0

معرفی 4 راه برای یافتن ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری 

یافتن ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری 
بازدید 549

به دنبال رمزارز بزرگ بعدی برای سرمایه گذاری هستید؟ خب بقیه هم مثل شما هستند. شما می توانید با مطالعه ی این مقاله قدری به روش های انتخاب رمز ارز مناسب نزدیک شوید.  یافتن ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری را در ادامه بخوانید.

اولین ارز های رمزنگاری شده در چند سال گذشته عملکرد خوبی داشته اند و بسیاری از سرمایه گذارانی که آنها را زود خریده اند و حفظ کرده اند بسیار ثروتمند شده اند.

این الهام بخش افراد بیشتری برای سرمایه گذاری در پروژه های رمزنگاری جدید است، به این امید که برای سرمایه گذاری در پروژه ای خوش شانس باشند که به اتفاق بزرگ بعدی تبدیل شود.

علاوه بر این، بسیاری از سرمایه گذاران نیز به دنبال پروژه های جدید برای سرمایه گذاری برای اهداف متنوع هستند. 

در هر دسته ای که قرار می گیرید، در اینجا نحوه یافتن ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری آورده شده است. 

4 راه برای یافتن کریپتو های جدید برای سرمایه گذاری 

اکنون بیایید به چند روش برای یافتن پروژه ‌های رمزنگاری جدید برای سرمایه‌ گذاری استفاده کنیم. 

1. Crypto Exchanges را بررسی کنید 

اگر نه پلتفرمی که می‌ خواهید روی آن سرمایه ‌گذاری کنید، کجای دیگر باید به دنبال رمزارز های جدید برای سرمایه ‌گذاری بگردید؟ صرافی ها دارای بخش هایی هستند که در آن رمزارز های جدید موجود برای سرمایه گذاری را فهرست می کنند. شما باید به صرافی ها مراجعه کرده و آنها را بررسی کنید. نمونه هایی از این صرافی ها عبارتند از Binance، Coinbase، Crypto.com و غیره. 

2. کانال های رسانه های اجتماعی 

توسعه دهندگان از کانال های رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی بیشتر در مورد سکه خود یا ارتباط با تغییرات استفاده می کنند. برای مثال، کانال ‌های تلگرام، صفحات توییتر و گروه‌ های Discord زیادی برای انتشار اطلاعات در مورد پروژه های در حال انجام و آینده وجود دارد. 

همچنین می‌توانید از طریق این کانال ‌ها اطلاعاتی در مورد ارز های دیجیتال پرطرفدار برای سرمایه‌ گذاری کسب کنید. برخی لزوماً جدید نیستند. آنها ممکن است فقط در حال حاضر یک حرکت صعودی را تجربه کنند یا پتانسیل قوی برای عملکرد خوب در آینده داشته باشند. 

همچنین باید صفحات رسانه های اجتماعی صرافی ها را دنبال کنید. آنها معمولا دنبال کنندگان خود را در مورد پروژه های آینده و نسخه های جدید به روز می کنند. صرافی ها معمولاً پیوند های کانال های رسمی خود را در وب سایت های خود قرار می دهند. اگر هیچ پیوند مفیدی پیدا نکردید، باید با پشتیبانی برای کمک چت کنید. 

3. مراقب پیشنهادات اولیه سکه (ICO) باشید 

یک عرضه اولیه سکه مانند یک عرضه اولیه اولیه عمل می کند. این راهی برای جمع آوری سرمایه برای پروژه ها و خدمات مرتبط با ارز های دیجیتال است. ICO ها همچنین به سرمایه گذاران فرصت هایی برای سرمایه گذاری اولیه در یک پروژه رمزنگاری می دهند. 

پلتفرم هایی مانند Icodrops و تقویم ICO CoinMarketCap می توانند به شما کمک کنند تا در جریان ICO های آینده قرار بگیرید. آنها اطلاعات مفیدی مانند قیمت توکن، هدف جمع آوری سرمایه، کاغذ سفید، نمایه تیم، soft cap و غیره را ارائه می دهند. 

4. Crypto Data Aggregators 

جمع ‌آوری ‌کننده‌ های داده ‌های رمزنگاری به شما کمک می‌ کنند داده‌ های مربوط به رمزنگاری را از بزرگترین صرافی ‌ها در یک زمینه قیمت لحظه ‌ای واحد ترکیب کنید. این تجمیع ‌کننده ‌ها معمولاً فهرستی از سکه ‌های جدید و اطلاعات بیشتری دارند که می ‌توانید برای تجزیه و تحلیل رمزارز خود از آنها استفاده کنید. نمونه ‌هایی از جمع ‌آوری ‌کننده ‌های داده رمزنگاری عبارتند از Coinlib، CoinMarketCap، CoinGecko، CoinStats و Kraken. 

4 اقدام احتیاطی که هنگام تلاش برای سرمایه گذاری در سکه های جدید باید انجام دهید 

سرمایه ‌گذاری مخاطره ‌آمیز است و مشارکت در پروژه‌ های رمزنگاری جدید حتی خطرناک ‌تر است، به همین دلیل است که قبل از جدا شدن از پول خود، اقدامات احتیاطی خاصی وجود دارد. 

1. همه چیز هایی را که در شبکه های اجتماعی می بینید باور نکنید 

رسانه ‌های اجتماعی می ‌توانند به شما کمک کنند تا درباره ارز های دیجیتال بیشتر بدانید و ارز های دیجیتال جدیدی را برای سرمایه ‌گذاری کشف کنید. با این حال، اگر مراقب نباشید، نتایج بدی از پیشنهادات رسانه‌ های اجتماعی خواهید داشت. 

برخی از ارز های دیجیتالی که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید از طریق تبلیغات حمایت شده تحت فشار قرار می گیرند. اغلب، حتی بازاریاب یا اینفلوئنسری که آنها را تبلیغ می کند، از آنها اطلاعی ندارد. آنها فقط برای تبلیغ آنها پول می گیرند. در نتیجه این گونه سکه ها اعتباری ندارند. 

کلاهبرداران زیادی در رسانه های اجتماعی وجود دارند و شما باید وقت خود را صرف فیلتر کردن آنها کنید و به دقت به جزئیات نگاه کنید. شخصی می تواند به راحتی یک حساب کاربری یا یک پیام را در رسانه های اجتماعی تکرار کند و اخبار جعلی را منتشر کند. بنابراین، توصیه می کنیم فقط حساب ها و وب سایت های معتبر را دنبال کنید، زیرا می تواند احتمال کلاهبرداری را کاهش دهد. 

2.یافتن ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری : از گروه افراد پیروی نکنید 

بحث در مورد پروژه های رمزنگاری می تواند به شما کمک کند تا ایده هایی را دریافت کنید که اگر آنها را برای خود نگه دارید ممکن است به آنها فکر نکنید. با این حال، شما باید بتوانید بین دنبال کردن کارهایی که همه انجام می‌ دهند و بحث در مورد ایده‌ های سرمایه ‌گذاری کریپتو با مردم مرز بکشید. 

غریزه گله با فقدان تصمیم گیری و تمایل به رفتار مانند یا پیروی از دیگران مشخص می شود. به همان اندازه که در برخی موارد این می تواند کار خوبی باشد، پیروی از جمعیت معمولاً هنگام سرمایه گذاری عواقبی دارد و اغلب خوب نیستند. 

مطمئن شوید که دلایل خاصی برای سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال دارید، نباید روی رمزارز بدون پشتوانه سرمایه گذاری کنید زیرا دیگران این کار را انجام می دهند. 

3.یافتن ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری : مراقب پروژه های مشکوک باشید 

در جستجوی ارز های دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری، شما همچنین با مشکل بررسی اینکه آیا برخی از پروژه ها واقعی هستند یا اینکه آیا آنها فقط در مورد سرقت پول شما اذیت می شوند، مواجه خواهید شد. 

بسیاری از مدیران به اصطلاح سرمایه گذاری را خواهید دید که سود های ثابت و حتی بسیاری از توکن های رمزنگاری را که تا به حال نام آنها را نشنیده اید، وعده می دهند. در تمام این موارد باید مراقب پروژه های مشکوک باشید. 

4.یافتن ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری : میزان ریسک خود را درک کنید 

برخی از مسائل مرتبط با ارز های دیجیتال شامل نوسانات قیمت بازار، مسائل مربوط به هکر ها و مجرمان سایبری و عدم قطعیت های نظارتی مرتبط با کریپتو است. این مسائل شما را ملزم می کند که در هنگام سرمایه گذاری میزان ریسکی که می خواهید بپذیرید را در نظر بگیرید. قبل از خرید توکن، در نظر بگیرید که چقدر پول می توانید از دست بدهید. هرگز بیش از آنچه می توانید از دست بدهید سرمایه گذاری نکنید. 

برخی از استراتژی های معاملاتی کریپتو می توانند به شما در کاهش ریسک هنگام معامله کمک کنند. یکی از آنها تجارت آربیتراژ است، یک استراتژی اسکالپینگ که از شما می‌خواهد یک توکن را با قیمت پایین در یک صرافی یا بازار بخرید و تقریباً بلافاصله آن را در دیگری بفروشید. 

همیشه با دقت سرمایه گذاری کنید 

همان ‌قدر که سرمایه‌ گذاری در ارز های دیجیتال جدید ایده بدی نیست، اگر مراقب نباشید می ‌تواند یک تصمیم پشیمان ‌کننده باشد. ما انتظار داریم که در روز های آینده ارز های رمز پایه بیشتری معرفی شوند. نیازی به گفتن نیست، همچنین پروژه های تقلبی زیادی وجود خواهد داشت که لازم است در هنگام سرمایه گذاری دقت بیشتری داشته باشید. 

قبل از سرمایه گذاری در هر پروژه رمزنگاری، باید اطلاعات مهمی مانند توسعه دهندگان، جزئیات تماس مهم، تاریخ ایجاد دامنه و کشوری که در آن ثبت شده است را بررسی کنید. همچنین باید جامعه پروژه را در رسانه های اجتماعی بررسی کنید تا ببینید چقدر فعال هستند، در مورد چه چیزی صحبت می کنند، و تعداد افراد درگیر. همچنین می ‌توانید بررسی کنید که این ارز دیجیتال چه مدت وجود داشته است، زیرا ممکن است ترجیح دهید در پروژه‌ های رمزنگاری که ماه‌ ها و سال ‌ها قدمت دارند، سرمایه ‌گذاری کنید تا پروژه ‌های چند روزه یا چند هفته ‌ای. 

فراموش نکنید که ارز های دیجیتال جدید فقط پروژه هایی با پتانسیل سود هستند. هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها در آینده به چیز مهمی تبدیل شوند. بسیاری از پروژه ‌های ارز های دیجیتال جدید به دلیل هیاهویی که در اطراف آنها وجود دارد، افزایش سریع قیمت داشته ‌اند. با این حال، آنها معمولا دوام زیادی ندارند و در نهایت به پروژه های شکست خورده تبدیل می شوند. بنابراین، تمام آنچه را که دارید روی یک پروژه سرمایه گذاری نکنید، زیرا به آن ایمان دارید، و هرگز بیش از آن چیزی که می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید. 

نکته: اطلاعات موجود در این وب سایت به منزله مشاوره مالی، مشاوره سرمایه گذاری یا مشاوره تجاری نیست و نباید به عنوان چنین چیزی تلقی شود. سایت اول پرداخت در مورد هیچ موضوع تجاری یا سرمایه گذاری توصیه نمی کند و توصیه نمی کند که ارز دیجیتال خاصی باید خرید یا فروخته شود. همیشه بررسی های لازم را انجام دهید و برای مشاوره سرمایه گذاری با یک مشاور مالی دارای مجوز مشورت کنید. 

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم در زمینه ی انتخاب بهترین رمز ارز را بیابید. 

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *