0

جمع آوری 87 میلیون دلار سرمایه توسط پلتفرم MoonPay

پلتفرم MoonPay
بازدید 856

پلتفرم MoonPay، پیشرو در ارائه‌دهنده خدمات پرداخت رمزارزها، جدیدترین اعضای هالیوودی خود را معرفی می‌کند، آن هایی که اکنون در میان بیش از 60 ستاره درخشان هالیوود هستند که در یک صندوق 87 میلیون دلاری سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

پلتفرم MoonPay

بسیاری از برجسته‌ترین و مشهورترین هنرمندان هالیوود مانند استیو آئوکی، جاستین بیبر، بری لارسون، گال گدوت، اوا لونگوریا و پاریس هیلتون، همراه با سازمان‌های بزرگ هالیوود مانند Ashton Kutcher’s Sound Ventures، میلیون‌ها دلار به این شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت سرمایه وارد کردند.

این خبر به اندازه زیادی در توئیتر سر و صدا کرد زیرا صفحات خبری معروف و شخصیت های معروف توئیتر در مورد آن صحبت کردند. گوئینت پالترو بازیگر معروف و یکی از سرمایه گذاران MoonPay نیز در این باره نظر داد:
“Web3 بخش سرگرمی و به طور کلی تجارت را تشویق می کند تا شیوه ایجاد جامعه، ارتباط با طرفداران، تولید ارزش و حاکمیت بر مالکیت معنوی را دوباره احیا کند.”

مایکل اویتز، یکی از بنیانگذاران آژانس هنرمندان خلاق هالیوود، فناوری MoonPay را تحسین کرد و گفت که موانع ورود به بازار رمزارزها را کاهش می دهد.

MoonPay پس از کسب 555 میلیون دلار سرمایه در دور سری A به رهبری Coatue و Tiger Global Management در دسامبر (آذر-دی)، ارزش کل خود را به 3.4 میلیارد دلار افزایش داد. این پلتفرم اکنون با موفقیت به تعداد 10 میلیون مشترک در 160 کشور جهان راه یافته است.

بهترین ویژگی MoonPay این است که با سایر سرویس‌های رمزارزی ارتباط برقرار می‌کند تا به مصرف‌کنندگان اجازه دهد با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی، رمزارز خریداری کنند. این امکان، خرید و پرداخت را در Bitcoin.com و سایر سایت ها فراهم می کند. بنابراین بسیاری از کاربران و سرمایه گذاران به رویکرد جهانی و کاربرپسند MoonPay جذب شده اند.

این سرویس همچنین تراکنش‌های NFT را برای OpenSea انجام می‌دهد و برای تسهیل خرید Bored Ape از افراد مشهور کاربردی تر است.

منبع: coinquora

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *