0

دبی در حال آماده شدن برای انتقال دولت به Metaverse است 

انتقال دولت به Metaverse
بازدید 701

بر اساس گزارش‌ها دولت دبی در حال آماده‌سازی انتقال بخشی از اداره های خود به متاورس است. انتقال دولت به Metaverse در دبی برای اولین بار انجام خواهد گرفت.

طبق اظهاراتی که در رویداد متاورس توسط Sharad Agarwal مدیر ارشد متاورس Cybergear بیان شد این کشور در حال حاضر به دنبال اشخاص ثالث است تا به آن ها در انتقال برخی از بخش‌ها به دنیای مجازی کمک کند.  

طبق گزارش ها دبی وظایف دولتی را به Metaverse می برد 

بنا به گزارش‌ها دبی برخی از بخش‌های دولتی خود را به متاورس می‌برد تا در آینده کاربران بتوانند فعالیت ها را از این طریق انجام دهند. کشور امارات قبلاً استراتژی متاورس دبی خود را ارائه داده بود تا این فناوری را به عنوان بخش مهمی از آینده امارت قرار دهد. 

Sharad Agarwal مدیر ارشد متاورس Cybergear یک شرکت متاورس مستقر در دبی، در یک رویداد محلی با موضوع متاورس در مورد این فرآیند صحبت کرد. 

ما درخواست‌های زیادی را از ادارات و وزارتخانه‌های دولتی دریافت کرده‌ایم تا آنها را به Metaverse منتقل کنیم. فقط زمان زیادی میبرد که دبی به یک مرکز ارزهای دیجیتال و متاورس جهان تبدیل شود.” 

اما ساخت این مناطق و استقرار عملکرد آنها زمان بر است. آگاروال در ادامه توضیح داد:  

کار سختی در پیش رو است، بنابراین باید تصمیم بگیرید که چه خدماتی را می‌خواهید ارائه دهید و مدل کسب‌وکار و انجمنی را که در دنیای فیزیکی وجود دارد را انتخاب کنید.” 

شرط بندی کشورها روی Metaverse و برنامه ها 

دبی یکی از کشورهایی است که برنامه ای جهانی برای تبدیل متاورس به صنعتی سودآور در آینده در نظر گرفته است. هدف استراتژی متاورس دبی کمک 1 درصدی متاورس به تولید ناخالص داخلی کشور برای سال 2030 است و ارائه 42000 شغل مجازی است. کشورهای دیگری مانند کره جنوبی نیز سرمایه گذاری زیادی برای توسعه صنعت متاورس خود انجام داده اند و 177 میلیون دلار برای این کار اختصاص داده شده است. 

ممکن است برخی نتوانند قابلیت های متاورس را برای دبی ببینند، آگاروال به بازار املاک یکی از کاربردهای فناوری متاورس اشاره کرد. در ادامه توضیح داد : 

دبی بازار املاک بزرگی دارد. در آینده مردم می توانند مانند سوپرمن پرواز کنند، خانه و ویلاها را مشاهده کنند و دکوراسیون داخلی را به دلخواه خود انتخاب کنند. وقتی که خانه مورد نظر خود را انتخاب کردند میتوانند با ارز دیجیتال هزینه را پرداخت کنند.” 

رگولاتور دارایی مجازی دبی اخیراً فعالیت خود را در متاورس راه اندازی کرده و یکی از کشورهای پیشگام در این صنعت است. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *