0

خرید تتر بدون احراز هویت

خرید تتر بدون احراز هویت
بازدید 1086

کاربران در ارزی لند بدون احراز هویت می توانند Tether بخرند. همیشه خرید ارزهای دیجیتال و تتر شرایط سختی را داشته است و کاربران در چندین سایت و صرافی مختلف مجبور به احراز هویت و ایجاد حساب کاربری وریفای شده می شوند اما در ارزیلند شما می توانید با داشتن تنها یک حساب کاربری در سایت اول پرداخت و انتقال آن به سایت ارزی لند تمامی ارزهای دیجیتال مورد نیاز خود و تتر بدون احراز هویت مجدد خریداری نمایید.

این خدمت یعنی خرید تتر بدون احراز هویت و خرید ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت برای اولین بار توسط مجموعه ارزیلند در ایران و برای کاربران اول پرداخت میسر شده است.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو یا تتر در سایت های مختلف احراز هویت انجام شود؟ این کار برای جلوگیری از پول شویی و کلاهبرداری انجام میشود.

اما شما می توانید در ارزی لند خیلی راحت بدون انجام مراحل خاصی و اگر در اول پرداخت اکانت کاربری ساخته اید معاملات خود را انجام دهید. روشی آسان برای خرید ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت و تنها با چند کلیک به آسانی خرید های خود را در وب سایت ارزیلند انجام دهید.

(2 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *