوط کریپتو را “مادر همه بدبختی ها” نامید. 

با توجه به داده های CoinGecko، بیتکوین ۷۱.۶۷ درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است. اتریوم حتی بدتر از این هم عمل کرده است و تقریباً 80 درصد از نوامبر سقوط کرده است. 

ماه گذشته، کرامر پیش‌بینی کرد که قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال (بیتکوین) تا 12000 دلار کاهش می‌یابد. او همچنین گفت که ارزهای دیجیتال نباید به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن تلقی شود. 

با این حال، میزبان «Mad Money» همچنان بیتکوین و اتریوم را «ارزهای رمزنگاری قانونی» می‌داند.  در ژانویه، او از فالوورهایش خواست تا در مورد Dogecoin بسیار مراقب باشند، زیرا او متقاعد شده است که رمزارز میم یک امنیت ثبت نشده است. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *