0

امکان سقوط بیت کوین به 19000

سقوط بیت کوین به 19000
بازدید 679


بیت کوین به موجب امیدواری سرمایه گذاران ، یک روند افزایشی را دنبال کرد و در مسیر رشد به سمت سطح 23000 دلاری قرار گرفت. اگر این رمزارز این مسیر را با موفقیت پشت سر می گذاشت، بازار رمزارزها در نهایت پس از مدت ها انتظار می توانست بازگردد ، اما متأسفانه،قیمت طلای دیجیتال به دلیل کمبود قدرت خرید و حجم معاملات، به پایین ترین سطح روزانه رسید. آیا امکان سقوط بیت کوین به 19000 وجود دارد‌؟

سقوط بیت کوین به 19000

بیت کوین در ماه گذشته در داخل یک الگوی پرچم خرسی حرکت می کرد و حداقل سه بار در محدوده قیمتی ، 22000 دلار الی 23000 دلار، سقف هایی را تعیین کرد. متأسفانه، هیچ یک از این جهش ها نتوانست به صورت کامل به روند نزولی این رمزارز پایان دهد و نخستین رمزارز بازار به کف های قیمتی محلی خود در حدود 19200 دلار عقب نشینی کرد.

خوشبختانه پس از 20 ژوئن (30 خرداد) ،بیت کوین به سمت سطح 17000 دلاری پیش نرفت و به دلیل عدم وجود جریان ورودی قابل توجه به بازار ، امکان آغاز یک رالی بازیابی،  ممکن به نظر نمیرسد.

سقوط بیت کوین به 19000

با توجه به سوابق گذشته، بیت کوین باید به روند نزولی خود ادامه دهد و پیش از شکست مقاومت بعدی خود باید به مرز پایین تر  این ساختار تکنیکال  برسد.

الگوی پرچم خرسی ، یکی از سرشناس ترین الگوهای تکنیکال است که در روند های خرسی شدید شکل می گیرد. آنها معمولاً زمانی ظاهر می شوند که بازار نیاز به عقب نشنینی ویا جهش دارد.

توجهات به اتریوم جلب می شود

پس از انتشار تاریخ ارتقا ادغام (Merge)، اتریوم با افزایش 30 درصدی قیمت خود مواجه شد.

اتریوم در لحظه انتشار این خبر ، با افزایش 25 درصدی طی هفت روز گذشته در بازار پیشتاز است، در حالی که بیت کوین به سمت سطح 21,000 دلاری عقب نشینی می کند و فعلا موفق به بازیابی نشده است.

منبع: UTODAY

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *