0

ساخت بازی وب3 توسط Planetarium

ساخت بازی وب3
بازدید 744

شرکت Planetarium Labs که در حال ساخت یک شبکه بازی مبتنی بر وب3 است، 32 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A به رهبری Animoca Brands جمع آوری کرده است. در این خبر به بررسی ساخت بازی وب3 توسط Planetarium می پردازیم.

ساخت بازی وب3 توسط Planetarium

کیجون سئو (Kijun Seo)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، در ایمیلی به CoinDesk گفت: این سرمایه گذاری برای کمک به آزمایشگاه Planetarium برای ایجاد شبکه خود با ابزارهایی برای بازی و مدیریت بازیکن استفاده خواهد شد.

دیگر سرمایه‌ گذاران این دور شامل Samsung Next و شرکای Planetarium Krust Universe، بازوی سرمایه‌گذاری غول فناوری کره جنوبی Kakao و WeMade و ناشر بازی برای کسب درآمد Mir4 بودند.

سیستم بازی Planetarium مبتنی بر Libplanet است، یک کیت توسعه نرم‌ افزار که به توسعه‌ دهندگان اجازه می‌ دهد برنامه‌ های بلاک چین را کاملاً بر روی پلتفرم توسعه بازی Unity ایجاد کنند.

سئو گفت: «به‌ جای اینکه چندین بازی یک شبکه را به اشتراک بگذارند، هر بازی شبکه بلاک‌ چین مخصوص، برنامه‌ های کاربردی خود را اجرا می‌ کند و این آزادی را دارد که حاکمیت خود را طراحی کرده و توکنومیک‌ ها را سفارشی کند، مانند فعال کردن بازی رایگان. پس از آن، بازیکنان و جامعه بازی می‌ توانند یک شبکه غیرمتمرکز را اداره کنند که هر بازی را تامین می‌کند.»

فناوری Libplanet در بازی نقش‌ آفرینی آنلاین منبع باز Nine Chronicles استفاده شد که بیش از 300000 کاربر و حامی دارد که شامل برندهای Animoca، Binance Labs و Ubisoft می‌ شوند. به گفته سئو، Nine Chronicles هفته آینده به‌ روزرسانی «فصل 3» را با مجموعه‌ای از ویژگی‌ های جدید، از جمله برنامه‌ های شرط بندی دوگانه و مسابقات قهرمانی بازیکنان، راه‌ اندازی خواهد کرد.

آزمایشگاه های Planetarium همچنین از توسعه اکشن زنده کلکسیونی NFT (توکن غیرقابل تعویض) RPG Stella Fantasy پشتیبانی می کند که تریلر اصلی گیم پلی آن را در این هفته منتشر کرد. سئو با اشاره به «بازی‌های نقش‌ آفرینی آنلاین انبوه چندنفره» گفت: ما اخیراً با XL Games که توسط Jake Song، خالق فرنچایز مشهور Lineage و یکی از بنیان‌گذاران Nexon، برای بررسی MMORPG‌های تحت کنترل جامعه تأسیس شده است، مشارکتی امضا کرده‌ ایم. او همچنین خاطرنشان کرد که Planetarium عناوین بازی های بیشتری را در دست توسعه از طریق شرکای خود در اواخر این سه ماهه معرفی خواهد کرد.

شرکت سرمایه گذاری بازی Animoca Brands مستقر در هنگ کنگ اخیراً گزارش داد که سرمایه گذاری های پرتفوی آن تا پایان آوریل (اوایل اردیبهشت) در مجموع بیش از 1.5 میلیارد دلار در 340 مورد سرمایه گذاری بوده است.

منبع: coindesk

(32 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *