0

مرورگر CryptoTab چیست؟ آیا استفاده از آن امن است؟ 

مرورگر CryptoTab
بازدید 742

دریافت بیت کوین رایگان در مرورگر شما؟ برای واقعی بودن این حرف زیادی خوب است، درست است؟ 

مرورگر CryptoTab جنجال ایجاد می کند زیرا ادعا می کند که بیت کوین را به صورت رایگان در حین گشت و گذار در اینترنت و دسترسی به وب سایت های مورد علاقه خود استخراج می کند. CryptoTab فقط نیاز دارد که آن را نصب کرده و با یک حساب جیمیل وارد شوید تا شروع به کسب “بیت کوین رایگان” کنید. 

کاملا ساده. با این حال، آیا کار می کند؟ آیا باید مرورگر CryptoTab را دانلود و استفاده کنید؟ 

مرورگر CryptoTab چیست؟ 

CryptoTab Browser یک مرورگر اینترنتی با برخی از ویژگی های استخراج بیت کوین است. این به شما این امکان را می دهد که فقط با مرور اینترنت، بدون انجام بازی های آنلاین یا تماشای ویدیو، بیت کوین به دست آورید. 

اگرچه ادعا هایی وجود دارد که می ‌توانید برای تکمیل درآمدی که قبلاً دارید، درآمد بیشتری کسب کنید، اما توجه به این نکته مهم است که به دلیل این نوع استخراج ارز دیجیتال، ثروتمند نخواهید شد. 

وقتی از مرورگر CryptoTab استفاده می کنید، می توانید بیت کوین از راه های مختلفی کسب کنید. علاوه بر ماینینگ، می‌ توانید با ایجاد یک شبکه وابسته کسب درآمد کنید، شبکه ‌ای از دوستان که به شما کمک می ‌کنند عملکرد بهتری داشته باشید. در تئوری، هر زمان که یک ارجاع مرورگر CryptoTab را دانلود و نصب کند، سود خواهید برد. 

ویژگی های مرورگر CryptoTab 

CryptoTab، مبتنی بر پلتفرم Chromium، دارای ویژگی ‌های استخراج داخلی است. این مرورگر همچنین دارای ویژگی هایی است که مرور آنلاین و درآمد بیت کوین را آسان تر می کند. علاوه بر این، می‌ توانید با اشتراک‌ گذاری یک پیوند شخصی یا انتخاب استخراج مستقل، در برنامه Affiliate شرکت کنید و درآمد ارجاع کسب کنید. 

با مراجعه به وب سایت رسمی CryptoTab می توانید CryptoTab را بر روی رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه (اندروید و iOS) دانلود و نصب کنید. می ‌توانید یک شبکه استخراج راه ‌اندازی کنید، از افزونه مرورگر Cloud.Boost برای افزایش هش ریت خود استفاده کنید و در صورت لزوم، از کیف پول خود برداشت کنید. 

دانلود: مرورگر CryptoTab برای ویندوز | اندروید (رایگان) 

دانلود: مرورگر CryptoTab برای iOS (3.99 دلار) 

موارد زیر سایر ویژگی های CryptoTab هستند: 

جستجو کردن 

می توانید از جستجوی خصوصی و ایمن، ویژگی بدون ردیابی و پیشنهادات جستجو استفاده کنید. موتور جستجوی دلخواه خود را انتخاب کنید و تنظیمات جستجوی پیش فرض را تغییر دهید. 

ویندوز و تب ها 

از گروه ‌های برگه و برگه ‌های خصوصی استفاده کنید، آن ‌ها را در صفحه جابجا کنید و در صورت لزوم آن ‌ها را برای سفارشی کردن رابط کاربری پین کنید. برای سفارشی کردن صفحه برگه جدید از نشانک ها و ویجت های بصری استفاده کنید. 

Cloud.Boost 

این ویژگی ماینینگ را چندین برابر افزایش می دهد، بنابراین می توانید با همان سخت افزاری که قبلاً دارید، بسیار بیشتر بسازید. می ‌توانید در هر دستگاهی که به حسابتان متصل است، از جمله موبایل و دسک ‌تاپ، از یک تقویت متفاوت استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که اجرای Cloud.Boost بر روی یک دستگاه تلفن همراه در صورت داغ شدن بیش از حد می ‌تواند آسیب قابل توجهی به همراه داشته باشد، که می ‌تواند با منابع پردازش اضافی استفاده شده اتفاق بیفتد. 

امنیت و فیلترها 

CryptoTab پروفایل های اختصاصی را برای کاربران متعدد فعال می کند و رمز عبور و داده های شخصی شما را به صورت ایمن نگه می دارد. با مسدود کردن خودکار آدرس ‌های IP مشکوک و برنامه‌ های افزودنی بدافزار، در برابر کلاهبرداری آنلاین و سایر تهدیدات محافظت می ‌شوید. 

نوار آدرس 

از نوار آدرس برای انجام جستجو های وب، افزودن و مدیریت نشانک‌ ها، اشتراک‌ گذاری پیوند ها به سایر دستگاه ‌ها و بررسی امنیت وب‌سایت ‌ها استفاده کنید. 

گزینه استخراج 

الگوریتم استخراج داخلی پایه و اساس مرورگر CryptoTab است. با این حال، توسعه دهندگان به همین جا بسنده نکردند. می ‌توانید دستگاه ‌های دیگر خود را سریع ‌تر به ماینینگ پیوند دهید، بدون محدودیت برداشت کنید و در صورت لزوم کمک بگیرید. همچنین می توانید به برنامه وابسته بپیوندید تا درآمد CryptoTab خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. 

نحوه استفاده از مرورگر CryptoTab 

با استفاده از مرورگر CryptoTab می توانید شروع به کسب درآمد رمزنگاری کنید. هنگام استفاده از این مرورگر برای گشت و گذار در اینترنت، می توانید بیت کوین استخراج کنید. قبل از اینکه بتوانید درآمد کسب کنید، باید مرورگر CryptoTab را دانلود کنید، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید و وارد شوید. 

  • روی ورود کلیک کنید. 
  • در صفحه ورود مرورگر CryptoTab روی Sign in with Google کلیک کنید. 
  • آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی Next کلیک کنید. 
  • رمز عبور گوگل خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید. 
  • یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد ایجاد کنید، سپس برای ورود به سیستم، Next را بزنید. 
  • به محض ورود به سیستم، می توانید شروع به کسب بیت کوین کنید. 

نحوه فعال کردن ویژگی استخراج CryptoTab 

برای استخراج بیت کوین می توانید از ویژگی استخراج داخلی در مرورگر CryptoTab استفاده کنید. به طور پیش فرض، این ویژگی غیر فعال است. با این حال، شما می توانید آن را با دنبال کردن مراحل زیر فعال کنید: 

  • منوی Start را باز کنید، سپس به Settings > System > Power & Sleep بروید. 
  • تنظیمات برق اضافی را در قسمت تنظیمات مرتبط انتخاب کنید. 
  • سپس روی Change Plan Settings کلیک کنید تا پنجره Edit Plan Settings باز شود. 
  • روی گزینه ای که می گوید Change Advanced Power Settings را کلیک کنید. 
  • قسمت Processor Power Management را با اسکرول کردن به پایین باز کنید. 
  • تنظیمات حالت حداقل پردازنده را گسترش دهید. 
  • 100% را برای هر دو حالت On Battery و Plugged تنظیم کنید. 
  • پس از کلیک بر روی دکمه Apply، روی OK کلیک کنید. 
  • تمام پنجره های باز را ببندید اکنون می توانید استخراج بیت کوین را در رایانه شخصی خود شروع کنید. 

هشدار: 

استخراج با سرعت کامل ممکن است عملکرد دستگاه شما را کاهش دهد و باعث داغ شدن بیش از حد آن، به خصوص در دستگاه های تلفن همراه شود. 

نحوه برداشت درآمد از مرورگر CryptoTab 

اگر از CryptoTab استفاده می کنید، عادت خواهید کرد که سود های خود را به کیف پول بیت کوین خود منتقل کنید. با این حال، برای کاربران جدید و مبتدیان کریپتو، در اینجا نحوه انتقال بیت کوین به کیف پول رمزنگاری خود آورده شده است: 

  • CryptoTab را راه اندازی کنید و وارد شوید. 
  • ماوس خود را روی نماد به شکل سه خط افقی قرار دهید 
  • روی دکمه برداشت BTC کلیک کنید. 
  • قسمت Amount جایی است که باید مبلغ برداشت را وارد کنید. 
  • در قسمت آدرس بیت کوین، آدرس کیف پول بیت کوین را که می خواهید وجه را به آن برداشت کنید، وارد کنید. این بدان معناست که شما باید یک کیف پول بیت کوین ایجاد کنید. تحقیق کنید تا بهترین مورد را برای خود پیدا کنید. می توانید راهنمای ما در مورد بهترین کیف پول های رمزنگاری شده را بررسی کنید. 
  • روی برداشت کلیک کنید. انتظار یک زمان پردازش 24 ساعته برای برداشت خود را داشته باشید. 

نکته: حداقل مبلغی که می توانید برداشت کنید 0.00001BTC است. 

آیا مرورگر CryptoTab ایمن است؟ 

به گفته توسعه دهندگان مرورگر CryptoTab، شما می توانید به صورت رایگان در بیت کوین گشت و گذار و استخراج کنید. اگرچه می توان از آن به عنوان یک مرورگر مستقل برای گشت و گذار در اینترنت استفاده کرد، استخراج بیت کوین ویژگی اصلی CryptoTab است. مشخص نیست چرا این برنامه دارای مرورگر است، زیرا برای کار استخراج بیت کوین نیازی به مرورگر نیست. با این حال، این برنامه ابتدا به عنوان یک افزونه مرورگر توسعه داده شد، بنابراین می تواند تکاملی از ویژگی اصلی باشد. 

این بحث مورد دیگری را مطرح می کند: مرورگر استخراج رمزارز چقدر ایمن است؟ برای پاسخ به این، قبل از اینکه بتوانیم نتیجه گیری کنیم، باید مرورگر را با استفاده از موارد مختلف ارزیابی کنیم. 

تیم 

تیم CryptoTab ناشناس است و اطلاعات زیادی در مورد آنها به صورت آنلاین وجود ندارد. CryptoTab توسط CryptoCompany، یک شرکت خصوصی محدود استونیایی ایجاد شده است. 

آنها 14 راه حل ارائه می دهند که تعامل ارز های دیجیتال را تسهیل می کند و به کاربران امکان می دهد بدون سرمایه گذاری بیشتر بیت کوین دریافت کنند. اینها شامل برنامه های کاربردی برای مدیریت مزرعه ماینینگ، کیف پول رمزنگاری، نسخه های موبایل و دسکتاپ CryptoBrowser، و انواع ابزار ها و خدمات مفید اضافی است. به گفته این شرکت، محصولات آن توسط بیش از 40 میلیون نفر استفاده می شود. 

مدل تجاری 

CryptoTab بر اساس یک مدل کسب و کار قانونی بنا شده است. برنامه های ارجاع به طور رسمی به عنوان نهاد های تجاری قانونی شناخته می شوند. با این حال، مرز باریکی بین قانونی و غیرقانونی وجود دارد. 

برنامه‌ های ارجاعی که قبل از شرکت شما نیاز به سرمایه ‌گذاری مالی دارند، غیر قانونی هستند. و تا زمانی که CryptoTab برای شروع استخراج کریپتو نیازی به سپرده گذاری نداشته باشد، می توانید آن را یک شرکت قانونی در نظر بگیرید. 

لیست فروشگاه های App 

می توانید برنامه CryptoTab را از فروشگاه اپل و گوگل پلی دانلود کنید. به خوبی شناخته شده است که این فروشگاه ها قبل از فهرست کردن هر برنامه، آزمایش های دقیقی انجام می دهند. آنها بررسی می کنند و تأیید می کنند که برنامه ها از بدافزار و ویروس پاک نشده باشند. 

این واقعیت که مرورگر CryptoTab در هر دو دستگاه گوگل و اپل در دسترس است نشان دهنده ایمن بودن آن است. با این حال، این قول نمی دهد که CryptoTab سودآور باشد. 

آیا واقعاً مرورگر CryptoTab  ارزش بررسی و استفاده را دارد؟ 

CryptoTab به همراه پلتفرم‌ های رسانه ‌های اجتماعی و بررسی‌ های آنلاین از رتبه ‌بندی عالی در اپ استور کروم برخوردار است. این گزینه ای برای کسب بیت کوین در حین مرور اینترنت است زیرا نسبتاً امن و مطمئن است و واقعاً نتیجه می دهد. با این حال، اگرچه کلاهبرداری نیست، اما بسیار کند است و فقط با یک استخر بزرگ وابسته به خوبی کار می کند. 

به گفته CryptoTab، این مرورگر از منابع کامپیوتری ثابت استفاده می کند. با این حال، کاربران دیدگاه‌ های متناقضی دارند و اپلیکیشن استخراج رمزنگاری را به تنزل عملکرد دستگاه‌ هایشان متهم می ‌کنند. همچنین، Cloud.Boost تنها تقویت ‌کننده ‌های زیادی وجود دارد که می ‌تواند ارائه کند، و همچنین در مورد انتظار برای ایجاد بازده بیشتر احتیاط می ‌کنیم. 

در مجموع، به نظر نمی رسد که مرورگر CryptoTab کلاهبرداری باشد، اما با توجه به مقدار بسیار کمی بیت کوینی که می توانید در مقابل وضعیت آن به عنوان یک طرح وابسته بسازید، توصیه می کنیم زمان خود را صرف آن نکنید. 

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم در زمینه ی CryptoTab را به دست آورید. 

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *