0

دو خبر خوش خالق کاردانو

دو خبر خوش خالق کاردانو
بازدید 416

چارلز هاسکینسون، خالق و هم‌بنیانگذار کاردانو (ADA)، روز سه‌شنبه به دو توسعه کلیدی در این پروژه اشاره کرد: انتشار شبکه اصلی Cardano Node 8.1.1 و ارتقای کیف پول Lace 1.2. این دو توسعه کلیدی احتمالاً به رشد قابل‎ توجهی در اکوسیستم کاردانو و افزایش قیمت ADA منجر می‌شوند. در این پست به بررسی دو خبر خوش خالق کاردانو می پردازیم.

دو خبر خوش خالق کاردانو

به‌رغم تحت‌فشار قرارگرفتن توسط کمیسیون بوررس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، تیم توسعه‌دهنده کاردانو همچنان متعهد به بهبود شبکه خود می‌باشد. هاسکینسون در تاریخ 20 ژوئن، نسخه اصلی Cardano Node 8.1.1 را به اشتراک گذاشت و اظهار داشت: “جنبش زنجیرها”. هاسکینسون همچنین خاطرنشان کرد که کیف پول Lace 1.2 به تولید رسیده است.

طبق گزارش‌ها، نسخه Cardano Node 8.1.1 آماده استفاده در شبکه اصلی است و بهبودهای قابل‌توجهی در انتقال دوره‌ها (epoch) دارد. توسعه‌دهندگان به‌شدت تأکید کرده‌اند که تمام اپراتورهای استخر استیک (SPOs) باید به نسخه 8.1.1 Node به‌روز شوند. این ارتقا بر روی مشکلات مربوط به ارتباطات شبکه همتای به همتا (peer-to-peer) و سیستم نام دامنه مبتنی بر کاردانو تمرکز دارد و آنها را رفع می‌کند.
علاوه بر این، ارتقای کیف پول Lace 1.2 ویژگی‌های متعددی را به همراه داشته است که شامل سازماندهی NFTها در پوشه‌ها، مخفی کردن موجودی کیف پول، بهبود محاسبه موجودی کیف پول و اتصال به DAppها (برنامه‌های غیرمتمرکز) می‌شود. همچنین این ارتقاء، تغییراتی برای عملکرد بهتر، جهت درخواست اطلاعات توکن‌ها دارد.

بعد از آنکه کمیسیون بوررس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در دعاوی قانونی علیه صرافی‌های رمزارزی بایننس و کوین‌بیس، کاردانو را به‌عنوان اوراق بهادار معرفی کرد، قیمت کاردانو از 0.38 دلار به 0.23 دلار کاهش یافت. اما با توجه به توسعه‌های کلیدی ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان کاردانو، قیمت این ارز ممکن است به مقاومت 0.35 دلار برسد.

بر اساس داده‌های بازار، حجم معاملات کاردانو در 24 ساعت گذشته به میزان 75٪ افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به این رمزارز است. قیمت ADA نیز در 24 ساعت گذشته شاهد یک رشد 7.5 درصدی بوده و به 0.278 دلار رسیده است.

(8 امتیاز) - 4.1/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *