0

لیست شدن نات کوین در تاریخ 1 اردیبهشت

لیست شدن نات کوین در تاریخ 1 اردیبهشت
بازدید 161

دیروز مرحله استخراج نات کوین به پایان رسید و پس از آن توسعه دهندگان به تاریخ احتمالی لیست شدن توکن NOT اشاره کردند. در این پست به بررسی لیست شدن نات کوین در تاریخ 1 اردیبهشت می پردازیم.

لیست شدن نات کوین در تاریخ 1 اردیبهشت

طبق اعلامیه ای در رسانه های اجتماعی، مرحله استخراج Notcoin در تاریخ 1 آوریل ساعت 12:00 UTC به پایان رسید. آخر هفته گذشته، توسعه دهندگان از بازیکنان خواستند تا بخشی از درآمد خود را به صندوق اکوسیستم اهدا کنند و همچنین یک نظرسنجی مهم در مورد قیمت نات کوین انجام دادند.

“برای رشد اکوسیستم، داشتن مقدار قابل توجهی نات کوین برای توسعه محصول، لیست شدن در صرافی ها و برای همه افرادی که به مرحله بعدی راه پیدا می کنند، مفید خواهد بود. اگر ایده های خوبی برای این توکن ها وجود نداشته باشد، آنها سوزانده می شوند. ” در این پست آمده است.

اکوسیستم نات کوین
Notcoin مانند سایر سکه ها نیست، احتمالاً از قبل می دانید.
ما می خواهیم به این ایده پایبند باشیم که تنها راه برای بدست آوردن توکن NOT بازی کردن در ربات تلگرامی نات کوین است.

پس از پایان استخراج نات کوین، موجودی بازیکنان نمایش داده نمی شود و بسیاری از آنها فکر می کنند تمام زحماتشان بر باد رفته است. اما باید بگوییم که اینطور نیست. تیم توسعه دهنده پروژه اعلام کرده است که به‌زودی کاربران قادر خواهند بود از طریق همان ربات تلگرامی نات کوین، موجودی خود را به توکن نات کوین (NOT) تبدیل کنند. نات کوین همچنین اعلام کرد که ووچر ها یا همان ان‌ اف‌ تی‌ های کاربرانی که در پیش‌ فروش شرکت کرده‌ اند را به توکن نات کوین تبدیل خواهد کرد.

زمانی که چند ساعت تا پایان مرحله ماینینگ باقی مانده بود، هر بازیکنی می توانست مقدار قابل توجهی از Notcoin استخراج کند. به همین منظور، توسعه دهندگان یک بوست در بازی نات کوین راه اندازی کرده اند که هر ضربه را پنج برابر می کرد. در همین حال، از جامعه نیز دعوت می شود تا رای دهند و نرخ تبدیل Notcoin درون بازی به توکن های NOT را انتخاب کنند. توسعه دهندگان پیشنهاد می کنند هر 1000000 نات کوین درون بازی را به 1000، 100 یا 10 توکن NOT تبدیل کنید. در زمان نگارش این مقاله، اکثریت جامعه تلگرامی بازی به تبدیل 1 میلیون Notcoin درون بازی به 1000 توکن NOT رای مثبت داده اند.

با این حال، بیشترین واکنش ها به یک توییت در مورد تاریخ پیش بینی شده برای لیست شدن نات کوین (NOT) ایجاد شد. این تیم یک اسکرین شات از شمارش معکوس برای انتشار توکن NOT در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد. تاریخ تخمینی 20 آوریل مصادف با تاریخ هاوینگ بیت کوین است.

توسعه دهندگان بارها رویکرد خود را با عملکرد اکوسیستم بیت کوین مقایسه کرده اند، به عنوان مثال، این رویکرد در توزیع توکن ها اعمال می شود. تاریخ تخمینی ممکن است واقعی باشد. با این وجود، همه فعالان بازار خوشحال نیستند و آخرین توییت تیم را جوک روز اول آوریل می نامند. در حال حاضر، توسعه دهندگان جزئیات بیشتری در مورد تاریخ لیست ارائه نکرده اند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *