0

نحوه راه اندازی کیف پول Coinbase (و چرا باید  این کار را انجام دهید) 

راه اندازی کیف پول Coinbase
بازدید 591

این یکی از ساده ترین کیف پول های رمزنگاری برای استفاده است که کار با آن برای افراد مبتدی بهترین گزینه است. راه اندازی کیف پول Coinbase چگونه است؟

Coinbase بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده و یکی از بزرگترین صرافی های جهان از نظر حجم معاملات است. این کیف پول که به دلیل طراحی مناسب برای مبتدیان شهرت دارد، دارای یک کیف پول رمزنگاری است که می توانید هم در وب و هم در دستگاه تلفن همراه خود از آن استفاده کنید. 

اگر هنوز درباره کیف پول Coinbase اطلاعاتی ندارید، وقت آن رسیده است که یاد بگیرید چگونه کیف پول Coinbase را راه اندازی کنید و از آن برای خرید، فروش، دریافت و ارسال آسان ارزهای دیجیتال استفاده کنید 

کیف پول Coinbase چیست؟ 

بنابراین، کیف پول Coinbase چیست؟ کیف پول Coinbase یک کیف پول رمزنگاری برای کاربران Coinbase است تا بتوانند بدون استفاده از صرافی Coinbase ، ارزهای دیجیتال را ذخیره، خرید، فروش، ارسال یا دریافت کنند. در Coinbase ، صرافی که در آن می‌ توانید ارزهای دیجیتال را معامله کنید، با کیف پولی که مستقیماً آنها را خریداری می‌کنید، متفاوت است. 

در صرافی، می‌توانید ارزهای دیجیتال را با اسپرد و سایر کارمزدهایی که در کیف پول قابل دریافت نیستند، معامله کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که می‌توانید ارزهای دیجیتال را در کیف پول Coinbase Exchange ذخیره کنید، اما این همان کیف پول Coinbase نیست. 

برخلاف کیف پول صرافی، می توانید از کیف پول Coinbase به عنوان یک اپلیکیشن موبایل استفاده کنید، به این معنی که این کیف پول مانند هر کیف پول داغ دیگری جدا از صرافی است. این مقاله بر نحوه راه اندازی کیف پول موبایل تمرکز دارد زیرا کیف پول صرافی به طور خودکار هنگام ایجاد حساب Coinbase تنظیم می شود. 

کیف پول Coinbase چه ویژگی هایی دارد؟ 

کیف پول Coinbase علاوه بر خرید، فروش، دریافت، ارسال و نگهداری ارزهای رمزنگاری شده دارای ویژگی های بسیاری نیز می باشد. شما می توانید توکن های غیر قابل تعویض (NFT) را روی کیف پول نگه دارید و همچنین آنها را مدیریت کنید. 

این تعجب آور نیست، زیرا کوین بیس دارای یک پلتفرم کامل برای تجارت NFT است که به نام بازار NFT Coinbase شناخته می شود. رمزارزهای پشتیبانی شده شامل توکن‌های DeFi هستند که می ‌توانید به راحتی آن‌ها را در کیف پول مدیریت کنید. 

کیف پول Coinbase برای پشتیبانی از برنامه های غیرمتمرکز (DApps) نیز تکامل یافته است. این بدان معناست که می ‌توانید با برنامه ‌های غیرمتمرکز از بلاک چین‌ های برتر مانند اتریوم بدون نیاز به ترک کیف پول تعامل کنید. 

چگونه کیف پول Coinbase را راه اندازی کنیم 

برای دریافت مجموعه کیف پول Coinbase خود، باید برنامه کیف پول Coinbase را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید. این کیف پول برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است، بنابراین به سادگی به فروشگاه مناسب بروید و آن را به صورت رایگان نصب کنید. 

  1. پس از انجام این کار، آن را باز کنید و دو گزینه را مشاهده خواهید کرد، یا وارد شوید یا ثبت نام کنید. ما فرض می کنیم که شما هنوز کیف پول Coinbase  را ندارید، بنابراین باید دکمه Create new Wallet را در زیر صفحه انتخاب کنید. 
  1. این شما را به صفحه جدیدی می برد که در آن از شما خواسته می شود نام کاربری ایجاد کنید که از آن برای دسترسی به کیف پول خود استفاده می کنید. نام کاربری باید یک نام منحصر به فرد باشد که هیچ کس دیگری برای ثبت نام در کیف پول Coinbase استفاده نکرده باشد. 
  1. کادری را که از شما می خواهد به سایر کاربران Coinbase اجازه دهید نام کاربری شما را جستجو کنند علامت بزنید و دکمه Submit فعال می شود. روی آن کلیک کنید. 

صفحه بعدی مهمترین صفحه است زیرا امنیت کیف پول شما به آن بستگی دارد. از شما خواسته می شود با استفاده از عبارت بازیابی مخفی از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این یک رشته 12 کلمه ای است که باید کپی کنید و در جایی ذخیره کنید. 

  • می‌توانید با استفاده از Google Drive یا به صورت دستی نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای پشتیبان‌ گیری با Google Drive، روی دکمه پشتیبان ‌گیری در Google Drive ضربه بزنید و دستورات را دنبال کنید. برای پشتیبان ‌گیری دستی، روی عبارت کلیدی تار ضربه بزنید تا کلمات مشخص شوند. 
  • همچنین می‌توانید روی دکمه Copy to clipboard  زیر کلمات ضربه بزنید و اگر آنها را به ‌صورت دستی یادداشت نمی‌کنید، آن‌ها را در یک پلتفرم دیجیتال کپی کنید. 
  • اگر تصمیم به تهیه نسخه پشتیبان به صورت دستی دارید، کلمات را به ترتیبی که ظاهر می شوند روی یک تکه کاغذ یا هر مکان امن دیگری که فکر می کنید کپی کنید. هرگز نباید این مورد را با کسی به اشتراک بگذارید زیرا آنها می توانند به کیف پول شما دسترسی داشته باشند و با عبارت کلیدی آن را خالی کنند، به همین دلیل است که توصیه نمی کنیم آنها را در Google Drive خود یا موارد دیگر کپی کنید. 

در صفحه بعدی، از شما خواسته می شود که کلمات را به ترتیب ظاهر شد نشان انتخاب کنید. این برای اطمینان از این است که شما واقعاً عبارت کلیدی را کپی کرده و ذخیره کرده اید. پس از قبولی در آزمون، برای ادامه روی دکمه Continue کلیک کنید. شما به صفحه بعدی هدایت خواهید شد، جایی که باید یک رمز عبور به عنوان یک لایه امنیتی اضافی ایجاد کنید. 

این تضمین می کند که هیچ کس نمی تواند تنها با ضربه زدن روی برنامه کیف پول در دستگاه تلفن همراه شما به کیف پول شما دسترسی داشته باشد. در عوض، آنها برای دسترسی به آن به رمز عبور نیاز دارند که فقط شما باید آن را بدانید. رمز عبور باید برای شما آسان باشد اما حدس زدن آن برای دیگران سخت باشد. 

دکمه شرایط و سیاست حفظ حریم خصوصی را بررسی کنید و روی دکمه ایجاد رمز عبور کلیک کنید. به عنوان یک قاعده کلی، رمز عبور شما، یک عدد شش رقمی، نباید تولد شما یا چیزی باشد که یکی از نزدیکان شما به راحتی حدس بزند. آن را تا حد امکان تصادفی کنید. فقط مطمئن شوید که آن را به راحتی فراموش نمی کنید. 

7 مورد از مزایا و معایب کیف پول Coinbase 

استفاده از کیف پول Coinbase ساده است که یکی از نکات مثبت آن است. اما مزایا و معایب دیگری برای کیف پول Coinbase وجود دارد که باید آنها را نیز در نظر بگیرید. 

مزایا 

  • کیف پول مبتدی 
  • دارای لیست بلند بالایی از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده است 
  • کیف پول Coinbase تحت نظارت است 
  • شما کنترل کامل وجوه خود را دارید 

معایب 

  • هزینه ها می تواند بالا باشد 
  • شما کلیدهای خصوصی خود را کنترل نمی کنید 

آیا کیف پول Coinbase ایمن است؟ 

هنگام استفاده از کیف پول رمزنگاری، ایمنی یک نگرانی اصلی است. کیف پول Coinbase به همان اندازه ایمن است که هر کیف پول گرمی می تواند ایمنی داشته باشد. البته، شما عبارت کلیدی بازیابی 12 کلمه ای و یک رمز عبور خود را دارید. با این حال، کیف‌ پول‌های گرم معمولاً از کیف‌ پول‌ های سرد خطرناک ‌تر هستند. 

این به این دلیل است که آنها همیشه آنلاین هستند و این آنها را در معرض حملات هکرها قرار می دهد. کیف پول Coinbase از این خطر مستثنی نیست، بنابراین باید از میزان امنیتی که در هنگام استفاده از آن در نظر میگیرید مطلع باشید. 

آیا باید از کیف پول Coinbase استفاده کنید؟ 

کیف پول کوین بیس با طراحی خود برای کسانی که تازه وارد فضای رمز ارزها می شوند مناسب است. پیمایش آن آسان است و هیچ ویژگی غیرضروری ندارد که کیف پول های دیگر را برای مبتدیان گیج کننده کند. بنابراین اگر مبتدی هستید، کیف پول Coinbase گزینه خوبی است تا زمانی که به فضای رمز ارزها عادت کنید. 

به عنوان یک قاعده کلی، در صورت هک شدن کیف پول یا هر مشکل دیگری، بیش از مقداری که می‌خواهید از دست بدهید، پول ذخیره نکنید 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *