0

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت (GNOX، BTC، LTC) 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت
بازدید 598

همانطور که می دانید جوامع بزرگ جهان، پس از همه گیری ویروس کرونا، در حال پیدا کردن راه خود به سمت رشد اقتصادی هستند و همچنان در حال بهینه سازی بخش های آسیب دیده اقتصاد، پس از ویروس کرونا می باشند. بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت رت در ادامه بررسی میکینم.

اگر در بازار سهام بین المللی فعالیت کرده باشید، حتماً می دانید که وضعیت چندان رضایت بخش نمی باشد و نوسانات بسیاری قیمت سهام ها را در بر گرفته است.

فدرال رزرو و سایر بانک های مرکزی ایالت متحده به دنبال افزایش شدید نرخ بهره در سال جاری، برای کنترل بالاترین نرخ تورم در بیش از 40 سال گذشته مبارزه می کردند و سرمایه گذاران با عدم اطمینان و ترس دست و پنجه نرم می کردند.

اگرچه نرخ ‌های بالاتر می ‌تواند تورم را کاهش دهد، اما باعث کاهش سرعت اقتصاد و افزایش احتمال رکود می‌ شود. افزایش نرخ بهره و اقدامات صورت گرفته تا کنون به کاهش ارزش سهام، اوراق قرضه، ارزهای دیجیتال و سایر سرمایه‌ گذاری ‌ها کمک کرده است. 

از سوی دیگر، ارزهای دیجیتال جهان را به‌ ویژه در چند سال اخیر دچار تغییر و تحولات بسیاری کرده و به شدت مورد توجه قرار گرفته اند.

بلومبرگ می گوید ارزش کل ارزهای دیجیتال به حدود 2 تریلیون دلار افزایش یافته است. بر اساس CoinMarketCap.com، بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتالی است که بیش از 800 میلیارد دلار ارزش دارد. سرمایه گذاران اغلب با دانش اندک و امید زیادی جذب بازار رمز ارزها شده اند.

در حالی که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ایده خوبی به نظر می رسد، یافتن رمز ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری کار آسانی نیست.

از همین رو در این راهنما قصد داریم تا سه ارز دیجیتال جذاب و سودآور بازار را معرفی می کنیم که شامل Gnox، Bitcoin و Litecoin می باشند.

با این حال، در نظر داشته باشید که راهنمای زیر یک دید کلی را از بازار ارائه می دهد و به این معنی نیست که همه باید در این ارزها سرمایه گذاری نمایند، اگر علاقمند به سرمایه گذاری هستید، بهتر است با توجه به بودجه خود میزان ریسکی که می توانید متحمل شوید را بررسی نمایید و با کسب اطلاعات کامل، اقدام به سرمایه گذاری در هر یک از این ارزهای دیجیتال نمایید.  

سرمایه گذاری بلند مدت بر روی GNOX (GNOX) 

Gnox، اولین پروتکلی است که فارمینگ farming را به عنوان یک سرویس ارائه می ‌کند، انتظار می ‌رود این رمز ارز در سه ماهه سوم سال جاری در زنجیره هوشمند بایننس BSC فعال شود. با وجود بازار نزولی ارزهای دیجیتال، Gnox همچنان در حال توسعه و دستیابی به اهداف نقشه راه خود است.

درواقع بیشتر پروتکل ‌ها معمولا از شروع به کار در بازار نزولی اجتناب می ‌کنند و ترجیح می‌ دهند زمانی که بازار صعودی است عرضه شوند، اما در حال حاضر  Gnox به صورت قدرتمند به کار خود ادامه می ‌دهد و نشان می ‌دهد که این تیم کاملاً به ارزش واقعی که به حوزه اضافه می ‌کند، اطمینان دارد.

توسعه دهنگان Gnox با ارائه سیستم دسترسی کم (Low Touch) که به حداقل دخالت فردی نیاز دارند، برای سرمایه گذاران این فرصت را فراهم آورده است تا قادر به کسب درآمد از DeFi (مالی غیرمتمرکز) بوده و بتوانند به صورت ماهیانه از استیبل کوین ها ها نیز سود کسب کنند. علاوه بر این، توکن‌ های GNOX هر ساعت به ‌طور خودکار بین دارندگان توزیع می‌ شوند.

این توکن ها به طور خاص با در نظر گرفتن مالیات های خرید و فروش اعمال شده در هر معاملات سرمایه گذاران بلند مدت ایجاد می شوند.

زمانی که بازار به صورت گسترده با این ویژگی های GNOX آشنا شود، باید این انتظار را داشته باشید که قیمت این ارز دیجیتال به اوج خودش برسد، چرا که پروتکل خزانه داری GNOX در طول زمان گسترش می ‌یابد و می تواند بازتاب بیشتری را در زمینه استیبل کوین ها ارائه دهد.  

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت: بیت کوین (BTC) 

بیت کوین در بین همه ارزهای دیجیتال دارای طول عمر بیشتری بوده است و با توجه به کارمزد و ارزش بازار آن، که هر دو به ‌طور قابل‌ توجهی بالاتر از هر رمز دیگر هستند، همچنان در بازار ارزهای دیجیتال پیشرو است.

بنابراین از نظر ارزش بازار، خرید بیت کوین و سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال به صورت بلند مدت می تواند عاقلانه باشد. همچنین بسیاری از شرکت ‌ها در حال حاضر بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت می‌ پذیرند.

به عنوان مثال، ویزا کارت از بیت کوین برای تراکنش ها استفاده می کند. علاوه بر این، Stripe نیز پس از چهار سال وقفه در استفاده از ارزهای دیجیتال، اکنون به کاربران اجازه می دهد تا پرداخت های خود را از طریق بیت کوین انجام دهند. بانک‌ های بزرگ سراسر جهان نیز شروع به ترکیب تراکنش ‌های بیت کوین در خدمات خود کرده ‌اند. 

سرمایه گذاری بلند مدت در لایت کوین (LTC) 

لایت کوین یکی از اولین ارزهای رمزنگاری شده و همچنین یکی از تنها ارزهای دیجیتال مکمل در بازار، است که در سال 2011 معرفی شد.

لایت کوین به عنوان “نسخه نقره بیت کوین” به پیشرفت بیت کوین کمک کرده است و به عنوان یک محیط آزمایش بتا برای ویژگی های جدیدی مانند شبکه لایتنینگ عمل می کند. لایت کوین تراکنش‌ ها را سریع‌ تر از بیت‌ کوین تأیید می ‌کند که همین ویژگی آن را برای تراکنش‌ های تجاری مطلوب ‌تر می‌ سازد.

اما این ارز دیجیتال به نقش حمایتی بیت کوین و رشد اکوسیستم ادامه خواهد داد. سابقه طولانی لایت کوین آن را به گزینه ای عالی برای سرمایه گذاران تبدیل می کند.  LTC در حال حاضر با قیمت 59.31 دلار معامله می شود و تا با حال سه چرخه کامل بازار را دیده است و سه ATH ( بالاترین زمان ) متوالی را به ثبت رسانده است.

درواقع این ارز دیجیتال در تاریخچه خود به شاهکاری دست یافته است که تعداد کمی از پروژه های ارزهای دیجیتال به آن دست یافته اند. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *